Twente meeting 2!
+11
Xanna
Jinglie
Lotus
love
Suus
Rev3rie
Macelka
Verde
Julia
Burn
Zininzon
15 plaatsers
Pagina 3 van 11
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Re: Twente meeting 2!
Zullen we dan maar voor vrijdag de 22e gaan??
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Zininzon schreef:Zullen we dan maar voor vrijdag de 22e gaan??
Als iedereen dan kan lijkt me dat een perfecte datum!
Wat gaan we doen en waar?
Enschede? oude markt? of Hengelo?
Gast- Gast
In Hengelo kun je bij Intenzo wel binnen zitten of buiten in de tuin of voor op het terras. Opties zat haha.
Ik weet niet hoe het in Enschede is?
Gast- Gast
Megara schreef:In Hengelo kun je bij Intenzo wel binnen zitten of buiten in de tuin of voor op het terras. Opties zat haha.
Daar hebben ze achter ook een terras.
Zininzon- Ratel
Leuk idee, ben net nieuw hier..
Zal even straks kijken of ik de 22ste kan
Zal even straks kijken of ik de 22ste kan
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Oké, die datum staat in m'n agenda!
Vind het ook een goed idee om bij van der Poel af te spreken, mij maakt het niet uit of dat in Enschede of Hengelo is. Moet toch met de trein
Vind het ook een goed idee om bij van der Poel af te spreken, mij maakt het niet uit of dat in Enschede of Hengelo is. Moet toch met de trein
Verde- Fluisteraar
- Aantal berichten : 381
Punten : 391
Registratiedatum : 02-02-11
Sabgirl schreef:Oké, die datum staat in m'n agenda!
Ik zet het ook in mijn agenda, leuk!
Hoe laat en waar spreken we af? Heeft niemand voorkeur?
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Oke leuk! In beide steden is een terras.. en anders pikken we nog een ander terrasje toch?
Mijn voorkeur gaat uit naar Enschede.. maar kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen even handig is.
Willen jullie ,s middags of ,s avonds afspreken?
En anders 8 uur/half 9? Of 7 uur.. of 3 uur?
Mijn voorkeur gaat uit naar Enschede.. maar kan me voorstellen dat dat niet voor iedereen even handig is.
Willen jullie ,s middags of ,s avonds afspreken?
En anders 8 uur/half 9? Of 7 uur.. of 3 uur?
Gast- Gast
Ik kijk op de dag zelf, als jullie het niet erg vinden. Wij zijn nu volop aan het klussen in het huis (oke, vandaag even niet ) Als je even goed op gang bent is de tijd zo weer voorbij. Ik zie wel wat het word en meld het 's ochtends wel wat ik doe. Als dat mag?
Gast- Gast
Oké, Enschede it is dan! Daar zijn ook iets meer andere leuke terrassen vind ik, in Hengelo is de keuze vrij beperkt...
Mijn voorkeur gaat wel uit naar de middag, uur of 3/4? Maar ligt er natuurlijk aan of iemand nog moet werken overdag.
Mijn voorkeur gaat wel uit naar de middag, uur of 3/4? Maar ligt er natuurlijk aan of iemand nog moet werken overdag.
Verde- Fluisteraar
Ja ik moet gewoon werken hoor! Wel in Enschede, dat scheelt.
Om na werktijd af te spreken, is voor mij geen probleem. Heb ik zelfs nog liever dan om half 9 's avonds, want dan moet ik eerst naar huis en daarna weer naar Enschede (ruim half uur rijden).
Maar zeg het maar!
Om na werktijd af te spreken, is voor mij geen probleem. Heb ik zelfs nog liever dan om half 9 's avonds, want dan moet ik eerst naar huis en daarna weer naar Enschede (ruim half uur rijden).
Maar zeg het maar!
Zininzon- Ratel
Dan kunnen we misschien eerst wat gaan eten in de stad? bv. bij pizzaria ofso? uurtje of 6?
Gast- Gast
Vind ik ook goed! Haha ik heb nog helemaal geen plannen op die dag, dus alles kan (behalve dat ik liever niet te laat 's avonds afspreek )
Naast vd Poel zit een pizzeria in Enschede, heb er 2 keer gegeten en was wel lekker! Anders misschien bij SamSam?
Naast vd Poel zit een pizzeria in Enschede, heb er 2 keer gegeten en was wel lekker! Anders misschien bij SamSam?
Verde- Fluisteraar
Sabgirl schreef:Vind ik ook goed! Haha ik heb nog helemaal geen plannen op die dag, dus alles kan (behalve dat ik liever niet te laat 's avonds afspreek )
Haha grappig! Ik had ook pinokkio en samsam in gedachten! Die zijn beide niet duur.
Kunnen we daarna n ijsje bij v/d poel doen.
Laatst aangepast door Jade op zo 3 jul 2011 - 19:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Klinkt leuk dames! Ik ga even kijken of ik mijn werk kan verplaatsen en of mijn budget het toe laat om uit eten te gaan en zo.
Gast- Gast
Megara schreef:Klinkt leuk dames! Ik ga even kijken of ik mijn werk kan verplaatsen en of mijn budget het toe laat om uit eten te gaan en zo.
leuk!
Bij beide tenten kan je onder de 10 euro wat te eten krijgen. Dus het zou leuk zijn als je ook mee gaat
Gast- Gast
Jade schreef:En? weten jullie al wat meer?
Ik zal ze allemaal eens een pm sturen
Zininzon- Ratel
22 juli kan ik wel en samen eten ook
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Volgens mij had ik al wel gezegd dat ik kon, maar is altijd handig om het nog een keer duidelijk te maken voor de afspraak
Ik kan dus de 22e, met eten lijkt me prima. Heb verder geen afspraken, dus qua tijd schik ik me naar wat jullie het beste uitkomt.
Ik kan dus de 22e, met eten lijkt me prima. Heb verder geen afspraken, dus qua tijd schik ik me naar wat jullie het beste uitkomt.
Verde- Fluisteraar
Ik weet nog niet hoe ik met mijn vrije dagen zit. Ik krijg m'n rooster nu echt heel laat!
Maar ik denk dat ik me maar afzeg, ik zou dan sowieso met de trein moeten. En ik heb net een auto gekocht, die ik nog moet afbetalen, en dan kan ik beter ff wat rustiger aan doen!
Maar ik denk dat ik me maar afzeg, ik zou dan sowieso met de trein moeten. En ik heb net een auto gekocht, die ik nog moet afbetalen, en dan kan ik beter ff wat rustiger aan doen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik doe het ook niet. Ons huis gaat even voor. Ik hoop in deze vakantie het huis af te krijgen zodat wij er dan nog in kunnen. Dus elke vrije dag die wij hebben gebruiken wij voor het huis.
Gast- Gast
Ik kan nog geen zekerheid geven wat betreft mijn werk. Verschuiven van uren gaat bij ons nogal last minute. Ik ga in elk geval mijn best doen.
Gast- Gast
ik kan helaas de 22ste niet, alvast veel plezier!
Macelka- Fluisteraar
- Aantal berichten : 369
Punten : 375
Registratiedatum : 02-07-11
Pagina 3 van 11 • 1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» meeting Twente
» Meeting Twente
» Twente meeting - 3 november!
» Meeting dames uit Twente en omgeving
» 11 december SinterKerst-meeting Twente
» Meeting Twente