Wie van het forum?
5 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Wie van het forum?
Volgens mij is Jada toch niet Deesjemeis? Jada gaf laatst ergens aan zelfs nog nooit van Deesjemeis te hebben gehoord en dat ze nieuw is op het forum.
Gast- Gast
Dat is toch logisch dat ze dat zegt.Twellie schreef:Volgens mij is Jada toch niet Deesjemeis? Jada gaf laatst ergens aan zelfs nog nooit van Deesjemeis te hebben gehoord en dat ze nieuw is op het forum.
Gast- Gast
Twellie schreef:Volgens mij is Jada toch niet Deesjemeis? Jada gaf laatst ergens aan zelfs nog nooit van Deesjemeis te hebben gehoord en dat ze nieuw is op het forum.
Zou ik ook zeggen.
Gast- Gast
Jada zegt nieuw te zijn, maar weet wel oude namen van forummers en info van het oude forum.. Uhu!
Gast- Gast
Jij?Alex schreef:Twellie schreef:Volgens mij is Jada toch niet Deesjemeis? Jada gaf laatst ergens aan zelfs nog nooit van Deesjemeis te hebben gehoord en dat ze nieuw is op het forum.
Zou ik ook zeggen.
Gast- Gast
Alex schreef:Twellie schreef:Volgens mij is Jada toch niet Deesjemeis? Jada gaf laatst ergens aan zelfs nog nooit van Deesjemeis te hebben gehoord en dat ze nieuw is op het forum.
Zou ik ook zeggen.
Maar ik had er nog iets neergezet over buitenlanders en daar hapte ze niet op, dus het kan echt niet .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jij?Alex schreef:Twellie schreef:Volgens mij is Jada toch niet Deesjemeis? Jada gaf laatst ergens aan zelfs nog nooit van Deesjemeis te hebben gehoord en dat ze nieuw is op het forum.
Zou ik ook zeggen.
Ja, als ik Deesjemeis was vroeger zou ik ook zeggen dat ik nog nooit van haar had gehoord en dat ik nieuw was.
Gast- Gast
Maar jij bent deesjemeis niet..Alex schreef:Smikkell schreef:Jij?Alex schreef:Twellie schreef:Volgens mij is Jada toch niet Deesjemeis? Jada gaf laatst ergens aan zelfs nog nooit van Deesjemeis te hebben gehoord en dat ze nieuw is op het forum.
Zou ik ook zeggen.
Ja, als ik Deesjemeis was vroeger zou ik ook zeggen dat ik nog nooit van haar had gehoord en dat ik nieuw was.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar jij bent deesjemeis niet..Alex schreef:Smikkell schreef:Jij?Alex schreef:Twellie schreef:Volgens mij is Jada toch niet Deesjemeis? Jada gaf laatst ergens aan zelfs nog nooit van Deesjemeis te hebben gehoord en dat ze nieuw is op het forum.
Zou ik ook zeggen.
Or ís she...?
Gast- Gast
Bazinga schreef:Alex schreef:Tea, ze scheldt je gewoon uit!
Hahahaha hoewel die heel flauw is, moet ik er echt hard om lachen
@Tea: Ik vind jou ook leuk!
Wie scheldt mij uit? *pakt billenkoek-spanker*
Bazinga
Gast- Gast
* Vind jij het meeste op jezelf lijken? Ik herken veel van mezelf in Merai, en dat gaan we in het echt ontdekken binnenkort!
* Vind jij absoluut het minste op jezelf lijken? Daar denk ik nog even over na..
ABE, ik ben wel benieuwd waarom eigenlijk!
* Vind jij absoluut het minste op jezelf lijken? Daar denk ik nog even over na..
Gast- Gast
* Vind jij het meeste op jezelf lijken? Ik heb laatst al eens aangegeven dat ik niemand echt 'hetzelfde' vind en ik kan ook echt niemand benoemen.
* Vind jij absoluut het minste op jezelf lijken? Jen, CKC, CBL, Rush, Mamsie... en zo kan ik er nog wel een heleboel noemen, die gewoon een heel ander leven leiden en andere opvattingen hebben (Niet allen negatief!!)
* Vind jij absoluut het minste op jezelf lijken? Jen, CKC, CBL, Rush, Mamsie... en zo kan ik er nog wel een heleboel noemen, die gewoon een heel ander leven leiden en andere opvattingen hebben (Niet allen negatief!!)
Gast- Gast
Pippa schreef:
Nouhou... Daar komt ie....
Jij bent bijvoorbeeld heel erg lieflijk en dat terwijl ik aardig als een bitch uit de hoek kan komen. Laatst liet Mozz haar behang zien en ik dacht direct aan jou. Het is ook echt iets voor jou, het is lieflijk. Ik vind het wel mooi, maar zou het in mijn huis niet willen aantreffen. Bij alle voorbeelden die ik bedenk kom ik toch terug op mijn eerste zin. Weet niet, je hebt iets schattigs en dat heb/ben ik absoluut niet.
Gast- Gast
Purple schreef:* Vind jij het meeste op jezelf lijken? Pien, ik herken veel dingen van haar in mij
* Vind jij absoluut het minste op jezelf lijken? Jen_ en CKC
Gast- Gast
Ik lijk op: Supergrover (toen ik 16 was), Caro, Weetjewel
ik lijk niet op: Maple, Gloria
ik lijk niet op: Maple, Gloria
Gast- Gast
Heee ik word hier beledigd!!! Ik word straks al 19Odilia schreef:Ik lijk op: Supergrover (toen ik 16 was)
Maar ik formuleerde het expres zo, omdat zij er nogal shady over doet.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik vind het heel erg moeilijk om te zeggen wie er op mij lijkt qua doen en laten... ik ben op t forum denk ik ook best anders dan in real life.
Maar ik vind het daar en tegen wel érg makkelijk om te zeggen op wie ik totaal niet lijk qua mening,uitspraken etc: CBL.
Maar ik vind het daar en tegen wel érg makkelijk om te zeggen op wie ik totaal niet lijk qua mening,uitspraken etc: CBL.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Hoe forum jij?
» Het Yes-forum
» Wie van het forum...
» Wie van het forum...
» Hoe forum jij?
» Het Yes-forum
» Wie van het forum...
» Wie van het forum...
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: