De wasmachinereparatie afbellen?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
De wasmachinereparatie afbellen?
Help, ik twijfel! Vorig weekend deed de wasmachine niets meer. De lampjes brandden niet en de deur ging niet op slot. Het stopcontact werkte en hij heeft het altijd goed gedaan, er gebeurde gewoon helemaal niets meer. Ik heb in het weekend een aantal keer geprobeerd of hij alweer wat deed, maar niets. Maandag heb ik een afspraak gemaakt met een reparateur (buiten de garantie). Vanochtend draaide ik weer aan de knop en hij doet het weer! De was kwam eruit zoals normaal. Zal ik afbellen? Als ik morgen weer een nieuwe afspraak moet maken, schiet dat ook niet op, maar nu is misschien niet te controleren wat er nou mis was.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Re: De wasmachinereparatie afbellen?
Is er iets veranderd wat er voor gezorgd zou kunnen hebben dat hij het nu wel ineens weer doet? Zo niet, dan zou ik afbellen met de mededeling dat hij het ineens weer doet en dat je het nog even wil aankijken.
Gast- Gast
Ik zou wel afbellen, anders zit je misschien met voorrijkosten e.d.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Misschien kun je hoe dan ook even bellen en overleggen. Zij kennen zelf die apparaten het beste lijkt mij..
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
MADDIE schreef:Misschien kun je hoe dan ook even bellen en overleggen. Zij kennen zelf die apparaten het beste lijkt mij..
Iemand die voor z'n brood de deuren langs gaat en wasmachines nakijkt zal toch niet aan de telefoon zeggen dat 't niet meer nodig is?
Gast- Gast
Ik kan me voorstellen dat ik die voorrijkosten sowieso moet betalen, maar zou het nog wel zin hebben? Er is nu niets te merken van een defect. Ik heb geprobeerd de winkel te bellen, er neemt helaas niemand op...
Melis_je- Kletskop
Hij nam op! Hij zei dat het helemaal geen zin heeft om nu langs te komen. Ik hoef niets te betalen en als hij er weer mee stopt, mag ik weer bellen. Wat een service (Expert)!
Melis_je- Kletskop
Was bellen toch wel een goed idee gelukkig. Is toch ook zonde van zijn tijd om voor niets langs te komen!! Wel een geluk zeg dat hij het zomaar weer doet!!
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: