Goedemorgen
+2
flower
Middleme
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goedemorgen
Goedemorgen iedereen,
Lekker geslapen? Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Ik ga zo met mijn broer op weg naar Lichtenvoorde om de Zwarte Cross te bezoeken. Behalve dat het vreselijk vroeg is ben ik wel heel benieuwd hoe het gaat zijn.
Fijne dag iedereen.
Lekker geslapen? Hebben jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Ik ga zo met mijn broer op weg naar Lichtenvoorde om de Zwarte Cross te bezoeken. Behalve dat het vreselijk vroeg is ben ik wel heel benieuwd hoe het gaat zijn.
Fijne dag iedereen.
Gast- Gast
Re: Goedemorgen
Veel plezier!
Ik ga vanmiddag naar Storm, met nog meer meiden van hier. Heb er heel veel zin in!
Ik ga vanmiddag naar Storm, met nog meer meiden van hier. Heb er heel veel zin in!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben even eea aan papier aan het opruimen. Vanmiddag even naar de stad om te zien of ik een jurkje voor de bruiloft van mn zus kan scoren!
Fijne dag
Ik ben even eea aan papier aan het opruimen. Vanmiddag even naar de stad om te zien of ik een jurkje voor de bruiloft van mn zus kan scoren!
Fijne dag
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen,
IK ga vandaag naar Zorro en daarna lekker uit eten!!
Fijne dag allemaal!
IK ga vandaag naar Zorro en daarna lekker uit eten!!
Fijne dag allemaal!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Goedemorgen,
Ik heb goed geslapen, eindelijk een beetje uitslapen!
Net als TD ga ik vanmiddag naar Storm, en in de namiddag/vanavond ga ik lekker rustig aan doen; tv kijken, boekje lezen.
Morgen weer vroeg op/werken, bluh
Fijne dag allemaal!
Ik heb goed geslapen, eindelijk een beetje uitslapen!
Net als TD ga ik vanmiddag naar Storm, en in de namiddag/vanavond ga ik lekker rustig aan doen; tv kijken, boekje lezen.
Morgen weer vroeg op/werken, bluh
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Megara: Leuk. Ik ben sinds eergisteren weer even een paar dagen in Nederland en gisteren zijn wij ook naar de Zwarte Cross geweest. Hopelijk krijgen jullie beter weer vandaag :-)
Vanmiddag ga ik bij mijn oma op bezoek. Ik ben erg moe, dus ik denk dat ik vanavond met een boek op de bank ga liggen.
Megara: Leuk. Ik ben sinds eergisteren weer even een paar dagen in Nederland en gisteren zijn wij ook naar de Zwarte Cross geweest. Hopelijk krijgen jullie beter weer vandaag :-)
Vanmiddag ga ik bij mijn oma op bezoek. Ik ben erg moe, dus ik denk dat ik vanavond met een boek op de bank ga liggen.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Goedemorgen, ik heb vandaag een dagje niks, ohhh wat heerlijk! Dat is al lang geleden! Fijne dag all.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Goedemorgen,
Ik ben net wakker en lig nog in mijn bed. Ik heb gisteravond mijn verjaardag alvast gevierd (ben aanstaande woensdag jarig) en dat was een zeer geslaagd feestje! Daarna nog even naar de kroeg met twee vriendinnen en vanuit daar richting een club waar we heerlijk hebben staan dansen. Ik lag pas na vijven, dus ik doe vanmiddag nog wel even een powernap denk ik Maar eerst mijn huis poetsen, want dat is een grote bende!
Fijne dag all!
Ik ben net wakker en lig nog in mijn bed. Ik heb gisteravond mijn verjaardag alvast gevierd (ben aanstaande woensdag jarig) en dat was een zeer geslaagd feestje! Daarna nog even naar de kroeg met twee vriendinnen en vanuit daar richting een club waar we heerlijk hebben staan dansen. Ik lag pas na vijven, dus ik doe vanmiddag nog wel even een powernap denk ik Maar eerst mijn huis poetsen, want dat is een grote bende!
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: