Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

+6
Pien
loura
Atelier Madame
Melis_je
SoGood
Rush
10 plaatsers

Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 21:17

Ben helemaal blij!!

Ik wilde graag weer een jasje van Muubaa, maar die zijn zo belachelijk duur. Bij Zalando hadden ze ze wel maar had geen zin om er 300 euro voor te betalen. Nu was er eentje afgeprijst naar 189 euro en ik had mijn bon van 50 euro nog Very Happy

Deze is het geworden.

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Img-thing?

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) MO143-2T

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) 042711-1111

haha nu mag ik echt volgende maand niets kopen! (Als ik hier dus aankomende maand iets plaats moeten jullie heel boos worden Evil or Very Mad )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  Rush ma 11 jul 2011 - 21:18

Erg stoer!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  SoGood ma 11 jul 2011 - 21:19

Heel leuk!

Ik mag van mezelf ook niks meer kopen deze maand. silent
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 21:20

Leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  Melis_je ma 11 jul 2011 - 21:21

Leuk!
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  Atelier Madame ma 11 jul 2011 - 21:52

mooi!

zeg punkd jij zou nog een foto van je shortjes maken Wink
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  loura ma 11 jul 2011 - 21:57

mooi he die jasjes! Ik had er 1 gezien van 500... Dat gaat me nog steeds een beetje te ver Wink
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 22:05

Atelier Madame schreef:mooi!

zeg punkd jij zou nog een foto van je shortjes maken Wink

Ohhhw helemaal vergeten :P

Het is dat ik er nu niet uitzie anders had ik ze gelijk voor je gemaakt Wink

Ik moet er nog even leuke combinaties mee uitzoeken. Afgelopen zaterdag had ik er een aangehad, toen had ik eigenlijk een foto moeten maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 22:06

loura schreef:mooi he die jasjes! Ik had er 1 gezien van 500... Dat gaat me nog steeds een beetje te ver Wink

Ja inderdaad. Nu was hij 'nog maar' 139 euro (nouja +19 euro maar die heb ik al zolang geleden betaald dat weet ik niet eens meer Wink haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  Pien di 12 jul 2011 - 0:33

ik vind hem geweldig! ik hou niet van leer en stoere jasjes maar deze vind ik echt top!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 2:27

Gaaf jasje hoor

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 2:34

Errug gaaf!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  Eris di 12 jul 2011 - 3:57

Heel erg leuk! Je hebt hem zeker nog niet in huis? Ik zoek ook zo'n soort jasje en heb ook nog een Zalando bon.

Edit: xs is al uitverkocht Sad

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  Paper Crown di 12 jul 2011 - 4:05

I love you
I love you
I love you
I love you
I love you

To die for.. mooi dat zachte leer.. heb er zelf ook een van heel zacht leer, zwart! Beetje motorcycle achter..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  Error di 12 jul 2011 - 4:06

Wat een leuk jasje! En voor een leuk prijsje dan ook nu!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 5:47

Oooh zulke jasjes vind ik echt super! Die gaan ook jaren mee, goede investering!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  smooch di 12 jul 2011 - 5:49

Super leuk jasje!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 5:52

Eris schreef:Heel erg leuk! Je hebt hem zeker nog niet in huis? Ik zoek ook zo'n soort jasje en heb ook nog een Zalando bon.

Edit: xs is al uitverkocht Sad

Thank allemaal Very Happy

XS was er een paar dagen geleden nog wel.. Bij maat S stonden er eerst meer dan 3, toen ineens 3 en vanmorgen nog maar 2 beschikbaar.. toen werd ik zenuwachtig en dacht ik, ik bestel hem gewoon :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  Eris di 12 jul 2011 - 6:05

Punk'd schreef:
Eris schreef:Heel erg leuk! Je hebt hem zeker nog niet in huis? Ik zoek ook zo'n soort jasje en heb ook nog een Zalando bon.

Edit: xs is al uitverkocht Sad

Thank allemaal Very Happy

XS was er een paar dagen geleden nog wel.. Bij maat S stonden er eerst meer dan 3, toen ineens 3 en vanmorgen nog maar 2 beschikbaar.. toen werd ik zenuwachtig en dacht ik, ik bestel hem gewoon :P

Jammer dat ik het niet eerder gezien heb. Soms moet je gewoon snel handelen, heel slim in dit geval Wink

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa) Empty Re: Jeej heb mijn zalando bon gebruikt (muubaa)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum