Lijfboek
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Lijfboek
Hebben jullie een 'lijfboek'? Ik weet dat Jen een groot fan is van 'Eet jezelf mooi, slank en gelukkig' en er zijn hier vast ook Dr. Frank en Sonja Bakker fans, maar ik wil graag meer horen!
Zelf heb ik wel wat nuttige dingen uit 'Skinny Bitch' kunnen halen, al heb ik het daarin bejubelde eetpatroon niet overgenomen, ik eet bijvoorbeeld nog steeds weleens vlees en ik drink zo nu en dan ook gewoon melk. Het boek waar Jen fan van is lijkt me ook wel interessant en ik las laatst ook iets over 'Why French women don't get fat' - dat boek wil ik eigenlijk ook weleens lezen, vooral omdat ik stiekem ook gewoon heel graag een beetje Frans wil zijn
Zelf heb ik wel wat nuttige dingen uit 'Skinny Bitch' kunnen halen, al heb ik het daarin bejubelde eetpatroon niet overgenomen, ik eet bijvoorbeeld nog steeds weleens vlees en ik drink zo nu en dan ook gewoon melk. Het boek waar Jen fan van is lijkt me ook wel interessant en ik las laatst ook iets over 'Why French women don't get fat' - dat boek wil ik eigenlijk ook weleens lezen, vooral omdat ik stiekem ook gewoon heel graag een beetje Frans wil zijn
Geluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11
Re: Lijfboek
Niet een echt lijfboek,ik pik gewoon van alles wat er uit wat me aanspreekt zolang het maar realistisch en met gezond verstand is bedacht ;-). Is het misschien leuk om hier tips te verzamelen die mensen uit dit soort boeken wel eens gebruiken die redelijk origineel zijn (en natuurlijk werkzaam )?
sprookjesprinses- Fluisteraar
- Aantal berichten : 41
Punten : 47
Registratiedatum : 17-05-11
Goed idee, graag
Geluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11
Eerste tip dan: poets je tanden als je trek hebt. Zoetigheid smaakt niet als je net je tanden gepoetst hebt.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb skinny bitch ook gelezen en "eet jezelf mooi, slank en gelukkig" heb ik hier ook liggen.
Skinny bitch vond ik heel interessant maar nu ik zoveel sport is het voor mij niet haalbaar om geen vlees/vis te eten. Ik wil eigenlijk wel een keer een 'sport' lijfboek kopen. Kijken of er een combinatie is van een voedings/trainingsboek.
Why french woman don't get fat die ken ik niet
Skinny bitch vond ik heel interessant maar nu ik zoveel sport is het voor mij niet haalbaar om geen vlees/vis te eten. Ik wil eigenlijk wel een keer een 'sport' lijfboek kopen. Kijken of er een combinatie is van een voedings/trainingsboek.
Why french woman don't get fat die ken ik niet
Gast- Gast
Ik ben ook wel benieuwd naar why french women don't get fat, want ze eten wel veel wit brood, 'pastry's' en drinken wijn en eten laat etc..
Iemand het al gelezen? IK ben ook benieuwd naar skinny bitch en ejseg, maar op de een of andere manier durf ik ze ook weer niet te kopen omdat ik dan het idee heb dat iedereen denkt dat ik een eet probleem heb
Iemand het al gelezen? IK ben ook benieuwd naar skinny bitch en ejseg, maar op de een of andere manier durf ik ze ook weer niet te kopen omdat ik dan het idee heb dat iedereen denkt dat ik een eet probleem heb
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: