Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

+8
Sjaantje
sanne-84
Barbabella
Zonnetje
Oasis
Okidoki
Curious
Snoes
12 plaatsers

Pagina 8 van 32 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 0:46

Ik zou graag de reiskosten willen delen Wink Maar ik kijk wel smile

edit: en het is natuurlijk gezelliger Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 0:48

Met wie de reiskosten willen delen? Als je met de auto vanuit L. naar Snoes rijdt, dan rijd je toch alleen? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 0:48

ja als je tot hier in de buurt kan komen kan je wel meerijden hoor, een beetje omrijden vind ik niet heel erg hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 0:58

Ehm ff denken....volgens mij maakt de reistijd niet zoveel uit als ik dan alleen ga. Weet je laat maar Very Happy Lief dat jullie meedenken, maar denk dat het praktischer is als ik gewoon zelf rij smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 0:59

Ik denk het ook TD, en anders kun je misschien met de bus naar Eindhoven komen. Er is geloof ik altijd wel iemand die langs het station rijd. Scheelt je ook weer geld smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:01

Nou ben toch nog heel wat kwijt volgens mij naar Eindhoven en terug met de bus. Dus denk dat het handiger is met de auto zelf smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:11

Geen dagkaartje bij jou in de buurt? Wel toch?? Is geloof ik 3 euro en daar kun je de hele dag mee reizen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:13

ja daar dacht ik ook aan, die heb je hier ook. En weet niet of het qua benzine wat uitmaakt maar je kan eventueel ook tot hier komen en dat je vanaf hier met mij meerijd ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:18

Storm schreef:Geen dagkaartje bij jou in de buurt? Wel toch?? Is geloof ik 3 euro en daar kun je de hele dag mee reizen.

Oow geen idee? Wist niet dat dat bestond?? Zal eens ff kijken. Dank je voor de tip!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:20

Theedoosje schreef:
Storm schreef:Geen dagkaartje bij jou in de buurt? Wel toch?? Is geloof ik 3 euro en daar kun je de hele dag mee reizen.

Oow geen idee? Wist niet dat dat bestond?? Zal eens ff kijken. Dank je voor de tip!
Ik ga het even voor je uitzoeken, moment!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:22

Oh lief Storm! Volgens mij zijn die er nog wel als ik goed gekeken heb? Maar kun je dan overal in Brabant heen reizen of hoe werkt dat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:24

Theedoosje schreef:Oh lief Storm! Volgens mij zijn die er nog wel als ik goed gekeken heb? Maar kun je dan overal in Brabant heen reizen of hoe werkt dat?
Ja ook in jouw dorp (:P) heb je een dagkaartje. Je kunt dan de hele dag met de bus door Brabant reizen voor 3 euro. Dus als je met de bus naar Eindhoven station komt dan kan iemand je oppikken.

http://www.hermes.nl/default/14/dalurendagkaartje-noord-brabant/1362

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:29

Storm schreef:
Theedoosje schreef:Oh lief Storm! Volgens mij zijn die er nog wel als ik goed gekeken heb? Maar kun je dan overal in Brabant heen reizen of hoe werkt dat?
Ja ook in jouw dorp (:P) heb je een dagkaartje. Je kunt dan de hele dag met de bus door Brabant reizen voor 3 euro. Dus als je met de bus naar Eindhoven station komt dan kan iemand je oppikken.

http://www.hermes.nl/default/14/dalurendagkaartje-noord-brabant/1362

Oow top! Wie kan mij oppikken dan in Eindhoven? hahaha :P Dank je wel voor de tip! Wist echt niet dat het bestond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:30

Oh Storm maar zo kan ik ook voordeliger dus naar jou komen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:34

Er zijn een aantal mensen in dit topic die gezegd hebben wel mensen op te willen pikken, o.a Zonnetje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:35

Storm schreef:Er zijn een aantal mensen in dit topic die gezegd hebben wel mensen op te willen pikken, o.a Zonnetje.

Ik ga eens ff terug lezen...lijkt mij ene beter plan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 1:37

zonnetje schreef:
Theedoosje schreef:O en misschien wil ik met iemand meerijden als dat nog kan? Embarassed Moet ff bekijken nog.

Ik wil wel rijden, maar ik kom vanuit Best, dus dan lijkt het me het makkelijkste om ergens in Eindhoven af te spreken om te carpoolen. Er kunnen nog 3 personen in de auto.

Ik wil wel meerijden. Dan kom ik naar Eindhoven station of zo?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 3:18

Lize schreef:Ja maar weet niet of ik dan op tijd kan zijn ivm cursus.

Dit is rocky road, zooo lekker I love you
Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Rockyroad

Nu ik dit zie moet je echt zeker komen hoor Lize ! Very Happy

Ik denk niet dat Okidoki en ik iemand op kunnen halen, anders moeten we erg omrijden namelijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 3:47

Naar mij toe is het enorm om Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 4:20

Ik rijd er ongeveer 40 minuten op.
Valt me nog best mee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 4:22

Razz_ schreef:
Lize schreef:Ja maar weet niet of ik dan op tijd kan zijn ivm cursus.

Dit is rocky road, zooo lekker I love you
Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Rockyroad

Nu ik dit zie moet je echt zeker komen hoor Lize ! Very Happy


Ohoooohoooo.. Het is je gewoon te doen om die rocky roaaad Evil or Very Mad Sad

Hahaha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Snoes wo 7 sep 2011 - 5:03

Lize schreef:Ik rijd er ongeveer 40 minuten op.
Valt me nog best mee!
Haha nou, zoooo ver woon ik niet hoor Very Happy Ik ben een nog-net-Belg Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 5:04

Snoes schreef:
Lize schreef:Ik rijd er ongeveer 40 minuten op.
Valt me nog best mee!
Haha nou, zoooo ver woon ik niet hoor Very Happy Ik ben een nog-net-Belg Wink

Heb je ook zo'n mooi accentje? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Zonnetje wo 7 sep 2011 - 5:18

Theedoosje schreef:
zonnetje schreef:
Theedoosje schreef:O en misschien wil ik met iemand meerijden als dat nog kan? Embarassed Moet ff bekijken nog.

Ik wil wel rijden, maar ik kom vanuit Best, dus dan lijkt het me het makkelijkste om ergens in Eindhoven af te spreken om te carpoolen. Er kunnen nog 3 personen in de auto.

Ik wil wel meerijden. Dan kom ik naar Eindhoven station of zo?

Als je met de bus komt Theedoosje kan ik je op het station oppikken. Maar als je liever met de auto naar Eindhoven komt, kunnen we ergens afspreken waar je gratis kan parkeren en dan een plek die voor ons allebei handig is en waar je je auto veilig parkeert. Maar als je met de bus komt, is het station prima.

Edit: ik ga die avond naar mijn ouders in S.omeren, dus op de terugweg kan ik je thuis afzetten. Dan is het denk ik het handigste als je op de heenweg met de bus komt. Als je dat wil natuurlijk smile.
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gast wo 7 sep 2011 - 5:40

Oow Zonnetje dat is helemaal handig!! Dat wordt met de bus! Hoe laat wil je afspreken daar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D) - Pagina 8 Empty Re: Nieuwe meeting omg. Eindhoven! (Chez Snoes :D)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 32 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 20 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum