Nieuwe avatar?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuwe avatar?
Ja of nee?
Wie vindt mijn huidige leuk, en wie niet? En if not, suggesties? Niks met thee graag, en het mag best een beetje sexy zijn.
Wie vindt mijn huidige leuk, en wie niet? En if not, suggesties? Niks met thee graag, en het mag best een beetje sexy zijn.
Gast- Gast
Re: Nieuwe avatar?
Angel Blue Eyes schreef:Wordt het dan ook niet gelijk tijd voor een naamsverandering?
Wahahahahaha ABE. Hell to the no, I like my nickname!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Angel Blue Eyes schreef:Wordt het dan ook niet gelijk tijd voor een naamsverandering?
Haha. Dat is weer jammer. Ik vind namelijk dat als je tea-leaf heet, je minstens een avatar met veel thee en theebladeren moet nemen.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Tea-Leaf schreef:Angel Blue Eyes schreef:Wordt het dan ook niet gelijk tijd voor een naamsverandering?
Haha. Dat is weer jammer. Ik vind namelijk dat als je tea-leaf heet, je minstens een avatar met veel thee en theebladeren moet nemen.
heb je dat ook met theedoosje dat het met thee of een theedoosje moet zijn? nee toch hoop ik he?
Gast- Gast
Ik vind je huidige leuk want hij is herkenbaar.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Theedoosje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Tea-Leaf schreef:Angel Blue Eyes schreef:Wordt het dan ook niet gelijk tijd voor een naamsverandering?
heb je dat ook met theedoosje dat het met thee of een theedoosje moet zijn? nee toch hoop ik he?
Jahahahaha!
Deze;
Gast- Gast
Melis_je schreef:Ik vind je huidige leuk want hij is herkenbaar.
Ja, dat is wel zo he? En best sexy ook.
James, wat voor nick stel je voor dan?
Gast- Gast
James schreef:Ik zou ook een andere naam nemen, eentje die minder lief is
Tea-niet-leaf
Gast- Gast
Twellie schreef:James schreef:Ik zou ook een andere naam nemen, eentje die minder lief is
Tea-niet-leaf
Gast- Gast
Haaah , maar ik ben minimaal 50% van de tijd echt vreselijk lief!
Betere suggesties zijn welkom
Betere suggesties zijn welkom
Gast- Gast
Je bent zo wel herkenbaar. Als ik die lippen zie, weet ik gelijk dat de post van Tea-Leaf is.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik vind je huidige avatar niet bij je passen, maar ik kan er naast zitten.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik ook niet.toetje_ schreef:Ik vind je huidige avatar niet bij je passen, maar ik kan er naast zitten.
Gast- Gast
En ik ook niet...Purple schreef:Ik ook niet.toetje_ schreef:Ik vind je huidige avatar niet bij je passen, maar ik kan er naast zitten.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Tsjip schreef:En ik ook niet...Purple schreef:Ik ook niet.toetje_ schreef:Ik vind je huidige avatar niet bij je passen, maar ik kan er naast zitten.
Waarom niet?
Gast- Gast
Ik eigenlijk ook niet. Volgens mij ben jij heel naturel en daarom past deze niet bij je (vind ik)
En dat paarse bij je ticker vind ik ook niet zo mooi
Zat je aan een andere avatar te denken dan? Wat zoek je voor iets? Ik wil ook een andere ! Ik vind deze te lief haha
Zat je aan een andere avatar te denken dan? Wat zoek je voor iets? Ik wil ook een andere ! Ik vind deze te lief haha
Gast- Gast
Razz_ schreef:Ik eigenlijk ook niet. Volgens mij ben jij heel naturel en daarom past deze niet bij je (vind ik)
Ik vind mijn ticker wel leuk, maar smaken verschillen natuurlijk. Paars is mijn lievelingskleur.
Verder ben ik niet heel naturel hoor, ik ben behoorlijk van de make-up
Moeten we allebei maar even goed zoeken haha!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Razz_ schreef:Ik eigenlijk ook niet. Volgens mij ben jij heel naturel en daarom past deze niet bij je (vind ik)
Ik vind mijn ticker wel leuk, maar smaken verschillen natuurlijk. Paars is mijn lievelingskleur.
Oh echt? Ik dacht aan je foto's te zien dat je best naturel was. Dan maak je je zelf gewoon erg mooi op
Gast- Gast
Razz_ schreef:Tea-Leaf schreef:Razz_ schreef:Ik eigenlijk ook niet. Volgens mij ben jij heel naturel en daarom past deze niet bij je (vind ik)
Oh echt? Ik dacht aan je foto's te zien dat je best naturel was. Dan maak je je zelf gewoon erg mooi op
Is niet mijn foto hoor, gewoon een online plaatje. Maar ik hou wel van een mooi make-upje
De foto's die ik geplaatst heb zijn idd wel redelijk naturel. Ben geen "OhOh Barbie"
Gast- Gast
Oh dat dacht ik ook niet hoor. Maar ik heb wel eens hier op het forum een foto van je gezienTea-Leaf schreef:Razz_ schreef:Tea-Leaf schreef:Razz_ schreef:Ik eigenlijk ook niet. Volgens mij ben jij heel naturel en daarom past deze niet bij je (vind ik)
Is niet mijn foto hoor, gewoon een online plaatje. Maar ik hou wel van een mooi make-upje
De foto's die ik geplaatst heb zijn idd wel redelijk naturel. Ben geen "OhOh Barbie"
Gast- Gast
Razz, ik heb mijn ticker toch iets aangepast
Beter? Of vind je hem nog steeds stom?
Nu hebben we beide nog geen nieuwe avatar haha!
Beter? Of vind je hem nog steeds stom?
Nu hebben we beide nog geen nieuwe avatar haha!
Gast- Gast
Deze kleur paars is beter. Niet zo schreeuwerig zeg maar. Deze avatar vind ik beter !
Zelf heb ik nog niks gevonden, ik zal van de week eens kijken
Zelf heb ik nog niks gevonden, ik zal van de week eens kijken
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe naam, nieuwe avatar
» Je nieuwe avatar
» Nieuwe avatar
» Ook ik wil een nieuwe forumnaam en avatar!
» Het nieuwe avatar topic
» Je nieuwe avatar
» Nieuwe avatar
» Ook ik wil een nieuwe forumnaam en avatar!
» Het nieuwe avatar topic
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: