Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Online kleding bestellen bij Prénatal

4 plaatsers

Ga naar beneden

Online kleding bestellen bij Prénatal Empty Online kleding bestellen bij Prénatal

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 9:51

Wie heeft daar ervaring mee?

Ik heb op 2 juli een broek en een shirtje besteld voor S. zijn verjaardag en ik heb nog steeds niks binnen. Ik kreeg wel een bevestigings mail dat ik betaald had en daar stond ook in dat ik een mailtje zou krijgen als mijn bestelling werd verstuurd. Maar ook dat mailtje heb ik nog niet gehad.

Duurt het gewoon zo lang bij Prénatal of zijn ze mij vergeten? Sad Ik had namelijk tegelijk iets bij Esprit besteld en dat had ik binnen 4 dagen binnen. Zal ik morgen naar hun bellen/mailen of is dat nog te vroeg vanuit mijn kant? Wat vinden jullie?


Laatst aangepast door Razz_ op do 14 jul 2011 - 10:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online kleding bestellen bij Prénatal Empty Re: Online kleding bestellen bij Prénatal

Bericht  Pien do 14 jul 2011 - 9:55

Ik heb een tijdje terug de geboorteversiering bij hun besteld, op maandag besteld en betaald en donderdags al in huis!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online kleding bestellen bij Prénatal Empty Re: Online kleding bestellen bij Prénatal

Bericht  Susan do 14 jul 2011 - 9:55

Razz_ schreef:Wie heeft daar ervaring mee?

Ik heb op 2 juli een broek en een shirtje voor S. zijn verjaardag en ik heb nog steeds niks binnen. Ik kreeg wel een bevestigings mail dat ik betaald had en daar stond ook in dat ik een mailtje zou krijgen als mijn bestelling werd verstuurd. Maar ook dat mailtje heb ik nog niet gehad.

Duurt het gewoon zo lang bij Prénatal of zijn ze mij vergeten? Sad Ik had namelijk tegelijk iets bij Esprit besteld en dat had ik binnen 4 dagen binnen. Zal ik morgen naar hun bellen/mailen of is dat nog te vroeg vanuit mijn kant?

Nee, ik vind het niet te vroeg, 12 dagen levertijd vind ik echt heel lang voor een webshop die gewoon in Nederland zit.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online kleding bestellen bij Prénatal Empty Re: Online kleding bestellen bij Prénatal

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 9:56

Hmm vreemd. Normaal heb ik wel geduld maar ik weet niet zeker of het past (het worden zijn verjaardagskleertjes) en als ik ze dan moet terugsturen om te ruilen en ik moet weer zo lang wachten dan heb ik het waarschijnlijk niet op tijd vandaar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online kleding bestellen bij Prénatal Empty Re: Online kleding bestellen bij Prénatal

Bericht  Susan do 14 jul 2011 - 10:02

Misschien kun je het ruilen bij een Prenatal warenhuis, die zitten (in Noord-Brabant dan) in Breda, Den Bosch en Eindhoven. Daar hebben ze sowieso veel meer dan bij de kleine filialen, dus misschien ook de verjaardagsoutfit van je zoontje.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online kleding bestellen bij Prénatal Empty Re: Online kleding bestellen bij Prénatal

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 10:03

Ik zou er maar achteraan gaan als ik jou was. Het duurt wel erg lang hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online kleding bestellen bij Prénatal Empty Re: Online kleding bestellen bij Prénatal

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 10:05

Ik zal morgen eens bellen of mailen. En in Den Bosch zit idd een grote Prénatal voor als ik het evt moet ruilen. Maargoed dan moet ik het eerst wel binnenkrijgen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online kleding bestellen bij Prénatal Empty Re: Online kleding bestellen bij Prénatal

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 18:15

Dat je er uberhaupt wat hebt weten te bestellen...

Ik vind het echt een waardeloze site.
Zo vreselijk traag als iets, heel erg incompleet.

Anyway, on topic: Ik zou ook bellen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online kleding bestellen bij Prénatal Empty Re: Online kleding bestellen bij Prénatal

Bericht  teletascha do 14 jul 2011 - 19:57

Ik heb vrijdag wat besteld in de webshop (een kolf) en dat was dinsdag geleverd. Dus denk dat met jouw bestelling iets niet goed is gegaan.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online kleding bestellen bij Prénatal Empty Re: Online kleding bestellen bij Prénatal

Bericht  PiP do 14 jul 2011 - 20:11

Ik zou ook mailen/bellen.
Pas heb ik wat op een andere site besteld (zaterdagavond) en toen heb ik ook gemaild op vrijdag. Ze had mijn betaling over het hoofd gezien en vond het jammer dat ik niet eerder gemaild had. Na haar antwoord was het er de volgende dag.

Voor een Nederlandse site is het inderdaad erg laat, Esprit moet vanuit Duitsland komen...
Hopelijk heb je het snel binnen en past het!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Online kleding bestellen bij Prénatal Empty Re: Online kleding bestellen bij Prénatal

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 21:19

Dit was ook de eerste keer dat ik iets daar heb besteld. Ik was op zoek naar een speciaal shirtje en ik zag dat ze die op de site hadden staan. Een maandje geleden was ik ook bij de Prénatal en daar hadden ze dat shirtje alleen in de polo variant. Maargoed ik ga zo even bellen smile

*edit* ik heb maar een mailtje gestuurd en als ik maandagmiddag nog niks heb gehoord ga ik alsnog bellen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Online kleding bestellen bij Prénatal Empty Re: Online kleding bestellen bij Prénatal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum