Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met schimmel in je darmen??

2 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand ervaring met schimmel in je darmen?? Empty Iemand ervaring met schimmel in je darmen??

Bericht  Minx zo 17 jul 2011 - 4:07

Waar had je last van?? Hoe ben je er van afgekomen.

Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met schimmel in je darmen?? Empty Re: Iemand ervaring met schimmel in je darmen??

Bericht  Gast zo 17 jul 2011 - 4:11

Nee, wel met ontstekingen maar das een ander verhaal. Mag ik vragen hoe je er aan komt en wat je klachten zijn. Sterkte het lijkt me erg vervelend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met schimmel in je darmen?? Empty Re: Iemand ervaring met schimmel in je darmen??

Bericht  Lejow zo 17 jul 2011 - 4:12

Ik kon slecht groente verdragen, vooral bietjes, spinazie en rode kool zorgden voor feest.
Dan had ik hele erge kramp in mijn darmen.
Uiteindelijk kreeg ik een darmonderzoek om te kijken of ik allergisch was voor koemelk of een lactose intollerantie had, en daar bleek dat ik ook een schimmel/bacterie in mijn darmen had.
Ik heb hier 2 weken lang, 2 verschillende antibiotica's voor moeten slikken. Hierna was het wel over!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met schimmel in je darmen?? Empty Re: Iemand ervaring met schimmel in je darmen??

Bericht  Minx zo 17 jul 2011 - 4:42

onregelmatige stoelgang. De ene keer super dun andere keer verstopping. Heel veel last van winderigheid. Veel last van vermoeidheid. Eigenlijk een groot deel wat onder prikkelbare darm valt. Daarbij heb ik ook nog eens een vaginale schimmel volgens mij, maar dan zonder de extreme jeuk die sommigen hebben. Dat bij elkaar maakt dat ik vermoed dat het nog wel eens een schimmel kan zijn.

Deze klachten heb ik zo ongeveer sinds ik vorig jaar aan mijn galblaas geopereerd ben. Heb toen ook antibiotica moeten slikken en na die tijd zijn de klachten eigenlijk ontstaan. Op zo'n moment is alles natuurlijk flink verstoord en dan ook nog eens een antibiotica erbij. En medicatie voor een vaginale schimmel. Maar 3 dagen die eieren op 10 dagen antibiptica tegelijk gestart. Is niet een hele handige combi.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met schimmel in je darmen?? Empty Re: Iemand ervaring met schimmel in je darmen??

Bericht  Lejow zo 17 jul 2011 - 4:44

Nee inderdaad, is wat veel!
Als ik antibiotica krijg reageert mijn huid daar altijd heel sterk op, juist met exceem/vaginale schimmel enz :S
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met schimmel in je darmen?? Empty Re: Iemand ervaring met schimmel in je darmen??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum