Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraagje Noppies vestje

4 plaatsers

Ga naar beneden

Vraagje Noppies vestje Empty Vraagje Noppies vestje

Bericht  Funk vr 15 jul 2011 - 0:08

Sorry dat ik hier een apart topic voor open, maar ik had een heel leuk kledingsetje van mijn tante gekregen van Noppies. Nou vond ik daar het bijpassende vestje bij op Marktplaats. Daar heb ik meer voor betaald dan dat ik normaal gesproken zou doen voor een tweedehands product op marktplaats maar omdat ik het zo leuk vond om erbij te hebben toch maar gekocht.
Toen ik het vestje binnenkreeg viel het me echter heel erg tegen, de letters op de achterkant waren er bijna helemaal af. Natuurlijk contact opgenomen met de verkoopster van Marktplaats en die zegt dat het al zo was en zo hoort. Het zit me toch niet helemaal lekker en ik kan er ook geen plaatje van vinden om internet.
Is er iemand die toevallig hetzelfde vestje heeft en mij kan vertellen of het echt zo hoort. Want ik wil mijn baby straks niet in een of ander aftands vestje kleden Wink Alvast bedankt!
Vraagje Noppies vestje Image.php?c=1&fn=products%2F2736%2FNOP_04613_35B+copy
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje Noppies vestje Empty Re: Vraagje Noppies vestje

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 1:35

Ik ken het vestje niet, maar welke staat stond erbij?

Bij sommige kledingstukken hoort het natuurlijk dat het lijks alsof de letters er half van zijn afgewassen maar of dat bij dit vestje ook zo is, dat weet ik niet.
Maar ik ga wel even zoeken voor je op google.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje Noppies vestje Empty Re: Vraagje Noppies vestje

Bericht  Funk vr 15 jul 2011 - 21:42

Hazeltje schreef:Ik ken het vestje niet, maar welke staat stond erbij?

Bij sommige kledingstukken hoort het natuurlijk dat het lijks alsof de letters er half van zijn afgewassen maar of dat bij dit vestje ook zo is, dat weet ik niet.
Maar ik ga wel even zoeken voor je op google.

Zo goed als nieuw stond erbij, maar zoals die letters zijn 'afgesleten' betwijfel ik dat heel erg. Ik kan zelf geen plaatje van de achterkant vinden dus ik dacht misschien heeft iemand hier het vestje smile
Maar dit is op zo'n rare manier eraf dat ik het ernstig betwijfel.
Bedankt voor je moeite iig smile!
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje Noppies vestje Empty Re: Vraagje Noppies vestje

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 22:22

Hmmm, zou wel jammer zijn.

Misschien kun je Noppies mailen.
Is misschien wel wat werk maar al is het maar om het zeker te weten en haar te laten weten dat het dan niet netjes is om het zo te verkopen.

Ik kan inderdaad ook nergens een plaatje o.i.d. vinden hoe het eruit zou moetenz ien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje Noppies vestje Empty Re: Vraagje Noppies vestje

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 23:06

Maar als de letters afgesleten zijn van het wassen, dan ziet het hele vestje er toch een beetje verwasssen uit of niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje Noppies vestje Empty Re: Vraagje Noppies vestje

Bericht  Funk za 16 jul 2011 - 19:55

ProudMama schreef:Maar als de letters afgesleten zijn van het wassen, dan ziet het hele vestje er toch een beetje verwasssen uit of niet?

Klopt, het vestje is ook wel erg pillig. Kan er gewoon niet bij dat iemand de volle mep er voor wil hebben omdat 'het nooit gedragen is' en je het vervolgens zo verstuurd. Maar goed, Wink
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje Noppies vestje Empty Re: Vraagje Noppies vestje

Bericht  Pien za 16 jul 2011 - 20:09

Foto, dan oordelen wij ook een keer?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje Noppies vestje Empty Re: Vraagje Noppies vestje

Bericht  Funk za 16 jul 2011 - 21:20

Pien schreef:Foto, dan oordelen wij ook een keer?

Vraagje Noppies vestje 2011071720100808

Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje Noppies vestje Empty Re: Vraagje Noppies vestje

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 21:38

Het is wel apart dat een deel van de letters maar vaag is, of komt dat door de foto?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje Noppies vestje Empty Re: Vraagje Noppies vestje

Bericht  LMCurious za 16 jul 2011 - 21:45

Ik geloof niet dat dit zo hoort. Als ik naar jou foto kijk, dan zie je duidelijk bij sommige rondjes dat ze nog superstrak zijn, en andere die dat helemaal niet hebben. Dus dit is zeker vaker gedragen/gewassen. Ik geloof niet dat dat zo hoort.

Maar ik vind het niet zo erg dat je het niet meer kunt aan kunt doen. Mits het niet te vaal overkomt bij de kleertjes die je zelf al had gehad. Maar dat ligt er een beetje aan hoe de opdruk daarvan is. Als die rustiger is vind ik dat dus niet zo erg denk ik.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje Noppies vestje Empty Re: Vraagje Noppies vestje

Bericht  Funk za 16 jul 2011 - 21:48

ProudMama schreef:Het is wel apart dat een deel van de letters maar vaag is, of komt dat door de foto?

Nee niet door de foto, zo is het echt, ik vind het vooral apart dat het niet langzaam vervaagt maar gewoon bijna alles eraf is op die laatste paar letters na die er half af zijn. Ach conclusie zal waarschijnlijk zijn dat ik gewoon wat dat betreft een beetje opgelicht ben.. smile
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje Noppies vestje Empty Re: Vraagje Noppies vestje

Bericht  -Ieniemienie- za 16 jul 2011 - 22:03

Haha het ziet er igg niet uit alsof het hoort!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje Noppies vestje Empty Re: Vraagje Noppies vestje

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 22:05

pippi schreef:
ProudMama schreef:Het is wel apart dat een deel van de letters maar vaag is, of komt dat door de foto?

Nee niet door de foto, zo is het echt, ik vind het vooral apart dat het niet langzaam vervaagt maar gewoon bijna alles eraf is op die laatste paar letters na die er half af zijn. Ach conclusie zal waarschijnlijk zijn dat ik gewoon wat dat betreft een beetje opgelicht ben.. smile
Ik vrees ook dat je een beetje opgelicht bent, zou gewoon mailen dat je de helft van je geld terug wil omdat het vestje er niet uitziet als nieuw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vraagje Noppies vestje Empty Re: Vraagje Noppies vestje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum