Jysk
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jysk
Heeft iemand meubels van Jysk en hoe bevallen deze?
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Jysk
Ik heb er ooit een bureau, ladekast en boekenkast van gekocht (geloof Liva), en dat staat prima. Ondanks dat het bureau wel regelmatig gebruikt word geen beschadigingen, boekenkast staat stevig. Ladekast werkt goed. Geloof dat ik dit nu een jaar of 5 heb staan.
Andere meubels ben ik niet bekend mee... en bovenstaand is geen dagelijks gebruik natuurlijk.
Andere meubels ben ik niet bekend mee... en bovenstaand is geen dagelijks gebruik natuurlijk.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Ik werk zelf bij de Jysk ( nog maar een maandje hoor ) en uit ervaring en verhalen zijn de meubels van de Jysk goed en niet duur!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Oke, fijn om te lezen dat de meubels goed bevallen. Ik wil namelijk over een tijdje daar een bank en een eettafel en stoelen kopen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb mijn bed en mijn ladekast ervan. ben er tevreden over! oh en een vriendin heeft er een bank van, maar ik vind dat die wel al erg ingezakt is en ze heeft hem nu 6 maanden ongeveer.
Gast- Gast
Mijn vriend heeft er het lederen bankstel van gehad, zwart. Na 4 jaar nog steeds niet uitgezakt, zit heerlijk en lekker zacht. Goed leer ook
Moonlight- Prater
- Aantal berichten : 723
Punten : 818
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: