Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

+26
bolus26
Pussycat
_Blush_
SarahKey
BJA
Toet
SuperGrover
Highway
_Lacey_
Theeleut
Dennenappel
Shisha
Aziraphale
Ooh La La!
Suus
Sarah1985
Zonnetje
girli
pindaatje
Lady4
M@niek
sanne-84
Fearie
Zininzon
Rush
Atelier Madame
30 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Pussycat za 2 jul 2011 - 22:54

Als ik het gemiddelde neem is dat 700 euro per maand.
De ene maand blijft er nu eenmaal meer over dan de andere.
En soms krijg je leuke bedragen terug van de belastingdienst. Ook vakantiegeld heb ik hierbij meegerekend.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor bedrag per maand sparen jullie? - Pagina 3 Empty Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 0:04

Ik heb nu sinds kort een (goed betaalde) baan en wil eerst uit de min komen. Stond standaard 1000 in de min tijdens mijn studie, ik weet dat dit slecht is maar ik wilde niet lenen bij IB-groep en het is 3 jaar goed gegaan zo. Als ik daaruit ben wil ik toch wel gaan opbouwen naar 300 euro sparen in de maand, en dat moet over een maand of 2 ook echt wel lukken. Ik woon nog thuis en heb dus nog bijna geen vaste lasten, alleen telefoonrekening/ziekenfonds/maandelijks bedrag aan mijn ouders.

Gast
Gast

Bericht  bolus26 zo 3 jul 2011 - 9:53

op dit moment een groot deel van mijn salaris komt neer op ongeveer 1000-1200 euro per maand dus das lekker!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Snoes ma 4 jul 2011 - 8:50

Wij sparen momenteel minimum iets van een 1000 euro per maand samen. Daar zit het geld wat we van de hypotheek terugtrekken niet bij, want die hebben we maar 1x per jaar. En soms zijn er maanden dat we meer kunnen sparen, met ons vakantiegeld, met onze eindejaarspremies, met extra premies die mijn vriend krijgt op zijn werk.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  boekenwurm83 ma 4 jul 2011 - 21:40

ik spaar minimaal 150 euro per maand, soms meer.
mn vriend spaart minimaal 200 per maand, maar ook soms meer.
Vakantiegeld en winstuitkeringen gaan ook altijd gelijk naar de spaarrekening.
De spaarrekening gebruiken we eigenlijk alleen voor het betalen van een vakantie (de uitgaven tijdens de vakantie betaal ik niet van spaargeld), het verbouwen van ons huis of een auto. Verder komen we er nooit aan.

We hebben een heel duur jaar achter de rug in verband met het compleet verbouwen van ons nieuwe huis, de voor en achtertuin helemaal leeggegooid en opnieuw gedaan, een overkapping laten zetten, een nieuwe auto en een hond.

Dus we hopen vanaf deze zomer weer meer te kunnen gaan sparen.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 2:22

Ik geloof echt dat ik verkeerde keuzes heb gemaakt ooit Rolling Eyes
Sommige mensen kunnen zoveel sparen!

Nouja, ik woon in een leuk huis, in een leuke buurt, met beiden leuk werk en een kleine op komst, dus ik ben absoluut gelukkig met wat ik heb!

Niet echt een idee wat we sparen, vriendlief beheert de rekeningen smile en ik doe het boodschappenpotje. Ik gok zo rond de 100 euro pm ofzo? En dan als er vakantiegeld/bonussen zijn, daar ook een deel van.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 5 jul 2011 - 2:23

Wat slecht dat je daar geen idee van hebt. Vind je dat niet belangrijk? No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 3:27

Parels schreef:Niet echt een idee wat we sparen, vriendlief beheert de rekeningen smile en ik doe het boodschappenpotje. Ik gok zo rond de 100 euro pm ofzo? En dan als er vakantiegeld/bonussen zijn, daar ook een deel van. [/i]
Dan hoop ik dat jou vriend niet net zo is als mijn (rip)schoonmoeder.

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe di 5 jul 2011 - 6:35

Dat verschilt, ligt er maar net aan wat ik aan het einde van de maand over heb en hoe duur mijn maand dus is geweest. Maar is het het is eigenlijk altijd tussen de €100 en €400.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  SoGood di 5 jul 2011 - 6:38

Parels schreef:Ik geloof echt dat ik verkeerde keuzes heb gemaakt ooit Rolling Eyes
Sommige mensen kunnen zoveel sparen!

Nouja, ik woon in een leuk huis, in een leuke buurt, met beiden leuk werk en een kleine op komst, dus ik ben absoluut gelukkig met wat ik heb!

Niet echt een idee wat we sparen, vriendlief beheert de rekeningen smile en ik doe het boodschappenpotje. Ik gok zo rond de 100 euro pm ofzo? En dan als er vakantiegeld/bonussen zijn, daar ook een deel van.

Één verkeerde keuze kan je gelukkig nog terug draaien.. silent
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 7:19

Ik weet precies wat er binnenkomt, kan op de rekeningen kijken, maar wat er aan het einde overblijft van de gezamelijk is ons spaargeld voor die maand. We zijn net verhuisd, en druk de babykamer aan het inrichten en spulletjes aan aan het schaffen dus in die zin is het onduidelijk wat we nu sparen.

Mijn vriend maakt alle uitwerkingen qua inkomsten-uitgaven op papier, en samen kijken we dat na smile zo weten we beiden elke maand wat er te besteden is, maar er staat momenteel geen vast spaarbedrag vast. Wel hebben we al spaargeld smile

Dus het is niet zo erg als jullie denken, maar de laatstgenoemde opmerking vind ik moeilijk te plaatsen en eigenlijk een beetje gemeen overkomen.

Gast
Gast

Bericht  SoGood di 5 jul 2011 - 7:33

Parels schreef:Ik weet precies wat er binnenkomt, kan op de rekeningen kijken, maar wat er aan het einde overblijft van de gezamelijk is ons spaargeld voor die maand. We zijn net verhuisd, en druk de babykamer aan het inrichten en spulletjes aan aan het schaffen dus in die zin is het onduidelijk wat we nu sparen.

Mijn vriend maakt alle uitwerkingen qua inkomsten-uitgaven op papier, en samen kijken we dat na smile zo weten we beiden elke maand wat er te besteden is, maar er staat momenteel geen vast spaarbedrag vast. Wel hebben we al spaargeld smile

Dus het is niet zo erg als jullie denken, maar de laatstgenoemde opmerking vind ik moeilijk te plaatsen en eigenlijk een beetje gemeen overkomen.

Ablosuut niet gemeen bedoeld, sorry daarvoor maar ik denk dat het wel heel belangrijk is dat je zelf ook weet wat er binnen komt en uitgaat.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 7:42

Dan is het goed, lief dat je het nog even zegt!

Ik weet dus wel degelijk wat er binnenkomt en uitgaat, maar mijn vriend is echt de breinbreker Wink

Gast
Gast

Bericht  Rush di 5 jul 2011 - 20:17

Ik bedoelde het ook niet gemeen hoor, maar vroeg het me wel serieus af! :-)
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 21:08

Kan ik me ook voorstellen! Very Happy
Jullie mogen het ook best weten, en het euvel met online schriftelijke conversaties is toch kans op misintrepetatie!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: