Nieuwe waarschuwingen KNMI
+19
Jelin
Tania
Serena
patjuhhh
Guus
minoessepoes
Macelka
dolfijntje24
Blair
loura
Barbabella
Saxy
Lejow
MissD
Rush
May
Sterre
love
Silver
23 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Nieuwe waarschuwingen KNMI
KNMI breidt waarschuwing noodweer uit Van onze weerman AMSTERDAM - Zeer slecht weer staat ons vandaag te wachten. Behalve vele tientallen millimeters regen zal ook de wind voor ernstige overlast gaan zorgen. Het KNMI heeft de waarschuwingen voor zware windstoten en extreme regenval inmiddels uitgebreid van het noorden en westen naar ook het midden, zuiden en delen van het oosten van ons land.
Net als in de kustprovincies is code geel nu van toepassing, naar verwachting trekt het slechte weer in de loop van de ochtend ons land weer binnen. Dat alles heeft te maken met een zeer actieve storing die dinsdagavond ons land passeerde op weg naar Polen en gisteren min of meer bleef hangen.
Vandaag hebben we te maken met de draaiiing van het laag dat voor extra activiteit in de atmosfeer zorgt. Zo was het bijvoorbeeld vanochtend boven de Noordzee praktisch nog windstil. In de gebieden met code geel wordt tot 50 millimeter neerslag verwacht. Er kunnen windstoten voorkomen tot 80 kilometer per uur, goed voor een stormwindkracht 7 à 8. Vooral watersporters wordt geadviseerd vandaag aan de wal te blijven.
bron: telegraaf.nl
Merken jullie er nu al wat van? Zou je er om thuis blijven?
Net als in de kustprovincies is code geel nu van toepassing, naar verwachting trekt het slechte weer in de loop van de ochtend ons land weer binnen. Dat alles heeft te maken met een zeer actieve storing die dinsdagavond ons land passeerde op weg naar Polen en gisteren min of meer bleef hangen.
Vandaag hebben we te maken met de draaiiing van het laag dat voor extra activiteit in de atmosfeer zorgt. Zo was het bijvoorbeeld vanochtend boven de Noordzee praktisch nog windstil. In de gebieden met code geel wordt tot 50 millimeter neerslag verwacht. Er kunnen windstoten voorkomen tot 80 kilometer per uur, goed voor een stormwindkracht 7 à 8. Vooral watersporters wordt geadviseerd vandaag aan de wal te blijven.
bron: telegraaf.nl
Merken jullie er nu al wat van? Zou je er om thuis blijven?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Nieuwe waarschuwingen KNMI
Nou ik hoop het niet
heb vanavond nog een feestje van het werk, en moet met de trein dan.
heb vanavond nog een feestje van het werk, en moet met de trein dan.
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Hier is het nu praktisch ook windstil, beetje erg bewolkt maar verder niet. Ik ga zometeen maar gelijk boodschappen doen, dan heb ik die in huis. Hopen dat mijn vriend het in omg. Amsterdam ook rustig heeft....
Silver- Ratel
Nou, het is nu al vrij onstuimig hier (U.trecht). Veeel regen, veel windstoten. Dus ik denk dat het KNMI wel een punt heeft met die waarschuwing.
En ik baaaalll want ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek en was vanmorgen toen ik naar mijn werk fietste al helemaal verregend incl. mascara all over the face. Gelukkig heb ik wat make-up bij me, maar ik moet vanmiddag als ik op weg ga naar dat bedrijf ook nog een stuk fietsen naar het station . BOE!
En ik baaaalll want ik heb vanmiddag een sollicitatiegesprek en was vanmorgen toen ik naar mijn werk fietste al helemaal verregend incl. mascara all over the face. Gelukkig heb ik wat make-up bij me, maar ik moet vanmiddag als ik op weg ga naar dat bedrijf ook nog een stuk fietsen naar het station . BOE!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Nou ik heb daardoor wel even extra op buienradar gekeken, gezien ik straks nog weg moet. Maar als ik buienradar mag geloven ben ik alweer thuis als het ergste losbarst!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Uhm, er is hier niks aan de hand op dit moment.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Sterre, dat is balen, maar daar hebben ze ook wat voor gevonden, waterproof
Silver- Ratel
Hier regent het heel hard en aardig harde windstoten, hoef gelukkig de deur niet uit, dus doe dat ook lekker niet
Gast- Gast
FryskeFlinter schreef:Sterre, dat is balen, maar daar hebben ze ook wat voor gevonden, waterproof
Die had ik alleen niet in huis . Normaal blijft het wel redelijk zitten, maar ik ben pas van eyeliner en mascara geswitcht en dit regent er dus gewoon af. Great! Maar ik moet ook nog een stukje met de trein, hopelijk rijdt die wel gewoon. Ik neem sowieso een trein eerder voor het geval dat...
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Succes! Ik heb nog even buienradar gecheckt, maar hier komt het pas eind van de middag/avond. Dus dat scheelt ook weer..
Silver- Ratel
Hier is het inmiddels eventjes gestopt met regenen (was daarstraks enorm hard aan het regenen), hard aan het waaien en binnen is het gewoon hartstikke donker.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Hier in rdam nu al fikse regen en windstoten..
Kom oooop jongens, ik heb zomervakantie en wil in bikini in de tuuiiinnnnn!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hier waaide het vanochtend echt idioot hard... Nu veel grijs en continue regen, van motter tot hard regenen. Maar goed, ik woon wel aan de kust en hoop eigenlijk dat 't vanavond gewoon over is; ik moet werken van 16;00 tot 20;30
Gast- Gast
Lejow schreef:Hier in rdam nu al fikse regen en windstoten..
+1
Gast- Gast
Hier, in het oosten van het land, gaat het de hele nacht en ochtend al flink te keer. Ik ben vannacht verschillende malen wakker geworden van enorme windstoten. Het giert hier echt om het huis heen.... Pfff... lekkere saaie vakantiedag zo
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Hier regent het een beetje maar het is wel helemaal grijs. Ik woon op de tweede verdieping in een 'hoek' van de flat dus hoor wel de wind hier langs de buitenkant van m'n appartementje gaan .. Hoef pas om 4 uur naar buiten.. Hopelijk is dan even droog.
Gast- Gast
Hier staat een redelijk harde wind nu. Heb net maar wat binnen gezet voordat weer alles door de tuin vliegt
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
De wind merk ik niks van binnen maar het regent wel... Ik heb 2 weken vrij en het is alleen maar rot weer geweest Dat zomerse kleurtje kan ik wel vergeten!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Thuisblijven is geen optie, duty calls. Maar zou wel liever thuis zitten met een lekker kop thee.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Toen ik dat las van die zware windstoten dacht ik eigenlijk hier valt het wel mee. bijna geen wind (omgeving U.trecht). Het begint wel wat meer te waaien. Verder van die miezerregen. Ik hou er niet zo van om de hele dag binnen te zitten, maar ja wat moet je anders doen als je er niet persee uit moet.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Lekkere zomer, maar niet heus.
Please laat het gauw echt zomer worden!
Please laat het gauw echt zomer worden!
Gast- Gast
Dat wordt met de auto naar me werk, wou op de fiets.
Het waait hier wel aardig en het is op dit moment droog
Het waait hier wel aardig en het is op dit moment droog
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Lejow schreef:Hier in rdam nu al fikse regen en windstoten..
Ik ben bang dat wij zes weken herfstvakantie hebben. Als het maar niet beter wordt als wij weer aan de slag moeten.
Gast- Gast
Hier gaat het goed tekeer. Ik ben net even op de fiets heen en weer naar het winkelcentrum geweest, maar ik hoop dat ik verder niet weg hoef. Bah! Ik wil zon!
Gast- Gast
Hier in Amsterdam heeft het zo'n beetje de hele ochtend geregend. Een beetje zo'n miezer regen waar je stiekem heel nat van wordt.
Maar nu is het droog, het ziet ook wat lichter buiten, maar dat is dan dus waarschijnlijk van korte duur!
Ik zit nog tot half 6 op kantoor, als het weer dan heel slecht is pak ik de metro ipv de fiets. Maar een beetje regen zoals vanochtend maakt me niet zo veel uit, daar fiets ik gewoon doorheen en dan pak ik als ik thuis kom wel een lekkere warme douche en trek ik mijn pyjama aan.
Maar nu is het droog, het ziet ook wat lichter buiten, maar dat is dan dus waarschijnlijk van korte duur!
Ik zit nog tot half 6 op kantoor, als het weer dan heel slecht is pak ik de metro ipv de fiets. Maar een beetje regen zoals vanochtend maakt me niet zo veel uit, daar fiets ik gewoon doorheen en dan pak ik als ik thuis kom wel een lekkere warme douche en trek ik mijn pyjama aan.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» De nieuwe nr 1 van de top 40?
» Nieuwe naam, nieuwe avatar
» Nieuwe take me out
» Nieuwe tv..
» Nieuwe TV HELP!
» Nieuwe naam, nieuwe avatar