Waar is..
+6
Rush
Pien
Theeleut
Phileine
Julia
rapa nui
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Waar is..
Pien schreef:_MamaRosa_ schreef:Francaise_ schreef:Ik mis ook een mama maar ik weet niet hoe ze heette. Ze was zwanger van de 2e, haar moeder woont in het buitenland en haar vader is vorig jaar overleden.
Ik wil het zo zeggen, maar ik kom er ook niet meer op. Irritant!
ik kan er ook niet opkomen... ik ga even in de zwangerschap en mama pijler een soortgelijk topic openen en noem dan even alle mama´s die hier genoemd worden, kans dat ze daar reageren is groter!
Ben benieuwd, maar volgens mij zit diegene hier zelf niet meer. Ach, als ik de naam maar weer weet, haha! Echt een vervelende eigenschap van me, als ik ergens niet opkom ga ik net zolang door tot ik er achter kom!
Gast- Gast
Mamarosa, ik heb dat ook altijd. Ga dan google helemaal afzoeken net zo lang tot ik het antwoord weet maar ja, dit is niet echt te googlen!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien schreef:Mamarosa, ik heb dat ook altijd. Ga dan google helemaal afzoeken net zo lang tot ik het antwoord weet maar ja, dit is niet echt te googlen!
Haar vader had toch longkanker? Dat is me daarom ook zo goed bijgebleven. (had mijn moeder nl. ook)
Gast- Gast
Bedoelen jullie misschien Tazz?? Die haar ouders wonen in het buitenland, maar weet niet of haar vader is overleden...
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10
Famke schreef:Bedoelen jullie misschien Tazz?? Die haar ouders wonen in het buitenland, maar weet niet of haar vader is overleden...
Nee, die is het niet.
Gast- Gast
Ik denk dat jullie doonoo bedoelen?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
ja, doonoo... maar nu ik haar naam zie staan bedenk ik me ineens dat zij toen ze hier nog kwam al 2 kids had!! een zoon en een dochter toch?
Pien- Ratel
Ja, ze heeft een zoon en een dochter, maar volgens mij komt ze hier niet meer. Ik zie haar wel eens reageren op een ander forum.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
ik? Was helemaal niemand hahah ben altijd (wel 1 jaar hahah) Serena geweest.Vergeet-me-nietje schreef:Dan ben ik wel weer benieuwd wie jij dan was!Serena schreef:al wist ik nog wel dat je hier zat maar niet onder welke naamRush schreef:+1Auxo schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Hoezo, mis je me?ProudMama schreef:Er was toch ook eerst een Japje? Is die meegegaan naar het nieuwe forum?
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Die komt hier (voor zover ik weet) niet meer maar ik heb haar wel op hyves en facebook. En volgens mij zit ze ook op een ander (besloten) forum met andere moeders van het yescafe.Purple schreef:Avalanche/LOlifantje?
Gast- Gast
Schiet me net nog iemand te binnen waar ik al heel lang niets van gezien/gehoord heb. Is H.ilda er nog?
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
par.is19.85 en nu sa.rah19.85rapa nui schreef:Schiet me net nog iemand te binnen waar ik al heel lang niets van gezien/gehoord heb. Is H.ilda er nog?
Pien- Ratel
ja hier ben ikrapa nui schreef:Schiet me net nog iemand te binnen waar ik al heel lang niets van gezien/gehoord heb. Is H.ilda er nog?
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Sarah1985 schreef:ja hier ben ikrapa nui schreef:Schiet me net nog iemand te binnen waar ik al heel lang niets van gezien/gehoord heb. Is H.ilda er nog?
En weer
Gast- Gast
Nou idd!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
+1Auxo schreef:Sarah1985 schreef:ja hier ben ikrapa nui schreef:Schiet me net nog iemand te binnen waar ik al heel lang niets van gezien/gehoord heb. Is H.ilda er nog?
En weer
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Dit is zo waar,,
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Help! Waar o waar vind ik dit?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» Dit is zo waar,,
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Help! Waar o waar vind ik dit?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: