Zo, dat is een mooie meid!
+18
Blair
Ilargi
ProudMom
Nana
Susan
SuperGrover
PluDan
TGR
Kabouter
Guus
Coco
Mamsie
Sweety
Toet
Lejow
Zininzon
Rush
Paper Crown
22 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zo, dat is een mooie meid!
haha en zo te merken aan het filmpje zijn wij niet de enige die `m om te gieren vonden
Gast- Gast
Ik heb met Chantal Janzen juist dat ik haar uiterlijk an sich niks vind, maar dat haar humor, sparkeling en scherpte zorgen voor heel veel karakter. Hoe ze bijvoorbeeld was bij De jongens en de meisjes. Ze rockt echt die show gewoon, ook al is Tijl natuurlijk ook fantastisch. En ik vind haar niet gemeen, dat is voor mij sarcasme/ironie en ik houd wel van die humor .
Gast- Gast
Ik vind Chantal echt niet zo leuk. Ik weet niet, in de jongens tegen de meisjes heb ik echt het idee dat alles wat ze zegt gescript is en van de autoque (schrijf je dat zo?) komt. Nee ik vind haar gewoon niet zo leuk. Al kan ik haar reclame van Rivella wel weer enorm waarderen haha.
Gast- Gast
Gloria schreef:Ik heb met Chantal Janzen juist dat ik haar uiterlijk an sich niks vind, maar dat haar humor, sparkeling en scherpte zorgen voor heel veel karakter. Hoe ze bijvoorbeeld was bij De jongens en de meisjes. Ze rockt echt die show gewoon, ook al is Tijl natuurlijk ook fantastisch. En ik vind haar niet gemeen, dat is voor mij sarcasme/ironie en ik houd wel van die humor .
zooo + 1
Ze heeft nu de hoofdrol in de musical Petticoat, daar is ze ook zooo goed!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hahaha! Dat filmpje is leuk.
Ik moest Chantal eerst ook echt niet. Met dr pruilbekkie. Maar nu ik haar wat vaker op tv gezien heb vind ik haar toch wel leuk. Vooral met de liedjes van de jongens tegen de meisjes haha.
Megan Fox is inderdaad een mooie meid!
Ik vind zelf Evangeline Lily heel erg mooi.
De meid van de OP vind ik niet zo. Veel te popperig.
En ze weet dat ze mooi is. En dat vind ik een irritante eigenschap.
Er liep hier een tijd geleden een hele mooie meid in het winkelcentrum. Maar ze liep met zo'n air dat ik haar echt een huppelkut vond. Blegh. Jammer is dat.
Ik moest Chantal eerst ook echt niet. Met dr pruilbekkie. Maar nu ik haar wat vaker op tv gezien heb vind ik haar toch wel leuk. Vooral met de liedjes van de jongens tegen de meisjes haha.
Megan Fox is inderdaad een mooie meid!
Ik vind zelf Evangeline Lily heel erg mooi.
De meid van de OP vind ik niet zo. Veel te popperig.
Er liep hier een tijd geleden een hele mooie meid in het winkelcentrum. Maar ze liep met zo'n air dat ik haar echt een huppelkut vond. Blegh. Jammer is dat.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Gloria schreef:Ik heb met Chantal Janzen juist dat ik haar uiterlijk an sich niks vind, maar dat haar humor, sparkeling en scherpte zorgen voor heel veel karakter. Hoe ze bijvoorbeeld was bij De jongens en de meisjes. Ze rockt echt die show gewoon, ook al is Tijl natuurlijk ook fantastisch. En ik vind haar niet gemeen, dat is voor mij sarcasme/ironie en ik houd wel van die humor .
In dat programma vond ik Chantal dan inderdaad wel weer leuk, maar die Tijl daarentegen vond ik echt verschrikkelijk irritant en flauw.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Biancy schreef:
Als je nou eenmaal echt mooi bént dan denk ik dat het onvermijdelijk is dat je dat zelf ook wel wéét.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Biancy schreef:
Als je nou eenmaal echt mooi bént dan denk ik dat het onvermijdelijk is dat je dat zelf ook wel wéét.
Ik bedoel daarmee dat iemand bijna arrogant kijkt, zo van: kijk mij eens mooi zijn. En als ze het niet bewust doet dan vind ik haar gewoon minder mooi dan dat ze zou zijn als ze 'leuk' zou kijken.
Iemand die heel mooi is, en er zijn genoeg vrouwen die echt mooi zijn, die hoeven dat niet perse zou uit te stralen.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wat een mooie meid zeg.
» Super trots op mijn grote meid! En ook op de kleine meid!!
» Wijze meid!
» een onzeker verliefde meid
» Mooie mannen!
» Super trots op mijn grote meid! En ook op de kleine meid!!
» Wijze meid!
» een onzeker verliefde meid
» Mooie mannen!
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: