Wat voor bedrag per maand sparen jullie?
+26
bolus26
Pussycat
_Blush_
SarahKey
BJA
Toet
SuperGrover
Highway
_Lacey_
Theeleut
Dennenappel
Shisha
Aziraphale
Ooh La La!
Suus
Sarah1985
Zonnetje
girli
pindaatje
Lady4
M@niek
sanne-84
Fearie
Zininzon
Rush
Atelier Madame
30 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Wat voor bedrag per maand sparen jullie?
Hier ben ik ook nieuwsgierig naar.
Wij ongeveer 200 euro maar soms boek ik iets terug.
Wij ongeveer 200 euro maar soms boek ik iets terug.
Gast- Gast
Re: Wat voor bedrag per maand sparen jullie?
100 euro op de gezamelijke rekening (dus 50 pp)
Voorheen spaarde ik ongeveer 200 euro per maand, ivm wegvallen stufi lukt dat niet meer en hou ik het op ongeveer 50 euro per maand en mn belastingteruggave (500 pj),
Voorheen spaarde ik ongeveer 200 euro per maand, ivm wegvallen stufi lukt dat niet meer en hou ik het op ongeveer 50 euro per maand en mn belastingteruggave (500 pj),
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Op het moment €600 per maand.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Op het moment niets
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Dat verschilt hier per maand.
Soms 100.- en soms 300.- en soms nog meer.
Het hangt af van de kosten die we per maand betalen.
Soms 100.- en soms 300.- en soms nog meer.
Het hangt af van de kosten die we per maand betalen.
Gast- Gast
We proberen 200-250 euro per maand te sparen (met de kleine op komst wordt dat soms wat moeilijker).
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Elke maand boek ik een bedrag rond de 500-600 euro over op de spaarrekening. Echter, dat is niet wat ik maandelijks spaar. Dat bedrag ligt nu rond 300-400 euro
Gast- Gast
Ongeveer € 800, de ene maand misschien iets meer en de andere maand misschien iets minder.
In principe is het elke maand die € 800. Mochten we er geld van nodig hebben dan boek ik het gewoon terug.
In principe is het elke maand die € 800. Mochten we er geld van nodig hebben dan boek ik het gewoon terug.
Gast- Gast
550 euro vast en verder wat we nog 'over' hebben.
Gast- Gast
wow er zijn hier mensen die honderden euro's sparen.. wonen jullie nog thuis of is er sprake van een topsalaris??
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
sanne-84 schreef:wow er zijn hier mensen die honderden euro's sparen.. wonen jullie nog thuis of is er sprake van een topsalaris??
Nee, ik woon niet meer thuis. Ik heb een redelijk goed betaalde baan, als ik anderen mag geloven. Want zelf vind ik het altijd nog te weinig.
Gast- Gast
wij kunnen ook geen honderden euro´s sparen per maand! Is gewoon verschillend. Wij hebben helaas een hypotheek en de huur te betalen, dus dubbele lasten!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Beide.sanne-84 schreef:wow er zijn hier mensen die honderden euro's sparen.. wonen jullie nog thuis of is er sprake van een topsalaris??
Nee zonder gekheid, ik zou nog wel meer kunnen sparen, maar ik heb nu nog even een bewust gat in m`n hand. Als ik straks eindelijk een huis heb, dan kan ik nog €200 sparen. Ik moet ook nog blijven leven
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ligt aan de maand en wat onze plannen zijn haha!
Gast- Gast
250-350 euro, beetje afhankelijk van mijn loon (onregelmatigheidstoeslag).
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Wij sparen elke maand zowieso 250 euro.
En nee, we hebben beide geen topsalaris, en hebben nu 1 kindje en de 2e op komst en hebben ook 2 auto's.
Maar we wonen in een relatief "goedkoop" deel van NL, gaan momenteel een paar jaar niet op vakantie naar het buitenland, en doen geen buitensporig gekke dingen...
En nee, we hebben beide geen topsalaris, en hebben nu 1 kindje en de 2e op komst en hebben ook 2 auto's.
Maar we wonen in een relatief "goedkoop" deel van NL, gaan momenteel een paar jaar niet op vakantie naar het buitenland, en doen geen buitensporig gekke dingen...
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Wat een bedragen! Op papier zou ik nu 130 euro p.m. kunnen sparen maar het lukt me steeds niet.
Gast- Gast
sanne-84 schreef:wow er zijn hier mensen die honderden euro's sparen.. wonen jullie nog thuis of is er sprake van een topsalaris??
Dit is op basis van 2 inkomens :-)
Mijn vriend werkt fulltime en ik 30 uur per week en nee, we hebben geen topsalaris.
We wonen inmiddels 4 jaar samen. Toen ik nog thuis woonde werd er vaak gezegd dat ik niet kon sparen, maar dat kan ik hartstikke goed
Gast- Gast
10 euro per maand. Ik ga voor iets is beter dan niets. Ik krijg alleen studiefi.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Birgit schreef:sanne-84 schreef:wow er zijn hier mensen die honderden euro's sparen.. wonen jullie nog thuis of is er sprake van een topsalaris??
Dit is op basis van 2 inkomens :-)
Mijn vriend werkt fulltime en ik 30 uur per week en nee, we hebben geen topsalaris.
We wonen inmiddels 4 jaar samen. Toen ik nog thuis woonde werd er vaak gezegd dat ik niet kon sparen, maar dat kan ik hartstikke goed
hmm hebben jullie hierin dan ook de teruggave van de hypotheek berekend? ik woon ook samen met mn vriend, hebben beide een normaal betaalde baan (denk ik, kan alijd meer haha) maar wij kunnen toch echt geen 800 euro sparen! (behalve als we de hypoheekteruggave erbij berekenen, maar die krijgen we eens per jaar terug, en dat is dan ook wel ons spaargeld) en volgens mij doen wij geen buitensporige dingen!
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Wij kunnen op dit moment ook heel veel sparen per maand, maar dat komt doordat mijn vriend het appartement waar wij wonen op zijn salaris heeft gekocht toen ik nog studeerde. Inmiddels werk ik ook en heb ik een net salaris. Daarvan kunnen we dus een groot deel sparen, omdat mijn vriend de hypotheek alleen met zijn salaris kan betalen en in de tussentijd ook al wat meer is gaan verdienen. Wij werken allebei fulltime.
Wij sparen alleen niet voor zo'n leuk doel, want we gaan flink verlies lopen als we dit appartement verkopen, dus zal (een deel van) ons spaargeld naar de notaris moeten, als we een ander huis gaan kopen. Gelukkig kunnen we nu zoveel sparen, anders hadden we in dit tweekamerappartement moeten blijven wonen tot we oud waren .
Wij sparen alleen niet voor zo'n leuk doel, want we gaan flink verlies lopen als we dit appartement verkopen, dus zal (een deel van) ons spaargeld naar de notaris moeten, als we een ander huis gaan kopen. Gelukkig kunnen we nu zoveel sparen, anders hadden we in dit tweekamerappartement moeten blijven wonen tot we oud waren .
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
@Sanne-84: wij krijgen elke maand geld terug, maar dat geld komt op de lopende rekening binnen en wordt ook weer uitgegeven. Voor mijn gevoel wordt er van dat geld dus niet gespaard of vind jij juist van wel?
Gast- Gast
Voor 2 inkomens vind ik 800 euro per maand een zeer net bedrag. Ik moet het met mezelf en eigen inkomen doen en vind ook niet dat ik het heel erg slecht doe. Ik doe dus de helft, meestal, dus dat ik vrij netjes, al zeg ik het zelf.
Gast- Gast
Op het moment niks, ook wij zitten met dubbele lasten. Huur en een deel hypotheek. Al sparen we nu wel een soort van bij de belasting Want we hebben de VT nog niet aangevraagd.
Gast- Gast
jeej wij sparen ook eindelijk, en wel 500 per maand
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel sparen jullie in de maand?
» Sparen voor jullie kindjes
» Nav Waar sparen jullie voor?
» Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?
» Waar zijn jullie voor aan het sparen?
» Sparen voor jullie kindjes
» Nav Waar sparen jullie voor?
» Wat is jullie voorschot bedrag voor gas en electra?
» Waar zijn jullie voor aan het sparen?
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: