Traguspiercing & genezen.
+3
Jerry
Rush
Toet
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Traguspiercing & genezen.
Hoelang duurde het voordat jouw traguspiercing genezen was?
Ik heb er helemaal geen last meer van en het gaatje ziet er mooi uit, maar er blijven korstjes komen. Hij zit er nu 3 of 4 weken in..
Ik heb er helemaal geen last meer van en het gaatje ziet er mooi uit, maar er blijven korstjes komen. Hij zit er nu 3 of 4 weken in..
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Traguspiercing & genezen.
Kraakbeenpiercing 9-12 maanden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Pff wat een ellende
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ja, kraakbeenpiercings zijn ook een dikke ellende haha.
Mijn piercings zien er na een paar weken altijd perfect uit en daarna begint het gedonder en ben ik maanden zoet. Gemiddeld na 6-9 maand ziet het er dan weer fatsoenlijk uit.
Je moet er wat voor over hebben.
Mijn piercings zien er na een paar weken altijd perfect uit en daarna begint het gedonder en ben ik maanden zoet. Gemiddeld na 6-9 maand ziet het er dan weer fatsoenlijk uit.
Je moet er wat voor over hebben.
Rush- Lady Post-a-lot
ik heb geen tragus, maar een 'anti helix', maar heeft bij mij zo'n 9 maanden geduurd voordat ie écht genezen was... Heb een hele poos met m'n hand onder m'n hoofd geslapen, zo, dat m'n vingers om de piercing heen zaten, zodat ie niet in 't kussen drukte...
(al wel eerder gewisseld van piercing..)
Maak je 't ook nog schoon met een wasgel ofzo? Ik kreeg van die Neutral wasgel mee en na 'n week begon 't heel erg te vervellen. Bleek dat ik die wasgel niet goed afspoelde en daardoor m'n huid ging vervellen. Daarna telkens goed afgespoeld en nergens last van!
(al wel eerder gewisseld van piercing..)
Maak je 't ook nog schoon met een wasgel ofzo? Ik kreeg van die Neutral wasgel mee en na 'n week begon 't heel erg te vervellen. Bleek dat ik die wasgel niet goed afspoelde en daardoor m'n huid ging vervellen. Daarna telkens goed afgespoeld en nergens last van!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn orbital was na een maand of 5 echt helemaal genezen.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Van mijn traguspiercing heb ik nooit echt veel last gehad en het was vrij snel helemaal netjes. Alleen de eerste dagen na het zetten wel wat last en een korstje, maar daarna niet meer. Heb 'm nu al weer bijna 4 jaar en ben er nog steeds happy mee! Wat bij mij trouwens wel uitmaakte is dat ik op een gegeven moment gewisseld ben van piercing en dat was echt een stuk fijner. Had eerst een ringetje erin omdat ik dat mooi vond, maar dat lag minder lekker met slapen, gaf sneller korstjes en het oortje van mijn mp3 bleef niet zitten Toen een staafje erin en alles opgelost.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Lucky you!Beachgirl_24 schreef:Mijn orbital was na een maand of 5 echt helemaal genezen.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb geen idee meer eigenlijk...
Weet alleen dat ik een paar nachten niet op mijn rechterzij heb kunnen slapen.
Maar volgens mij was het vrij snel genezen.
Ik kan me helemaal niet meer herinneren dat ik korstjes enzo gehad heb.
Maar ja, hij zit er inmiddels zo'n vijf jaar in dus misschien wel logisch dat ik dat niet meer weer
Zit zo te twijfelen of ik mijn navelpiercing na deze bevalling laat doorprikken....
Weet alleen dat ik een paar nachten niet op mijn rechterzij heb kunnen slapen.
Maar volgens mij was het vrij snel genezen.
Ik kan me helemaal niet meer herinneren dat ik korstjes enzo gehad heb.
Maar ja, hij zit er inmiddels zo'n vijf jaar in dus misschien wel logisch dat ik dat niet meer weer
Zit zo te twijfelen of ik mijn navelpiercing na deze bevalling laat doorprikken....
Gast- Gast
De mijne was na 1 jaar nog steeds onstoken en had korstjes dus ik heb 'm eruit gehaald Ik had ook nog steeds pijn er aan toen. Ik wil heel graag weer! Maar het is echt een rotpiercing om te genezen.
Gast- Gast
Toen ik de eerste liet zetten groeide dat ding eruit.
Dat was aan de linkerkant.
Nu aan de rechterkant heb ik er nooit last van gehad.
Heb ze beide laten piercen trouwens.
Dat was aan de linkerkant.
Nu aan de rechterkant heb ik er nooit last van gehad.
Heb ze beide laten piercen trouwens.
Gast- Gast
Ik heb de mijne nou iets meer dan een jaar. En hij is pas een aantal maanden echt goed genezen. Ik hou het er op dat hij min. 9 mnd over heeft gedaan om te genezen.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik zou het eigenlijk niet meer weten. Het is dan ook alweer 10 jaar geleden ongeveer dat ik hem heb laten schieten (ja, dat deden ze toch nog). Eerlijk gezegd kan ik me niet meer herinneren dat ik er lang last van heb gehad. Zeker geen maanden..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Oh, wat gek dat dat bij jullie zo lang geduurd heeft. Mijn traguspiercing was binnen anderhalve maand genezen
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: