Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

----

5 plaatsers

Ga naar beneden

---- Empty Re: ----

Bericht  Rovine zo 10 jul 2011 - 8:30

Bellen, vragen hoe het ervoor staat en melden dat je 3 weken weggaat, wat de reden is van je telefoontje.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

---- Empty Re: ----

Bericht  Phileine zo 10 jul 2011 - 8:32

Ik zou aan de betreffende bedrijven doorgeven dat je met vakantie gaat en vanaf wanneer je weer terug bent.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

---- Empty Re: ----

Bericht  Monte ma 11 jul 2011 - 0:57

Ik heb nog niet gebeld, zit even te denken of ik het vandaag moet doen of morgen(ja is een beetje uitstellen Embarassed ). Maar de sluitingsdatums waren nog niet zo lang geleden (een 23 juni, 28 juni en 10 juli, en 3 waar geen datum bij stond) en is het dan niet raar om nu al te bellen?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

---- Empty Re: ----

Bericht  duckie ma 11 jul 2011 - 1:00

ik zou gewoon even bellen en uitleggen hoe het zit (zeker als het een baan is die je erg leuk vind), het is van hun ook wel een soort van risico dat ze in deze periode een vacature plaatsen want ze weten dat mensne ook op vakantie gaan.
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

---- Empty Re: ----

Bericht  Phileine ma 11 jul 2011 - 1:02

Ik vind het niet raar om te bellen, omdat je alleen door wilt geven dat je op vakantie gaat. De kans lijkt mij heel groot dat je binnen die drie weken dat je weggaat uitnodigingen gaat krijgen voor een gesprek. Het is alleen maar netjes om te bellen, dus gewoon doen! (Al snap ik dat het spannend is, dat soort dingen vind ik altijd doodeng Sad )
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

---- Empty Re: ----

Bericht  Kiara ma 11 jul 2011 - 1:19

Even bellen inderdaad. En wellicht op je voicemail inspreken dat je lastig telefonisch te bereiken bent vanwege vakantie en dan af en toe even je email checken?
Kiara
Kiara
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 76
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

---- Empty Re: ----

Bericht  Monte ma 11 jul 2011 - 1:23

Ja ik vind het ook altijd erg eng(zit ook echt met kloppend hart), maar heb er net een gebeld en wordt nog even teruggebeld(achteraf is het altijd een stuk minder eng :P ). De ander heb ik gemaild(stond geen telnr bij) en weer een ander nam niet op(die probeer ik straks nog even of morgen). Nu heb ik nog 3 sollicitatiebrieven bij hetzelfde bedrijf en vind het een beetje stom om dat bedrijf te bellen en te zeggen dat ik op 3 functies gesolliciteerd heb, maar goed die bel ik misschien ook nog wel(als mijn hartslag weer normaal is Laughing )
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

---- Empty Re: ----

Bericht  Monte ma 11 jul 2011 - 1:26

Kiara schreef:Even bellen inderdaad. En wellicht op je voicemail inspreken dat je lastig telefonisch te bereiken bent vanwege vakantie en dan af en toe even je email checken?
Heb dus geen internet op me telefoon, dus dat zal niet gaan. Dat van die voicemail kan wel, maar vind het toch wel fijn dat ik de bedrijven even inlicht(dus heb me al over mijn angst heen gezet). Ook dankzij jullie, heb soms even een duwtje in de rug nodig om het gewoon te doen
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

---- Empty Re: ----

Bericht  Phileine ma 11 jul 2011 - 1:43

Goed dat je het gedaan hebt, en ook bijna allemaal al cheers
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

---- Empty Re: ----

Bericht  Kiara ma 11 jul 2011 - 3:06

Monte schreef:
Kiara schreef:Even bellen inderdaad. En wellicht op je voicemail inspreken dat je lastig telefonisch te bereiken bent vanwege vakantie en dan af en toe even je email checken?
Heb dus geen internet op me telefoon, dus dat zal niet gaan. Dat van die voicemail kan wel, maar vind het toch wel fijn dat ik de bedrijven even inlicht(dus heb me al over mijn angst heen gezet). Ook dankzij jullie, heb soms even een duwtje in de rug nodig om het gewoon te doen
Je kunt toch naar een internetcafé gaan? Of misschien is er in je appartement/hotel/camping wel internet beschikbaar? Maargoed, je hebt al gebeld, wat ook mijn eerste keus zou zijn. Goed gedaan!
Kiara
Kiara
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 76
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

---- Empty Re: ----

Bericht  Monte za 12 okt 2013 - 7:30

*
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

---- Empty Re: ----

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum