Last van stinkvoeten
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Last van stinkvoeten
Hallo dames,
Ik zit met een beetje een genant probleem. Ik heb namelijk best wel last van stinkvoeten.
Dit is voornamelijk als ik met blote voeten in pumps of balarina's ga. Op het moment dat ik ze aan heb is er geen probleem maar op het moment dat ik mn schoenen moet uit doen is het echt een ramp
Het zijn trouwens wel leren schoenen die ik draag.
Hebben jullie hier misschien tips voor?
Zelf zat ik te denken om misschien zooltjes in mn schoenen te doen?
Ik zit met een beetje een genant probleem. Ik heb namelijk best wel last van stinkvoeten.
Dit is voornamelijk als ik met blote voeten in pumps of balarina's ga. Op het moment dat ik ze aan heb is er geen probleem maar op het moment dat ik mn schoenen moet uit doen is het echt een ramp
Het zijn trouwens wel leren schoenen die ik draag.
Hebben jullie hier misschien tips voor?
Zelf zat ik te denken om misschien zooltjes in mn schoenen te doen?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Last van stinkvoeten
Ik ken het, vreselijk is het. Zooltjes kan een beetje helpen en misschien wat talkpoeder in je schoenen doen. Verder is er weinig aan te doen.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Misschien zijn van die minisokjes een optie?
Er bestaat ook voetdeo en voetpoeder.. Geen flauw idee of je dat al geprobeerd hebt hoor.
Er bestaat ook voetdeo en voetpoeder.. Geen flauw idee of je dat al geprobeerd hebt hoor.
Gast- Gast
Ik heb het ook zo onwijs erg. Mijn schoenen rotten zowat weg aan mijn voeten...Ik zweet nergens anders, behalve op mijn voeten dus. Voetdeo, talkpoeder, zooltjes, noem het maar op: alles stinkt en alles rot weg. Schaam me dood. Loop de gehele zomer maar op open sandaaltjes, dat gaat nog het beste. Met schoenen met een dichte teen ga je mijn voeten gewoon al in de schoenen ruiken, echt vreselijk.
Gast- Gast
ook ik heb er last van alleen in open schoenen is het goed te doen. Ik draag nu in m`n dichte schoenen en ballerina`s van die badstofzooltjes en die gooi ik regelmatig de was in.
Gast- Gast
Same here, ik heb dat sinds m`n voeten verbrand zijn met gloeiend hete koelvloeistof._Leaf_ schreef:Ik heb het ook zo onwijs erg. Mijn schoenen rotten zowat weg aan mijn voeten...Ik zweet nergens anders, behalve op mijn voeten dus. Voetdeo, talkpoeder, zooltjes, noem het maar op: alles stinkt en alles rot weg. Schaam me dood. Loop de gehele zomer maar op open sandaaltjes, dat gaat nog het beste. Met schoenen met een dichte teen ga je mijn voeten gewoon al in de schoenen ruiken, echt vreselijk.
Er schijnt weinig aan te doen te zijn. Ik heb wel verschillende anti transpireer voor de voeten geprobeerd, maar tot nu toe helpt niets.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ben toch opgelucht dat ik niet de enige ben...
Ga toch maar eens zooltjes proberen! En voetendeo etc heb ik wel al geprobeerd maar helpt niet tegen de geur. Mn voeten zweten ook niet echt maar ze stinken wel. Misschien door bepaalde bacterien in mn schoen zelf?
Ga toch maar eens zooltjes proberen! En voetendeo etc heb ik wel al geprobeerd maar helpt niet tegen de geur. Mn voeten zweten ook niet echt maar ze stinken wel. Misschien door bepaalde bacterien in mn schoen zelf?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Rush schreef:Same here, ik heb dat sinds m`n voeten verbrand zijn met gloeiend hete koelvloeistof._Leaf_ schreef:Ik heb het ook zo onwijs erg. Mijn schoenen rotten zowat weg aan mijn voeten...Ik zweet nergens anders, behalve op mijn voeten dus. Voetdeo, talkpoeder, zooltjes, noem het maar op: alles stinkt en alles rot weg. Schaam me dood. Loop de gehele zomer maar op open sandaaltjes, dat gaat nog het beste. Met schoenen met een dichte teen ga je mijn voeten gewoon al in de schoenen ruiken, echt vreselijk.
Er schijnt weinig aan te doen te zijn. Ik heb wel verschillende anti transpireer voor de voeten geprobeerd, maar tot nu toe helpt niets.
Als ik mn schoenen uittrek en mn voeten was is het ook gewoon nog niet weg he...Moet ze soms wel 2 keer wassen.
Ik overweeg ze nu met Odorex in te smeren
Gast- Gast
Ik heb het ook zo erg ja. Als het warm is zweet ik zelfs in mijn slippers.
Terwijl als ik gewoon sokken draag in mijn laarzen heb ik er geen last van.
Terwijl als ik gewoon sokken draag in mijn laarzen heb ik er geen last van.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Lily schreef:ook ik heb er last van alleen in open schoenen is het goed te doen. Ik draag nu in m`n dichte schoenen en ballerina`s van die badstofzooltjes en die gooi ik regelmatig de was in.
Badstof zweet dat niet nog erger? Maar andere kant als je die kan wassen scheelt het wel. Heb nl het probleem ook. Ik ga eens kijken voor die zooltjes denk ik. Waar heb jij ze vandaan?
Gast- Gast
die heb je bij de schoenenreus, dolcis, en als ik dus last heb van zweetvoeten ga ik ook glijden in m`n ballerina`s en daar helpen die zooltjes ook voor en tja elke week/ 2 weken wassen en ze ruiken weer fris voor ff
Gast- Gast
IK heb er ook heel erg last van, schaam me dood als ik ergens kom en mn schoenen uit moet doen..!
Ik kreeg laatst de tip van m'n moeder om anti-zweetvoeten spul bij de Actie Sport te halen. Zij heeft die en is daar erg tevreden over.
Ik kreeg laatst de tip van m'n moeder om anti-zweetvoeten spul bij de Actie Sport te halen. Zij heeft die en is daar erg tevreden over.
Gast- Gast
Ik heb het ook, in de zomer en dan vooral in ballerina´s. Vreselijk vind ik het. Heb ook nog niks gevonden om het tegen te gaan helaas.
Gast- Gast
Volgens mij heb je van Gehwol een goede voetencrème voor zweetvoeten. Ook een voetenbad met bruistabletten schijnen te kunnen werken.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: