Vieze mannen!
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vieze mannen!
Dit is zo stom. Sinds gisteravond heb ik een advertentie ergens staan met een foto van mezelf erbij. En word ik de hele tijd gebeld door mannen. De ene hijgt even, de ander zoekt een model (om 22.30u) en weer een ander hangt maar snel op zodra ie mijn vriend hoort. Je zult begrijpen, die foto heb ik verwijderd.
Echt, waar gaat het heen..met al die viespeuken in ons land? En dan ben ik zelf geen sexbom, maar stel dat je dat wel bent, kun je dan nog wel rustig rondlopen? Ervaringen please!
Echt, waar gaat het heen..met al die viespeuken in ons land? En dan ben ik zelf geen sexbom, maar stel dat je dat wel bent, kun je dan nog wel rustig rondlopen? Ervaringen please!
Gast- Gast
Re: Vieze mannen!
Ieuw vreselijk lijkt me dat.
Ik heb er bijna nooit last van als ik met de kinderen ben haha.
Ik heb er bijna nooit last van als ik met de kinderen ben haha.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Een advertentie waarin ik een baan zoek. En aangezien foto's tegenwoordig belangrijk worden gevonden..
Oh Mamsie, dan heb je geluk vreemd eigenlijk want jij bent een mooie vrouw. Maar ik word dus ook steeds aangesproken als ik met mijn zoon door de stad fiets enzo.
Oh Mamsie, dan heb je geluk vreemd eigenlijk want jij bent een mooie vrouw. Maar ik word dus ook steeds aangesproken als ik met mijn zoon door de stad fiets enzo.
Gast- Gast
Elodie schreef:Een advertentie waarin ik een baan zoek. En aangezien foto's tegenwoordig belangrijk worden gevonden..
haha doordeweeks ben ik undercover.
Mamsie- Ratel
Nee joh juist handig! Heb ik al dat gemeuk niet. Daarbij is 3 kinderen ook iets minder aantrekkelijk dan 1 he whaha.
Mamsie- Ratel
Ik weet niet of dat wat uitmaakt hoor. Behalve dan dat jij er vast iets meer als een pakezel bijloopt
Gast- Gast
Bah, en er lopen nogal wat vieze mannen in 't wild!
Polly- Kletskop
- Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10
Ja..ik vind dat serieus zo vaag.Polly schreef:Bah, en er lopen nogal wat vieze mannen in 't wild!
Gast- Gast
Elodie schreef:Ik weet niet of dat wat uitmaakt hoor. Behalve dan dat jij er vast iets meer als een pakezel bijloopt
Dat sowieso, maar bij 1 kind denken die mannen nog vooruit maar bij 3 denken ze Hell NO!
Mamsie- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: