Je laatste aankoop!
+135
Vanillivi
Rovine
ixis
Curious
Ellebel
Blond
vlinder-2011
smurfie
Pannetoet
Teddyaapje
vlinder-19
Lotus_
SoCali
Travelgurly
Fiwen
Liz
Tazz
Eliesje
Herfstblaadjes
Feline
TGR
Davinia
Laced
luenca
Ilargi
Fiep
Spring
applestar
Tyrael
_Lacey_
PluDan
Caro
Lieke128
KOL
Pandora
Sanner
SnowWhite
dolfijntje24
S1mplicity
blauwwitrood
Nathalie
Serena
PrimaBella
Koffieleut
Eris
Highway
Kqip
Summerlovin
Cato
Shisha
Clapperdie
Kiwi86
VanillaRose
Leine
Marin
Sorella
Lien
Roza
bolus26
Middleme
studiebol
Lientje
Silver
ladycat
Dennenappel
VeryCherry
sonly
Oasis
Zora
Melis1985
nina
Tullow
minoessepoes
vlinder19
ThinkPink
Marie
claudiaveronique
Raindrop
Limburg85
Lady4
ExpressoB
Ziva
Tiana
Kaboutertje
Sylvana
Sunshine24
Paper Crown
Suus
Caresses
flower
Saxy
Zonnetje
Shy
Carra
Caramba
Flippin' Bitch
Queen
Elsje
May
Prosecco
teletascha
loura
Juul
Ugly Betty
Sterre
Minx
Antibes
Penny Blossom
Beachgirl
Mida4you
Aziraphale
Lejow
Julia
SoGood
silly-one
TNMN
Mamsie
Flower_L
Zwerver
BJA
Plien84
Jeanette
Niekske
Kaat
Sundae
M_as
Ellusss
Penélope
Rush
Bliss
Toet
Lavendel
Arwyn
Atelier Madame
Error
139 plaatsers
Pagina 2 van 35
Pagina 2 van 35 • 1, 2, 3 ... 18 ... 35
Re: Je laatste aankoop!
Hazeltje schreef:Mama_van2 schreef:Eindelijk een plaatje kunnen vinden, deze rode laarzen heb ik ook nog in dat winkeltje gekocht.
Aaaaaaaaah! Die zijn te gek!!!!!!!!
Helemaal mee eens
Sundae- Fluisteraar
- Aantal berichten : 38
Punten : 37
Registratiedatum : 18-01-11
M_as schreef:Ik doe een poging wat te kopen, maar op 1 of andere manier doet de h&m site het niet met afrekenen, bij mij..
Hier had ik vanavond ook al problemen mee!
Kaat- Fluisteraar
- Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb net wat dingen besteld (met acceptgiro bij levering) geen enkel probleem gehad... ik heb deze dingen besteld:
edit: de links willen niet, anyway, de grijze blazer met elbow patches, de geruite short en een donkerrood-wit tuniekje
edit: de links willen niet, anyway, de grijze blazer met elbow patches, de geruite short en een donkerrood-wit tuniekje
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Lily schreef:Arwyn, leuke bikini. Van welke site komtie?
Ik heb hem bij de V&D gekocht, het is een van Esprit.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
toetje_ schreef:
Nog een paar supertrash pumps
Damn, ik ben verliefd op die schoenen!!!! Waar kun je die halen en hoe duur zijn ze?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette die pumps zijn van Supertrash, heb ze ook in het roze/poeder. Vind de zwarte en grijze niet zó mooi als ik eerlijk ben.
Ik heb deze sandaaltjes van Supertrash gekocht in de uitverkoop
En deze van Dr. Scholl, zelfde model als de gizeh van Birkinstock, maar een stuk minder grof en lomp. Ook met een speciaal voetbed. Lopen heerlijk!
En deze van Dr. Scholl, zelfde model als de gizeh van Birkinstock, maar een stuk minder grof en lomp. Ook met een speciaal voetbed. Lopen heerlijk!
Gast- Gast
Ik heb van mijn vriend een hele leuke leren tas gekregen.
Er stond een kraampje in Nijmegen tijdens de vierdaagse die allemaal leren spullen verkochte (echt van dat harde leer, wat heel erg ruikt haha).
En ik zag zo'n mooie tas maar had geen geld. Nu heb ik hem van mijn lieve vriendje gekregen.
Zal morgen eens een foto maken, nu geen zin
Er stond een kraampje in Nijmegen tijdens de vierdaagse die allemaal leren spullen verkochte (echt van dat harde leer, wat heel erg ruikt haha).
En ik zag zo'n mooie tas maar had geen geld. Nu heb ik hem van mijn lieve vriendje gekregen.
Zal morgen eens een foto maken, nu geen zin
Gast- Gast
Jeanette schreef:
Damn, ik ben verliefd op die schoenen!!!! Waar kun je die halen en hoe duur zijn ze?
Je kunt ze op Zalando bestellen, maar daar zijn ze 110 euro. Ik heb ze in Eindhoven gehaald bij de winkel van Supertrash, ze waren nu afgeprijst voor 65 of 70 euro, vandaar dat ik er nog een paar bij hab gehaald! De poeder/roze heb ik idd ook Jen, die vind ik ook mooier maar wel weer moeilijker te combineren, deze waren nu zo goedkoop dat ik ze niet kon laten liggen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Online bij men at weork zag ik de poeder roze in de anabieding volgens mij 59 eurotoetje_ schreef:Jeanette schreef:
Je kunt ze op Zalando bestellen, maar daar zijn ze 110 euro. Ik heb ze in Eindhoven gehaald bij de winkel van Supertrash, ze waren nu afgeprijst voor 65 of 70 euro, vandaar dat ik er nog een paar bij hab gehaald! De poeder/roze heb ik idd ook Jen, die vind ik ook mooier maar wel weer moeilijker te combineren, deze waren nu zo goedkoop dat ik ze niet kon laten liggen.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
[quote="Jen_"]Jeanette die pumps zijn van Supertrash, heb ze ook in het roze/poeder. Vind de zwarte en grijze niet zó mooi als ik eerlijk ben.
Ik vind deze zoooooo moooooi
Alleen 2 collega's hebben ze en bij hun zijn er allemaal steentjes uitgevallen....Dus nu durf ik ze niet meer te kopen.
Ik vind deze zoooooo moooooi
Alleen 2 collega's hebben ze en bij hun zijn er allemaal steentjes uitgevallen....Dus nu durf ik ze niet meer te kopen.
Gast- Gast
Ik heb die sandaaltjes ook en er zijn idd al steentjes uit, ook is de zool heel plat en slecht, de zool is geen leer, en na 6x dragen liet ie pasgeleden al los, dus moest ik hem laten maken en plein public bij de schoenmaker haha, hij klaagde ook nog eens hoe slecht de schoen in elkaar zat. Maar ik blijf ze bloedjemooi vinden
Gast- Gast
Yes, ik heb de Supertrash pumps ook gekocht bij Omoda!
De zwarte. Ze kosten daar € 69,-
Ik zat nog te twijfelen over ook de bruine, maar die was er alleen nog maar in maat 40.
De zwarte. Ze kosten daar € 69,-
Ik zat nog te twijfelen over ook de bruine, maar die was er alleen nog maar in maat 40.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Deze bij de action
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
wc-eend schreef:
Deze bij de action
daarmee wordt op de weegschaal staan zowaar een feestje
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
En nog een spijkerbroek, sneakertjes van de H&M en een rokje. Maar ik probeerde een foto te plaatsen, lukte alleen niet.
Gast- Gast
Totdat de cijfers erop komen te staan...Flower_L schreef:wc-eend schreef:
Deze bij de action
daarmee wordt op de weegschaal staan zowaar een feestje
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Plien84 schreef:Online bij men at weork zag ik de poeder roze in de anabieding volgens mij 59 eurotoetje_ schreef:Jeanette schreef:
Thnx! Ga ik daar van de week kijken!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb net een hele bestelling gedaan bij wehkamp. Maar kan daar geen plaatjes meer van plakken.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:Ik heb net een hele bestelling gedaan bij wehkamp. Maar kan daar geen plaatjes meer van plakken.
Jammer! Ben benieuwd wat je hebt besteld. Kun je er geen printscreentje van maken en in paint plakken? (daarna als jpeg opslaan en op tinypic.com ofzo zetten en dan de link hier?) Lijkt veel werk maar valt wel mee haha.. (of ik ben er gewoon heel snel in geworden in al die jaren )
Gast- Gast
een spijkerbroek van esprit en twee basic truitjes.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik heb vandaag belachelijk grandioos geshopt till ik dropte. Ik weet niet waar ik zou moeten beginnen met plaatjes plakken...
Gast- Gast
mozzarella schreef:Ik heb vandaag belachelijk grandioos geshopt till ik dropte. Ik weet niet waar ik zou moeten beginnen met plaatjes plakken...
Heeerlijk is dat!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Pagina 2 van 35 • 1, 2, 3 ... 18 ... 35
Soortgelijke onderwerpen
» Laatste aankoop topic !
» Show je laatste aankoop!
» Jouw beste aankoop van de laatste tijd
» Wat heb jij als laatste en op 1 na laatste gekocht?
» Beste aankoop!
» Show je laatste aankoop!
» Jouw beste aankoop van de laatste tijd
» Wat heb jij als laatste en op 1 na laatste gekocht?
» Beste aankoop!
Pagina 2 van 35
Permissies van dit forum: