tanden..beugel en bleken...wat eerst?
5 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: tanden..beugel en bleken...wat eerst?
Storm schreef:Dan zou ik ook een slecht humeur moeten hebben, want ik ben het volledig met haar eensshygirl87 schreef:toetje_ schreef:Lejow schreef:toetje_ schreef:Wat een warrig verhaal, heb het drie keer gelezen. Maar goed, ik zou ook absoluut eerst een beugel nemen en daarna je tanden bleken.
Ligt het eerder aan jou dan aan het verhaal denk ik. Ik had hem binnen 1 keer..
Ik lees gewoon iets prettiger met leestekens, hoofdletters en volledige zinnen/woorden.
slecht humeur?
niet te snel lezen ook he mopje :p
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ja, dat was voor mijn beugel, had even geen duidelijkere.
Maar de tanden naast mijn voortanden boven stonden helemaal naar achter gedrukt
In mijn ondergebit had ik een tandje in het midden die tussen 2 andere tanden uitgedrukt was.
Die is getrokken en een kies boven, zodat er onder en boven nu meer ruimte is. Ondertussen staat alles recht, alleen de gaten moeten nog dicht hehe
Maar de tanden naast mijn voortanden boven stonden helemaal naar achter gedrukt
In mijn ondergebit had ik een tandje in het midden die tussen 2 andere tanden uitgedrukt was.
Die is getrokken en een kies boven, zodat er onder en boven nu meer ruimte is. Ondertussen staat alles recht, alleen de gaten moeten nog dicht hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
shygirl87 schreef:toetje_ schreef:Lejow schreef:toetje_ schreef:Wat een warrig verhaal, heb het drie keer gelezen. Maar goed, ik zou ook absoluut eerst een beugel nemen en daarna je tanden bleken.
Ligt het eerder aan jou dan aan het verhaal denk ik. Ik had hem binnen 1 keer..
Ik lees gewoon iets prettiger met leestekens, hoofdletters en volledige zinnen/woorden.
slecht humeur?
Ik zou niet weten wat dit met een slecht humeur te maken heeft.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: