Yeahh Hans Teeuwen
+10
Zora
Alias
Phileine
Winegum
Bliss
poppetje
ButterflyEffect
schuddebuikje
Lies
NoorA
14 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Yeahh Hans Teeuwen
Leuk! Ik zou daar ook wel eens heen willen.
_DoI- Fluisteraar
- Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind Hans Teeuwen ook vreselijk, wat een grove/lompe humor. Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die om zijn stukje: vrouwen zijn ku*t hoe*ren kunnen lachen...
Gast- Gast
Oooh ik had ook graag kaarten gewild, maar zaten dagen zonder pinpas (hadden ze geblokkeerd uit voorzorg ivm skimming) en nu zijn ze overal uitverkocht Als iemand nog van gedachten verandert, houd ik me aanbevolen
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Purple schreef:Ik vind Hans Teeuwen ook vreselijk, wat een grove/lompe humor. Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die om zijn stukje: vrouwen zijn ku*t hoe*ren kunnen lachen...
Ooh jawel hoor. Heel hard
NoorA- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 158
Registratiedatum : 29-11-10
Haha ik ookNoorA schreef:Purple schreef:Ik vind Hans Teeuwen ook vreselijk, wat een grove/lompe humor. Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die om zijn stukje: vrouwen zijn ku*t hoe*ren kunnen lachen...
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Shygirl85 schreef:Haha ik ookNoorA schreef:Purple schreef:Ik vind Hans Teeuwen ook vreselijk, wat een grove/lompe humor. Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die om zijn stukje: vrouwen zijn ku*t hoe*ren kunnen lachen...
+1
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Purple schreef:Ik vind Hans Teeuwen ook vreselijk, wat een grove/lompe humor. Ik kan me niet voorstellen dat er vrouwen zijn die om zijn stukje: vrouwen zijn ku*t hoe*ren kunnen lachen...
Ik ook toch wel hoor , al vind ik het zeker niet één van zijn beste stukken. Ik vind vooral de liedjes die hij maakt heel leuk en vind ook dat zijn gezichtsuitdrukkingen enorm bijdragen aan zijn stukken.
Het stukje bij Industry of love, waarbij hij steeds bij alle liedjes zijn eigen naam er in verwerkt vind ik super. Zo simpel, maar kom er maar eens op denk ik dan.
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: