Waterwratjes
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Waterwratjes
Onze dochter heeft waterwratjes. Het begon met 1 wratje op haar borst, maar het worden er steeds meer en meer. Ook nu op haar schouders en over haar buik. Ik ben ermee naar de huisarts geweest, maar die doet er niks aan, want het schijnt vanzelf weer weg te gaan.
Ze heeft er volgens mij geen last van, maar ik krijg er wel opmerkingen over en dat vind ik vervelend (ook al kan ze er natuurlijk helemaal niks aan doen en ik evenmin). Nu vraag ik me af hoelang het duurt voordat die wratjes vanzelf weer weggaan, is er iemand die dit weet?
Ze heeft er volgens mij geen last van, maar ik krijg er wel opmerkingen over en dat vind ik vervelend (ook al kan ze er natuurlijk helemaal niks aan doen en ik evenmin). Nu vraag ik me af hoelang het duurt voordat die wratjes vanzelf weer weggaan, is er iemand die dit weet?
Gast- Gast
Re: Waterwratjes
Wat ik bij kindjes op het werk mee krijg, kan dat best lang duren! Het is natuurlijk ook heel besmettelijk, waardoor het er steeds meer worden. Krabt ze eraan? Zo ja: dat moet je haar proberen af te leren. Zo wordt het ook erger namelijk. Verder is er niks aan te doen helaas. En wat de opmerkingen betreft... Dat men daar ook al iets over te zeuren heeft... jeetje. Naast je neer proberen te leggen denk ik.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb zelf ook waterwratjes gehad en die zijn weggestipt door de dokter. Weekje verder en ze waren weg.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10