Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bon Prix

5 plaatsers

Ga naar beneden

Bon Prix Empty Bon Prix

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 5:40

Hoe zit het bij Bon Prix met artikelen retour sturen, kan dat kosteloos of is dat net als bij H&M dat je retourkosten moet betalen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bon Prix Empty Re: Bon Prix

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 5:52

Ik heb ze kosteloos retour gestuurd en er niks meer van gehoord. Vond ik ook niet duidelijk aangegeven, maar volgens mij is het dus gratis :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 6:28

Oke, dank je wel smile

Gast
Gast

Bericht  Inge zo 17 jul 2011 - 10:08

gratis
alleen als je alles terug stuurt moet je wel de bezorgkosten betalen (maar dat is bij alles zo volgens mij?)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 11:12

Is niet overal zo, bij de Wehkamp is dat altijd kosteloos.

Gast
Gast

Bericht  blondje1313 zo 17 jul 2011 - 11:18

Volgens mij moet ik bij Wehkamp toch echt de bezorgkosten betalen als ik alles terugstuur hoor! (en bij bon prix ook)

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 11:31

blondje1313 schreef:Volgens mij moet ik bij Wehkamp toch echt de bezorgkosten betalen als ik alles terugstuur hoor! (en bij bon prix ook)

Ow? Ik had er laatst iets van tien spijkerbroeken besteld en allemaal terug gestuurd omdat ze toch niet mooi zaten. Ik heb nooit verzendkosten hoeven betalen, maar dat was dan misschien een foutje van de Wehkamp blijkbaar?

Gast
Gast

Bericht  sanna zo 17 jul 2011 - 23:31

Bij de wehkamp en bonprix hoef je de verzendkosten niet te betalen als je alles terug stuurt. Heb er heel vaak besteld, nog nooit verzendkosten betaald als ik het terug stuur.
sanna
sanna
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 61
Punten : 379
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Rush zo 17 jul 2011 - 23:33

Ik heb bij Bon Prix eens iets teruggestuurd wat ZIJ verkeerd geleverd hadden. Moest de verzendkosten betalen en dat heb ik niet gedaan. Nu mag ik niets meer bestellen totdat ik alsnog die kosten betaal. Van 4 jaar geleden ofzo.

Wat een giller!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Pien ma 18 jul 2011 - 2:32

sanna schreef:Bij de wehkamp en bonprix hoef je de verzendkosten niet te betalen als je alles terug stuurt. Heb er heel vaak besteld, nog nooit verzendkosten betaald als ik het terug stuur.

hier ben ik het niet mee eens. heb een tijd terug daar nog uitgebreid over getelefoneerd met de wehkamp, ik moest echt de verzendkosten betalen terwijl alles retour ging!

* mijn verhaal gaat over de wehkamp, bonprix geen ervaring mee *

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  sanna ma 18 jul 2011 - 8:58

Pien schreef:
sanna schreef:Bij de wehkamp en bonprix hoef je de verzendkosten niet te betalen als je alles terug stuurt. Heb er heel vaak besteld, nog nooit verzendkosten betaald als ik het terug stuur.

hier ben ik het niet mee eens. heb een tijd terug daar nog uitgebreid over getelefoneerd met de wehkamp, ik moest echt de verzendkosten betalen terwijl alles retour ging!

Dan zal ik wel geluk hebben dat ik nooit de verzendkosten hoef te betalen! Very Happy
sanna
sanna
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Inge ma 18 jul 2011 - 10:31

sanna schreef:
Pien schreef:

Dan zal ik wel geluk hebben dat ik nooit de verzendkosten hoef te betalen! Very Happy

Ik heb bij beide ook altijd de verzendkosten moeten betalen
bij otto ook
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 22:50

Ik bestel regelmatig iets bij de Wehkamp en moet inderdaad altijd de verzendkosten betalen, al stuur ik alles retour. Bij de Bon prix en de otto is dit ook het geval volgens mij. Ik weet alleen van de h&m dat er en nog extra kosten bij komen ( 1 euro ofzo?).

Gast
Gast

Bericht  sanna ma 18 jul 2011 - 23:11

Razz88 schreef:Ik bestel regelmatig iets bij de Wehkamp en moet inderdaad altijd de verzendkosten betalen, al stuur ik alles retour. Bij de Bon prix en de otto is dit ook het geval volgens mij. Ik weet alleen van de h&m dat er en nog extra kosten bij komen ( 1 euro ofzo?).

Ik heb dat dus echt nog nooit gehad. Als ik alles retour stuur hoef ik nooit de verzendkosten te betalen..
sanna
sanna
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Rush ma 18 jul 2011 - 23:12

Razz88 schreef:Ik weet alleen van de h&m dat er en nog extra kosten bij komen ( 1 euro ofzo?).
Bij de H&M betaal je dan alleen die ene euro voor het retoursturen als je alles terugstuurt.

Als je een paar dingen terugstuurt dan betaal je de verzendkosten wel + die ene euro idd.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud