Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weightcare

+2
Schaapke
Beachgirl
6 plaatsers

Ga naar beneden

Weightcare Empty Weightcare

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 6:04

Iemand ervaring mee?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Weightcare Empty Re: Weightcare

Bericht  Beachgirl di 5 jul 2011 - 6:37

Ik heb wel eens zo'n 5 dagen kuur in huis gehaald...

Ben er na 1 dag al mee gestopt Laughing Kreeg die rommel echt niet weg. Vond het zo smerig!
Die "warme maaltijden" die je dan aan moet mengen met melk in een pannetje.... blugghh zo melig. En dan als lunch zo'n reep, nou die repen smaken nergens naar, en na een half uurtje stond ik alweer te trillen van de honger.

Vriendin van me is er 10 kilo mee kwijtgeraakt... maar ik snap nog steeds niet hoe.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Schaapke di 5 jul 2011 - 8:28

Ja! Ik!

Ik gebruik het nu 5 weken en ben 8 kilo afgevallen. Ik doe echter alleen de shakes (de repen vind ik écht niet lekker) 's ochtens, 's middags en 's avonds. 's Middags en 's avonds neem ik er rauwkost of sla bij.
Ik vind wel alleen bepaalde smaken van de shakes lekker: aardbei en vanille van de 'poeder-shakes' en van de kant en klare shakes (zit in zo'n flesje) zijn mocca, yoghurt-bosvruchten en yoghurt-appel erg lekker.

Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag!

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Sunshine wo 6 jul 2011 - 2:15

Ik ben sinds gisteren met de 5 dagen kuur begonnen.

Op zich wel prima te doen en vol te houden.
Moet nog erg wennen aan de shakes, maar die drink ik achter elkaar op zonder erover na te denken hoe ze eigenlijk smaken. Heb alleen de vanille, dus weet eigenlijk niet hoe de andere smaken.

De maaltijdrepen vind ik wel lekker, zeker de karamel is goed te doen. Verder heb ik de avondmaaltijden nog niet geproefd, maar denk ook niet dat ik me daar aan ga wagen. Ik hou het wel bij tomaat of komkommer als maaltijd.

Hoop er in ieder geval 2 kg mee af te vallen en wil het daarna doorzetten naar alleen shakes als vervanging.
Er moet 15 kg af, dus heb nog aardig wat te doen.
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:19

Hier zit melk in toch? Want dan val ik meer af dan de bedoeling is laughcry (Allergisch)

Gast
Gast

Bericht  Sunshine wo 6 jul 2011 - 2:20

_Leaf_ schreef:Hier zit melk in toch? Want dan val ik meer af dan de bedoeling is laughcry (Allergisch)

Je moet de shakes en avondmaaltijden inderdaad aanlengen met melk!
ik zou hem dus niet uitproberen als ik jou was hihi
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 2:24

Sunshine schreef:
_Leaf_ schreef:Hier zit melk in toch? Want dan val ik meer af dan de bedoeling is laughcry (Allergisch)

Je moet de shakes en avondmaaltijden inderdaad aanlengen met melk!
ik zou hem dus niet uitproberen als ik jou was hihi

Hahaha nee dan laat maar zitten, dat is echt niet goed voor me!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 3:38

Sunshine schreef:Ik ben sinds gisteren met de 5 dagen kuur begonnen.

Moet nog erg wennen aan de shakes, maar die drink ik achter elkaar op zonder erover na te denken hoe ze eigenlijk smaken. Heb alleen de vanille, dus weet eigenlijk niet hoe de andere smaken.

De maaltijdrepen vind ik wel lekker, zeker de karamel is goed te doen. Verder heb ik de avondmaaltijden nog niet geproefd, maar denk ook niet dat ik me daar aan ga wagen. Ik hou het wel bij tomaat of komkommer als maaltijd.

Hoop er in ieder geval 2 kg mee af te vallen en wil het daarna doorzetten naar alleen shakes als vervanging.

Ik snap echt niet waarom je dit doet? Avond eten tomaat en komkommer?

@ Strom, Sunshine en Leaf, wat is er dan mis met anders gaan eten en (meer) sporten, daar heb je toch veel meer aan op lange termijn? Dit is echt zo'n aanslag op je lichaam!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 3:40

Jen_ schreef:

@ Strom, Sunshine en Leaf, wat is er dan mis met anders gaan eten en (meer) sporten, daar heb je toch veel meer aan op lange termijn? Dit is echt zo'n aanslag op je lichaam!

Ja ik weet het, ik heb ook echt 5 maanden intensief gesport en op mijn eten gelet en ben toen wel 3 kg afgevallen...Nou poehpoeh. Ik heb blijkbaar een lichaam dat niet snel aankomt, maar ook niet snel afvalt!

En sinds de dood van mijn vader kan ik me niet meer tot sporten zetten en ben ik aan het emotie-eten...Dus vandaar dat ik het toch heel even overwoog, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 5:59

_Leaf_ schreef:
Jen_ schreef:

Ja ik weet het, ik heb ook echt 5 maanden intensief gesport en op mijn eten gelet en ben toen wel 3 kg afgevallen...Nou poehpoeh. Ik heb blijkbaar een lichaam dat niet snel aankomt, maar ook niet snel afvalt!

En sinds de dood van mijn vader kan ik me niet meer tot sporten zetten en ben ik aan het emotie-eten...Dus vandaar dat ik het toch heel even overwoog, haha.

Ok, ik snap de achterliggende gedachte. Maar niet doen hoor! Dan kun je nog beter minderen met de koolhydraten en verder gezonde dingen eten. Dit is zo ongezond voor je.

Gast
Gast

Bericht  Jerry wo 6 jul 2011 - 6:07

tomaat en komkommer als maaltijd schiet op korte termijn misschien lekker op, maar op lange termijn hou je dat niet vol (ook gewoon omdat je lichaam dan bouwstoffen mist...) en kom je weer aan... Slecht plan als je 't mij vraagt...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pien wo 6 jul 2011 - 6:27

Jerry schreef:tomaat en komkommer als maaltijd schiet op korte termijn misschien lekker op, maar op lange termijn hou je dat niet vol (ook gewoon omdat je lichaam dan bouwstoffen mist...) en kom je weer aan... Slecht plan als je 't mij vraagt...

meer dan eens!! daarnaast vind ik het zo onlogisch om via zo´n dieet (incl shakes) heel snel af te willen vallen, daarna ga je weer normaal eten (dus geen shakes meer) en zitten die kilo's er zo weer aan.

verder ook eens met Jen!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Sunshine za 9 jul 2011 - 6:47

De reden dat ik aan de shakes zit, is omdat ik door stress laatste tijd veel aangekomen ben. (ben een stress-eter)
Nu is die stress weg en wil ik die kilo's er zo snel mogelijk weer af en als het kan wat meer.
Dus dit is meer een tijdelijke oplossing en dan zal ik zien hoe het verder gaat.
Sunshine
Sunshine
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 1:10

ik drink ook de shake's. Ook omdat ik wat kilo's kwijt wil, als ik eenmaal begin met eten dan blijf ik de hele dag eten. Om dit vreetpatroon te doorbreken drink ik nu de shake's. Als ik merk dat mijn vreetpatroon doorbroken is, dan eet ik ook minder. En blijf ik op gewicht smile

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 2:07

Ik ben het eens met Jen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 3:04

Dolcis_ schreef:ik drink ook de shake's. Ook omdat ik wat kilo's kwijt wil, als ik eenmaal begin met eten dan blijf ik de hele dag eten. Om dit vreetpatroon te doorbreken drink ik nu de shake's. Als ik merk dat mijn vreetpatroon doorbroken is, dan eet ik ook minder. En blijf ik op gewicht smile
En val je ook af van de shakes?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 3:05

Ik ben vandaag begonnen met de 5 dagen kuur, ik ben benieuwd.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 23:15

Storm schreef:Ik ben vandaag begonnen met de 5 dagen kuur, ik ben benieuwd.
in duitsland heb je goedkopere shakes

Multaben figur, kost geloof ik 6 of 7 euro per pot !!

Ik heb ze zelf al een paar keer gebruikt, maar krijg ze nu gewoon niet meer weg, ben er wel al een paar kilo mee afgevallen maar nog lang niet genoeg, nu loop ik bij een dietiste, en moet ik een ander eet patroon aanhouden, in mijn geval meer en regelmatiger eten ( wel gezond )

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:34

Storm schreef:
Dolcis_ schreef:ik drink ook de shake's. Ook omdat ik wat kilo's kwijt wil, als ik eenmaal begin met eten dan blijf ik de hele dag eten. Om dit vreetpatroon te doorbreken drink ik nu de shake's. Als ik merk dat mijn vreetpatroon doorbroken is, dan eet ik ook minder. En blijf ik op gewicht smile
En val je ook af van de shakes?
Ja. In combinatie met mijn hardlopen vlogen die kilo's eraf. Door daarna weer langzaam te beginnen met 'normaal' eten en ik het goed in de gaten hield wat ik at, heoveel en wanneer, en het sporten erbij bleef doen. Bleven de kilo's ook weg.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:40

Als je daarna weer naar je oude voedingspatroon gaat, waarbij je teveel voedingsstoffen binnen krijgt, zal je zeker weer aankomen. Maar als je het in de gaten houd en wat aan sport doet hoeven de kilo's niet terug te komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:56

Hoe gaat het met de 5-dagen kuur? Is het een beetje vol te houden?

Gast
Gast

Bericht  Kaboutertje do 14 jul 2011 - 8:05

Ik ben ook benieuwd smile Storm!
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 19:20

Uhm tsja, ik heb het niet helemaal volgehouden omdat ik het avondeten en de muesli echt niet te vreten vond...
Dus ik heb een beetje gesmokkeld met eten enzo. Ik ben nu wel weer zo'n reep aan het eten. Ik denk dat als je het echt goed volhoud (dus niet halfslachtig zoals ik) dat je er dan wel mee afvalt.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 19:43

Zit het avondeten ook in zo'n pakket? Dat lijkt me idd niet echt lekker.

Zelf heb ik ook de shakes van weight care gebruikt. Ik stond/sta er niet helemaal achter omdat ik denk dat je gewoon een gezond eetpatroon moet hebben. Maar ik at alles wat los en vast zat dus ik moest iets drastisch doen om dat aan te pakken.

Ik deed ontbijt en lunch vervangen met een shake of een reep (caramel en capuccino zijn echt lekker Very Happy ) en dan avond eten veel groente en mager vlees. Ik probeerde dan geen/zo min mogelijk koolhydraten te eten. Ik heb het zelf zo'n 2 weken gedaaan en was daar wel mee afgevallen. Mooi meegenomen, maar het ging mij voornamelijk erom dat ik dan daarna gezonder ging eten.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 19:53

Ja dat is inderdaad ook een optie Yvaine! Helaas heb ik de afgelopen dagen met het avondeten ook slecht gegeten dus dat is dan helaas geen optie meer voor mij.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: