Senseo latte
Pagina 1 van 1
Senseo latte
Heeft iemand hier ervaring met de senseo latte? En dan vooral met de smaak van de latte macchiato?
Ik ben op dit moment verslaafd aan de latte hazelnoot van nescafe, en nou ben ik op zoek naar een andere (goedkopere) manier om dat te drinken. Ik kwam uit op de senseo latte, maar hoe functioneert die?
Ik ben op dit moment verslaafd aan de latte hazelnoot van nescafe, en nou ben ik op zoek naar een andere (goedkopere) manier om dat te drinken. Ik kwam uit op de senseo latte, maar hoe functioneert die?
Gast- Gast
Re: Senseo latte
Commentaar van vriendlief (verkoper op huishoud)
Prima machine, alleen er zit aardig wat onderhoud. Na ieder gebruik met melk moet je het melk reservoir schoonhouden, anders verstopt het.
Prima machine, alleen er zit aardig wat onderhoud. Na ieder gebruik met melk moet je het melk reservoir schoonhouden, anders verstopt het.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Dankje!
Dat schoonmaken van het melk reservoir is iets dat ik overal op internet lees. Maar ik zie ook dat het voldoende is om na het zetten van de koffie de clean-functie te gebruiken?
Een hele domme vraag misschien, maar je kunt toch gewone senseopads (ook "neppe") en gewone melk gebruiken? Of moet dit speciaal zijn?
Dat schoonmaken van het melk reservoir is iets dat ik overal op internet lees. Maar ik zie ook dat het voldoende is om na het zetten van de koffie de clean-functie te gebruiken?
Een hele domme vraag misschien, maar je kunt toch gewone senseopads (ook "neppe") en gewone melk gebruiken? Of moet dit speciaal zijn?
Gast- Gast
Nee, gewoon verse normale melk!
Clean functie is niet echt voldoende zegt mijn vriend.
Clean functie is niet echt voldoende zegt mijn vriend.
Lejow- Lady Post-a-lot
Hmm, niet echt ideaal dus.
Ik ben maar even verder gaan kijken, en ik denk dat ik van de week maar eens langs de media markt ga om wat meer info in te winnen. Ik vind het sowieso een groot nadeel dat je er pas achter komt hoe het smaakt als je het apparaat al gekocht hebt! Dan is het eigenlijk al te laat.. :s
Ik ben maar even verder gaan kijken, en ik denk dat ik van de week maar eens langs de media markt ga om wat meer info in te winnen. Ik vind het sowieso een groot nadeel dat je er pas achter komt hoe het smaakt als je het apparaat al gekocht hebt! Dan is het eigenlijk al te laat.. :s
Gast- Gast
In een aantal winkels doen ze soms ook demonstreren met de apparaten!
Langs gaan is sowieso goed, kun je ook kijken welk design je het mooiste vindt, wat het beste bij jouw wensen past enz
Langs gaan is sowieso goed, kun je ook kijken welk design je het mooiste vindt, wat het beste bij jouw wensen past enz
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik heb m nu een jaar denk ik, ben er heel blij mee.
Clean functie is gewoon genoeg tussendoor, en als de vaatwasser draait gaat het melkreservoir daar gewoon in mee.
Kan gewone melk in, en ook gewone pads, ik heb ze meestal van de Aldi.
Clean functie is gewoon genoeg tussendoor, en als de vaatwasser draait gaat het melkreservoir daar gewoon in mee.
Kan gewone melk in, en ook gewone pads, ik heb ze meestal van de Aldi.
Gast- Gast
@ ProudMama: Nou maak je me aan het twijfelen. Ik had net besloten voor de "princess caffe italian one touch" te gaan, maar de senseo latte lijkt mij wel makkelijker in gebruik, geen gedoe met zelf melk opschuimen enzo. Hoewel dat misschien wel lekkerder is. Hmmm, lastig!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Nespresso of Senseo?
» Senseo apparaat
» Senseo ontkalken
» Senseo Sarista
» Senseo schoonmaken/ontkalken.
» Senseo apparaat
» Senseo ontkalken
» Senseo Sarista
» Senseo schoonmaken/ontkalken.
Pagina 1 van 1