"Waar haal je ze vandaan?"
+71
Caresses
Pipsqueak
Tsjip
Qiara
Rev3rie
Bet Weter
Toet
bolus26
Atelier Madame
Rouge
silly-one
Floor
M-G
Stitch
Ooh La La!
Antibes
BJA
Pussycat
pitbullgup
Zwerver
Serena
xxgermaxx
Flinder
Flip Fluitketel
ShallY
Snoes
Feline
Flippin' Bitch
VanillaRose
Hoochie
Carra
Joli86
Pannetoet
Zininzon
SoGood
Parisienne
Kabouter
TNMN
Benthe
Silver
Lejow
Roxi3
Caroow
NerdChic
banjer49
Jules
vlinder-2011
sanne-84
PluDan
minoessepoes
_DoI
MADDIE
Fearie
Caro
Sterre
Jelin
Arwyn
Niekske
Oasis
Highway
Prosecco
Shisha
Inge
Jeanette
Caramba
Rush
Error
Bliss
RioolSpook
Tabbert
Mamsie
75 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: "Waar haal je ze vandaan?"
Ik weet niet of je dit nu verwijtend bedoelt of niet, maar goed, ik heb alleen mezelf er maar mee. De keren dat ik in contact kwam met een man tijdens het uitgaan, was dat niet om mij te leren kennen of omdat we zo'n geweldig goed gesprek hadden tijdens het dansen. Dat was gewoon om te potje te kunnen snoggen. Dus vandaar dat ik dat beeld inmiddels heb. Ik ben blij dat jullie ervaringen anders zijn, dat helpt mij wel om anders te kijken.Francaise_ schreef:Wat een vooroordeel. Normale mannen kunnen ook gewoon op stap gaan.
Gast- Gast
Ik heb al heeeeeel lang geen vriendje maar kan wel even in mijn geheeugen graven:
Werk
Internet
Café
School
Werk
Internet
Café
School
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Gloria schreef:Ik weet niet of je dit nu verwijtend bedoelt of niet, maar goed, ik heb alleen mezelf er maar mee. De keren dat ik in contact kwam met een man tijdens het uitgaan, was dat niet om mij te leren kennen of omdat we zo'n geweldig goed gesprek hadden tijdens het dansen. Dat was gewoon om te potje te kunnen snoggen. Dus vandaar dat ik dat beeld inmiddels heb. Ik ben blij dat jullie ervaringen anders zijn, dat helpt mij wel om anders te kijken.Francaise_ schreef:Wat een vooroordeel. Normale mannen kunnen ook gewoon op stap gaan.
Ja probeer maar anders te kijken! Ik heb mijn exen (wow hoeveel heb ik er wel niet? ) ook vaak tijdens het stappen ontmoet. Die avond niet gezoend, niet met ze mee naar huis gegaan.
Gast- Gast
Wellicht andere uitgaansgelegenheden proberen Gloria?
Ik vind het knap hoeveel meiden gewoon op straat of in de supermarkt of het OV een vriendje oppikken. Ik heb daar wel meer dan eens sjans, maar tot dusverre pas één keer nummers uitgewisseld (en die bleek gedurende verder contact toch behoorlijk raar te zijn, dus date is er nooit gekomen). Op de een of andere manier is de situatie er nooit naar ofzo? Ondernemen jullie dan zelf nog iets?
Ik vind het knap hoeveel meiden gewoon op straat of in de supermarkt of het OV een vriendje oppikken. Ik heb daar wel meer dan eens sjans, maar tot dusverre pas één keer nummers uitgewisseld (en die bleek gedurende verder contact toch behoorlijk raar te zijn, dus date is er nooit gekomen). Op de een of andere manier is de situatie er nooit naar ofzo? Ondernemen jullie dan zelf nog iets?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Meer sarcastisch. Maar ondanks ik nog nooit relatiemateriaal uit de kroeg gevist heb geloof ik wel dat er leuke mannen zijn die verder kijken. Misschien kroegafhankelijk?Gloria schreef:Ik weet niet of je dit nu verwijtend bedoelt of niet, maar goed, ik heb alleen mezelf er maar mee. De keren dat ik in contact kwam met een man tijdens het uitgaan, was dat niet om mij te leren kennen of omdat we zo'n geweldig goed gesprek hadden tijdens het dansen. Dat was gewoon om te potje te kunnen snoggen. Dus vandaar dat ik dat beeld inmiddels heb. Ik ben blij dat jullie ervaringen anders zijn, dat helpt mij wel om anders te kijken.Francaise_ schreef:Wat een vooroordeel. Normale mannen kunnen ook gewoon op stap gaan.
Gast- Gast
O, dan is het goed ;-).Francaise_ schreef:Meer sarcastisch.
Dat zou best kunnen. In een kroeg waar je een drankje is het inderdaad makkelijker om met een man in gesprek te raken. Zodra de muziek harder gaat en dansvloer voller wordt, voelt het echt anders. Dan lukt het míj in ieder geval niet meer. Het wordt tijd om met Jen op stap te gaan haha!Francaise_ schreef:Maar ondanks ik nog nooit relatiemateriaal uit de kroeg gevist heb geloof ik wel dat er leuke mannen zijn die verder kijken. Misschien kroegafhankelijk?
@ Antibes: dat heb ik nou ook! Maar weet je, dat ligt (in mijn geval) ook aan mezelf. Volgens mij kom ik wel heel afstandelijk en gesloten op mannen over. Als ik met een boek in de trein zit en af en toe een afwachtende blik werp op een interessante man, gebeurt er niks. Maar met een open, (vr)olijke houding die op zoek is naar contact, denk ik dat je een heel eind komt.
Gast- Gast
School
via vrienden
Internet
via vrienden
Internet
Ooh La La!- Prater
- Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11
Gloria schreef:Het wordt tijd om met Jen op stap te gaan haha!
Girl, I'll hook you up!
Edit: in de kroeg/discotheek vind ik het juist heerlijk! Vooral het laatste, je maakt oogcontact, komt langzaam steeds wat naar elkaar toe, maakt een praatje, en vervolgens eindig je zwoel dansend op de dansvloer! Love it! En daarna braaf ieder naar elkaars eigen huis Gloria, met een telefoonnummer brandend in je zak. Telefoon.
Gast- Gast
Bliss schreef:Mijn oude scharrels en dates ken ik via het uitgaan (via via), eentje was mn zusjes ex haha, via internet en mn laatste serieuze date was een ex-collega, die ik op een reünie van dat werk eigenlijk pas echt goed leerde kennen. Maar vooralsnog blijven ze niet plakken
Ik heb ook echt noooooit bruiloften, helaas, want dat lijkt me ook een leuke gelegenheid om iemand te leren kennen! (dus: ik wil graag uitgenodigd worden op iemands bruiloft )
Het was ook zoooooooooooo romantisch!!
De band speelde de Vlieger, van Andre Hazes. En ik moet gewoon altijd janken bij dat nummer, omdat ik al van jongs af aan een angst heb mijn moeder te verliezen, doordat ze al mijn hele leven ziek is.
Iedereen stond gezellig met elkaar te dansen, stond ik daar aan de zijkant van de dansvloer te janken hehe
Tot ik ineens een hans op mijn schouder voelde, me omdraaide en ik in 2 praaaaacccccccchtige ogen keek en er gezegd werd: gaat het??
Toen heeftie me beetgepakt, niet meer los gelaten en de rest van het nummer hebben we samen gedanst
Jammer dat deze romance maar 3 maanden duurde uiteindelijk, en hij lang niet zo romantisch was als hij leek in het begin hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Via via (vrienden)
Klasgenootje (heel vroeger)
Zover ik kan terug denken waren bijna al m'n ex vriendjes/scharrels vrienden van vrienden
Mijn vriend heb ik trouwens ontmoet op een kinderbouwdorp.. Daar waren we allebei medewerkers (hoe schattig was dat)
Klasgenootje (heel vroeger)
Zover ik kan terug denken waren bijna al m'n ex vriendjes/scharrels vrienden van vrienden
Mijn vriend heb ik trouwens ontmoet op een kinderbouwdorp.. Daar waren we allebei medewerkers (hoe schattig was dat)
Gast- Gast
Antibes schreef:Wellicht andere uitgaansgelegenheden proberen Gloria?
Alle keren waren gewoon zo gelopen. Eerste in de tram zag ik gewoon op een gegeven moment elke dag, toen gingen we maar goedemorgen zeggen, later gingen bij elkaar zitten en kletsen. Uiteindelijk heb ik toen gevraagd of hij wat met me wilde drinken.
Tweede was een bus van Londen naar NL. We hadden pech en moesten onderweg lang wachten ergens. Omdat een ander groepje dezelfde afkomst als mijn vriendin had raakten we met hun in gesprek. Ik en een van die jongen bleken het wel erg goed te kunnen vinden.
Laatste sprak me aan bij de bushalte met een vraag over iets wat hij die avond had meegemaakt. Hij was met een vriend. Zo raakten we dus aan de praat en besloten we elkaar toe te voegen op FB omdat we grappige overeenkomsten bleken te hebben. Toen vroeg hij me mee uit en vanavond zie ik hem weer dus .
Gast- Gast
Op vakantie,
2 x op school
2 x op werk
Via mijn moeder (had ik veel eerder moeten laten doen )
2 x op school
2 x op werk
Via mijn moeder (had ik veel eerder moeten laten doen )
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Van internet (chatbox) en uit de discotheek.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Ik heb mijn man ontmoet in Parijs (H) al weer meer dan 11 jaar geleden.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn eerste 'vriendje' ( duurde 5 weken maar was jong) in de trein/school. Zaten op dezelfde studie en er waren problemen met de trein dus toen heb ik hem op sleeptouw genomen
Tweede via vrienden met carnaval
Derde bij de EHBO lessen van de studie ( keuzevak) anderhalf jaar blijven plakken.
Vierde was het broertje van de vriend van een vriendin ( maar dat was ook meer scharrelen)
En nu lijkt het wat te worden met iemand van de motorvereniging.
Tweede via vrienden met carnaval
Derde bij de EHBO lessen van de studie ( keuzevak) anderhalf jaar blijven plakken.
Vierde was het broertje van de vriend van een vriendin ( maar dat was ook meer scharrelen)
En nu lijkt het wat te worden met iemand van de motorvereniging.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
nr 1. uitgaan
nr 2. gespot in de bus/maar aangesproken tijdens feestje
nr 3/ mijn man. uitgaan
nr 2. gespot in de bus/maar aangesproken tijdens feestje
nr 3/ mijn man. uitgaan
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
studie
internet
via vriendinnen
in de kroeg
op vakantie
Dus eigenlijk overal vandaan
Geloof dat ik de meeste scharrels via een oud forum heb leren kennen
internet
via vriendinnen
in de kroeg
op vakantie
Dus eigenlijk overal vandaan
Geloof dat ik de meeste scharrels via een oud forum heb leren kennen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
in het zwembad
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Op veel standaard dingen na ook:
Tijdens het hardlopen. Hij kwam naast me lopen toen hij zag dat ik het niet meer volhield.
In de rij bij de bioscoop stond tie achter me te wachten en kwam hij in de zaal naast me te zitten.
Bij de ingang waar hij mij moest fouilleren. Hij vroeg netjes (zoals het hoort) of dat mocht... Natuuuuurlijk mag dat!
Tijdens het hardlopen. Hij kwam naast me lopen toen hij zag dat ik het niet meer volhield.
In de rij bij de bioscoop stond tie achter me te wachten en kwam hij in de zaal naast me te zitten.
Bij de ingang waar hij mij moest fouilleren. Hij vroeg netjes (zoals het hoort) of dat mocht... Natuuuuurlijk mag dat!
Gast- Gast
Ik heb de mijne gewoon via via ontmoet. Allemaal eigenlijk.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Eerste vriendje: Op school, tijdens kamp
Tweede vriendje: Op een begrafenis van een wederzijdse vriend
Derde vriendje: Via mijn tweede vriend
Vierde vriendje: Familie van een goede vriendin
Scharrels: De kroeg, hostels toen ik op reis was, op straat... :cyclops:
Tweede vriendje: Op een begrafenis van een wederzijdse vriend
Derde vriendje: Via mijn tweede vriend
Vierde vriendje: Familie van een goede vriendin
Scharrels: De kroeg, hostels toen ik op reis was, op straat... :cyclops:
Bet Weter- Fluisteraar
- Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11
2x van mijn broer en 1x van mijn werk
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb ze allemaal in de kroeg opgeduikeld. Alle drie (in een tijdsbestek van 7 jaar) in dezelfde kroeg ook nog eens.
Gast- Gast
- Vakantie (zes weken)
- Soos
- Dating site (bijna relatie, maar toch afgekapt, omdat ik er niet zeker van was)
- Soos
- Dating site (bijna relatie, maar toch afgekapt, omdat ik er niet zeker van was)
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Brillenkokers, waar haal ik dat?
» Waar haal jij je boodschappen?
» Waar haal je goedkoop stofjes
» Waar hebben jullie de box vandaan?
» Waar halen jullie je tas vandaan?
» Waar haal jij je boodschappen?