Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Krakers

2 plaatsers

Ga naar beneden

Krakers Empty Krakers

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 5:02

Wat vind jij ervan dat er gebouwen worden gekraakt? En wat vind je ervan dat als de politie verzoekt ze weg te gaan, dat ze weigeren?

Terecht of niet?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Krakers Empty Re: Krakers

Bericht  TukTuk zo 10 jul 2011 - 5:05

Het ligt volledig aan de krakers, houden ze de boel een beetje netjes etc, of maken ze er echt een tering zooi van.
Je hebt krakers en je hebt "krakers".

Vind wel dat sinds kraken niet meer toegestaan is, er inderdaad gewoon tegen op getreden mag worden.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 5:09

AngelNyn schreef:Het ligt volledig aan de krakers, houden ze de boel een beetje netjes etc, of maken ze er echt een tering zooi van.

Vind wel dat sinds kraken niet meer toegestaan is, er inderdaad gewoon tegen op getreden mag worden.
Vind jij dat als ze het netjes houden ze recht hebben om daar te wonen?

Gast
Gast

Bericht  Caro zo 10 jul 2011 - 5:17

Nee. Het pand is niet van hun dus ik zie geen enkele reden waarom ze daar zomaar in zouden mogen.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 5:19

Caro schreef:Nee. Het pand is niet van hun dus ik zie geen enkele reden waarom ze daar zomaar in zouden mogen.
Dat vind ik dus ook! Ik vraag me altijd af naar de redenen waarom krakers vinden dat ze daar zouden mogen wonen. Iedereen betaalt toch voor zn eigen woonruimte? Waarom zouden zij dat dan niet hoeven te doen?

Gast
Gast

Bericht  TukTuk zo 10 jul 2011 - 5:25

Odilia schreef:
AngelNyn schreef:Het ligt volledig aan de krakers, houden ze de boel een beetje netjes etc, of maken ze er echt een tering zooi van.

Vind jij dat als ze het netjes houden ze recht hebben om daar te wonen?

Tegenwoordig niet meer, maar voorheen was die wet er niet voor niets. Ik heb het wel echt over panden die leeg staan vanwege sloop, maar waarbij de sloop nog maanden op zich laat wachten etc. Dus niet over huizen die te koop staan maar niet verkocht worden etc.

Natuurlijk moet iedereen huur betalen, maar het is niet altijd mogelijk om maar een huurwoning te vinden ergens. Bij ons is de wachtlijst 10 jaar onderhand ofzo, dan ben je dus pas op je 28ste aan de beurt..
Laatste jaren met anti kraak heb je uiteraard meer mogelijkheden, maar het blijft een lastig iets..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 5:31

Ik ben het met je eens angelnyn. Als een gebouw gesloopt is vind ik t inderdaad een ander verhaal.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: