Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gazelle cabby

2 plaatsers

Ga naar beneden

gazelle cabby Empty gazelle cabby

Bericht  Liadan di 19 jul 2011 - 1:17

Ik ga volgende week waarschijnlijk kijken naar een Gazelle Cabby.
Is er hier iemand die deze bakfiets heeft en waar heb je deze gekocht? (en bevalt de fiets?).
Heeft iemand ervaring met het kopen van een fiets bij Wim de Vos fietsen in Oosterhout? Hij adverteert op marktplaats en de fiets is daar een paar honderd euro goedkoper dan elders, dus ik ben benieuwd of er goede ervaringen zijn met deze fietsenwinkel?

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gazelle cabby Empty Re: gazelle cabby

Bericht  Susan di 19 jul 2011 - 1:28

Ik heb ook op het punt gestaan om er eentje te kopen, maar ik ben uiteindelijk voor een bakfiets van Zigo gegaan omdat je de bak kunt loskoppelen en als buggy kunt gebruiken. Ik heb dus geen ervaring met de Gazelle Cabby, maar wel met een bakfiets met een bak van licht materiaal en dat bevalt in elk geval heel goed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Liadan di 19 jul 2011 - 1:31

Fijn om te horen dat een bak van licht materiaal bevalt! Ik ga zo even googlen naar jouw bakfiets, want die ken ik nog niet.
Heb jij je bakfiets via internet gekocht of heb je er wel eerst een proefritje ergens op kunnen maken?

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Susan di 19 jul 2011 - 1:37

Ik heb 'm via Marktplaats gekocht voor ongeveer de helft van de nieuwprijs, hij is iets meer dan een jaar oud. Ik heb er inderdaad wel eerst een proefritje opgemaakt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liadan di 19 jul 2011 - 1:40

Dat scheelt veel geld! Er staan helaas niet veel gazelle cabby's op marktplaats, vorige week stond er 1 hier in de buurt maar ik was te laat met bieden, was al verkocht. En ze schelen 2ehands niet eens veel in prijs met een nieuwe fiets.
Ik wil volgende week ook eerst een proefrit gaan maken, even kijken of ie wel bevalt.
Maar de Zigo is ook een mooie fiets. Er kunnen denk ik niet meer dan 2 kinderen in? En kan je dan ook nog boodschappen meenemen?

Liadan
Ratel
Ratel

Bericht  Susan di 19 jul 2011 - 4:33

Er kunnen inderdaad maar twee kinderen in. Boodschappen erbij gaat een beetje moeilijk, maar ik doe meestal boodschappen als ik alleen met Yrsa ben, dus dan past het wel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud