Hoe kan dit???
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe kan dit???
ik heb al vaker topics geplaatst over het slechte slaapgedrag van mijn zoontje.
Hij is vaak 's nachts wakker en heeeeel vroeg op! Dit breekt me na een paar maanden behoorlijk op.
Nu zijn we op vakantie in Spanje. De eerste nacht was nog hel, maar daarna gebeurde er een wonder: meneer ging fatsoenlijk slapen! Tot 6:30, 7:00 en zelfs 7:30!
Overdag sliep hij ook goed! Kwam helemaal bij en voelde me weer meer mens worden. Had weer meer emoties dan alleen maar: MOE!
Dit duurde 1.5 week. Nu sinds paar dagen is het overdag een hel! (slaapt niet meer dan 1-1.5uur op een dag) en weer ouderwets 5:00 wakker!
*zucht*
ik baal zooooooo erg. Hoelang houd ik dit vol?
Weet gewoon niet meer wat ik kan doen!
(ook N. trekt weer witjes weg, wallen tot op zijn knieen enz...en dit was vorige week ook allemaal veel beter!)
Hij is vaak 's nachts wakker en heeeeel vroeg op! Dit breekt me na een paar maanden behoorlijk op.
Nu zijn we op vakantie in Spanje. De eerste nacht was nog hel, maar daarna gebeurde er een wonder: meneer ging fatsoenlijk slapen! Tot 6:30, 7:00 en zelfs 7:30!
Overdag sliep hij ook goed! Kwam helemaal bij en voelde me weer meer mens worden. Had weer meer emoties dan alleen maar: MOE!
Dit duurde 1.5 week. Nu sinds paar dagen is het overdag een hel! (slaapt niet meer dan 1-1.5uur op een dag) en weer ouderwets 5:00 wakker!
*zucht*
ik baal zooooooo erg. Hoelang houd ik dit vol?
Weet gewoon niet meer wat ik kan doen!
(ook N. trekt weer witjes weg, wallen tot op zijn knieen enz...en dit was vorige week ook allemaal veel beter!)
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Re: Hoe kan dit???
misschien is hij meer buiten geweest? Meer in het zwembad gespeeld? Daar word ik ook altijd lomer van, waardoor hij misschien makkelijker slaapt?
Of misschien is het zijn kamertje? Heb je in huis een andere kamer waar hij eventueel zou kunnen slapen? Je zou ook kunnen proberen zijn bedje te draaien of ergens anders in de kamer neer te zetten.
Erg vreemd. Je kunt moeilijk 52 weken per jaar op vakantie.
Succes ermee, hoop dat ie het vlug weer doorkrijgt.
Of misschien is het zijn kamertje? Heb je in huis een andere kamer waar hij eventueel zou kunnen slapen? Je zou ook kunnen proberen zijn bedje te draaien of ergens anders in de kamer neer te zetten.
Erg vreemd. Je kunt moeilijk 52 weken per jaar op vakantie.
Succes ermee, hoop dat ie het vlug weer doorkrijgt.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
ja, alles was hier anders...
Ander kamertje, veel warmer, ander bedje, veel zwemmen etc...
Vandaar dat het zo goed ging. (denk ik)
Maar nu, zijn die omstandigheden nog hetzelfde want we zitten nog steeds in Spanje maar toch zit hij weer in zijn 'oude ritme'....
Dat vind ik zo vreemd..
Ander kamertje, veel warmer, ander bedje, veel zwemmen etc...
Vandaar dat het zo goed ging. (denk ik)
Maar nu, zijn die omstandigheden nog hetzelfde want we zitten nog steeds in Spanje maar toch zit hij weer in zijn 'oude ritme'....
Dat vind ik zo vreemd..
holaagirl- Prater
- Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
ik dacht dat je alweer terug was. Dat is inderdaad wel heel gek dat ie nu daar ook niet meer slaapt. Zo van, 3 dagen bijgeslapen ik kan er weer tegenaan
Heeft ie thuis wel periodes gehad dat ie wel doorsliep? Ik vind het echt vreemd, maar weet verder eigenlijk ook niets.
Heeft ie thuis wel periodes gehad dat ie wel doorsliep? Ik vind het echt vreemd, maar weet verder eigenlijk ook niets.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Misschien heeft hij de eerste week zoveel nieuwe indrukken opgedaan dat hij zo moe werd dat hij er geod van ging slapen? Nu is hij misschien een beetje gewend en daardoor vervalt hij dan weer in z'n oude patroon.
Sterkte! Ik weet hoe je je voelt, hopelijk gaat je zoontje snel beter slapen.
Sterkte! Ik weet hoe je je voelt, hopelijk gaat je zoontje snel beter slapen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: