Brillenkoordje
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Brillenkoordje
Nou, hierbij dan mijn eerste berichtje op het nieuwe forum...
Ik ben druk bezig met Sint-inkopen. Nu heeft iemand brillenkoordjes op het verlanglijstje staan: van die touwtjes die je aan je bril kunt doen, zodat je 'm om je nek kunt hangen. Ik dacht dat ze dat gewoon bij de hema, kruidvat e.d. zouden hebben, bij elke winkel waar ze simpele leesbrillen verkopen. Maar dat is dus niet zo. Ik kwam ze alleen bij v&d tegen en daar vond ik de kleuren nogal saai. Waarschijnlijk verkopen ze ze ook wel bij de opticien, maar dan ben ik bang dat het erg duur wordt. Iemand een tip??
Ik ben druk bezig met Sint-inkopen. Nu heeft iemand brillenkoordjes op het verlanglijstje staan: van die touwtjes die je aan je bril kunt doen, zodat je 'm om je nek kunt hangen. Ik dacht dat ze dat gewoon bij de hema, kruidvat e.d. zouden hebben, bij elke winkel waar ze simpele leesbrillen verkopen. Maar dat is dus niet zo. Ik kwam ze alleen bij v&d tegen en daar vond ik de kleuren nogal saai. Waarschijnlijk verkopen ze ze ook wel bij de opticien, maar dan ben ik bang dat het erg duur wordt. Iemand een tip??
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Brillenkoordje
Dat zijn van die dingen waarvan je inderdaad denkt, ohhhh dat kan je overal kopen! Maar wanneer je het echt nodig hebt ...
Misschien bij de Xenos, Action? Bijenkorf? En loop anders toch eens even binnen bij de Opticien, misschien valt die prijs ontzettend mee!
Misschien bij de Xenos, Action? Bijenkorf? En loop anders toch eens even binnen bij de Opticien, misschien valt die prijs ontzettend mee!
Gast- Gast
Een tijdje geleden heb ik ze zien liggen bij de Action. Hans Anders verkoopt veel verschillende en volgens mij valt de prijs daar ook wel mee.
Gast- Gast
De opticien heeft ze sowieso wel.
Eva- Fluisteraar
- Aantal berichten : 115
Punten : 129
Registratiedatum : 17-11-10
Okee, de Action zal ik in ieder geval nog even gaan kijken dan. En anders toch maar even naar de opticies. Vind het alleen 'vervelend' dat je het daar dan meteen aan personeel moet vragen. Dan voel ik me al bijna verplicht om het te kopen. Onzin natuurlijk, maar daarom heb ik liever winkels waar ik zelf kan snuffelen. Nog meer tips?
Char1- Fluisteraar
Char1 schreef:Okee, de Action zal ik in ieder geval nog even gaan kijken dan. En anders toch maar even naar de opticies. Vind het alleen 'vervelend' dat je het daar dan meteen aan personeel moet vragen. Dan voel ik me al bijna verplicht om het te kopen. Onzin natuurlijk, maar daarom heb ik liever winkels waar ik zelf kan snuffelen. Nog meer tips?
Als je gewoon vertelt dat het voor surprise is en je heel gericht een leuk koordje zoekt dat niet veel geld kost, dan begrijpen ze het heus wel als het boven je budget is. Daar zou ik me echt niet door tegen laten houden als ik jou was!
Gast- Gast
De wereldwinkel hier in de stad heeft van deze koortjes. Hebben ze vast wel bij meer wereldwinkels.
Gast- Gast
Die zit hier gelukkig ook in de stad. Zal ik ook even binnenlopen. Grote kans dat ze daar dan ook wel leuke kleurtjes hebben. Dank je voor de tip!
Char1- Fluisteraar
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: