CB vandaag !
+7
Susan
maiadebij
-Ieniemienie-
sheila123
LindaK
Sjaantje
moepie
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: CB vandaag !
ik heb een vraagje aan je stuiterbal,Hoe was de gehoortest van je zoontje toen hij baby was?
Ik heb zelf ook een gehoorafwijking en ben dus erg huiverig voor bij mijn zoontje.Hij heeft toen hij net geboren was een gehoortest gehad,en die was goed.na een paar keer proberen dat dan wel.
Nu heb ik niet het idee dat mijn zoontje wat aan zijn gehoor mankeert,maar wie weet in de toekomst wel.
succes bij het audiologisch centrum.
Ik heb zelf ook een gehoorafwijking en ben dus erg huiverig voor bij mijn zoontje.Hij heeft toen hij net geboren was een gehoortest gehad,en die was goed.na een paar keer proberen dat dan wel.
Nu heb ik niet het idee dat mijn zoontje wat aan zijn gehoor mankeert,maar wie weet in de toekomst wel.
succes bij het audiologisch centrum.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
De hoortest bij de geboorte was prima. Geen gekke dingen.
Ik begon pas zo vanaf 1,5 tot nu dingen in de gaten te krijgen wat niet helemaal klopte.
Helemaal slecht horen doet hij niet want op het moment dat hij bij mij thuis is en het rustig is hoort hij prima.
Maar zodra er ruis is...., zwembad b.v., dan hoort hij dus niet, En dat is precies hetzelfde als wat ik ook heb.
Ik hoor de lage en hoge klanken slecht tot niet. En bij ruis zoals de meeting van afgelopen zondag, moet ik me enorm goed concentreren wanneer er iemand iets tegen mij verteld. Anders hoor ik het echt gewoon niet !
Dus ik heb het idee dat S dat ook heeft.
Ik begon pas zo vanaf 1,5 tot nu dingen in de gaten te krijgen wat niet helemaal klopte.
Helemaal slecht horen doet hij niet want op het moment dat hij bij mij thuis is en het rustig is hoort hij prima.
Maar zodra er ruis is...., zwembad b.v., dan hoort hij dus niet, En dat is precies hetzelfde als wat ik ook heb.
Ik hoor de lage en hoge klanken slecht tot niet. En bij ruis zoals de meeting van afgelopen zondag, moet ik me enorm goed concentreren wanneer er iemand iets tegen mij verteld. Anders hoor ik het echt gewoon niet !
Dus ik heb het idee dat S dat ook heeft.
Gast- Gast
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
fijn dat je serieus genomen bent stuiterbal! Hopelijk kun je snel terecht op het AC!
Gast- Gast
Susan schreef:Stuiterbal, heb je een verwijzing voor het Molenspreekuur?
Ja ! Heb jij dit met Ezra ook gehad ?? Hoe gaat dat ongeveer ???
Gast- Gast
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ohh wat vervelend dat het zo is gelopen. Je verwacht dat ze het zorgvuldig afhandelen allemaal. Maar goed dat je verder bent gegaan !!!
Ja ik ben erg benieuwd. Het feit dat er nu na gekeken gaat worden ben ik al blij om. Ik kan het nu even los laten en het in professionele handen leggen.
Ja ik ben erg benieuwd. Het feit dat er nu na gekeken gaat worden ben ik al blij om. Ik kan het nu even los laten en het in professionele handen leggen.
Gast- Gast
bedankt voor je uitleg. Ga mijn kleine mannetje zeker in de gaten houden.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: