Navigatiesysteem
+5
BJA
_Lacey_
Rovine
Jezzie
LWB
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Navigatiesysteem
Mijn man en ik gaan morgen kijken naar een navigatiesysteem, maar we hebben geen idee wat nou een goede is. Welke heb jij, wat heb je er voor betaald en ben je er tevreden over?
LWB- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 144
Registratiedatum : 28-11-10
Re: Navigatiesysteem
Wij hebben er een van JVC. Ben erg tevreden.
Er is niks mis mee!
Er is niks mis mee!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb een MIO (ofzoiets), die heb ik gekocht omdat hij zo goedkoop was, 70 euro. Een collega zei eens dat ze voor updates ook ongeveer dat bedrag moest betalen, dat vind ik erg veel geld. Dan kan ik beter deze een aantal jaar gebruiken en als die écht niet meer uptodate is een nieuwe kopen van ook weer 70 euro.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb een TomTom, maar ben er niet heel erg tevreden over. De batterij is heel snel leeg, eigenlijk kan ik hem niet gebruiken zonder dat hij aangesloten is op de stroom. Daarnaast duurt het erg lang voordat hij een GPS-signaal heeft.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb een tomtom. Was tevreden hoor, alleen de batterij loopt snel leeg als hij bijvoorbeeld even niet gebruikt wordt.
Nu heb ik op mijn Blackberry gratis navigatie van KPN en die gebruik ik nu altijd. Deze is echt altijd up to date en is zeer gebruiksvriendelijk.
Nu heb ik op mijn Blackberry gratis navigatie van KPN en die gebruik ik nu altijd. Deze is echt altijd up to date en is zeer gebruiksvriendelijk.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
BJA schreef:Ik heb een tomtom. Was tevreden hoor, alleen de batterij loopt snel leeg als hij bijvoorbeeld even niet gebruikt wordt.
Ik gebruik ook altijd de navigatie op mijn Nokia N8, maar door een fout van HI heb ik ineens een ander internetabonnement. daardoor kan ik mijn navigatie absoluut niet gebruiken, dan betaal ik me helemaal blauw. Vandaar ook dat we morgen even gaan kijken.
LWB- Fluisteraar
_Lacey_ schreef:Ik heb een TomTom, maar ben er niet heel erg tevreden over. De batterij is heel snel leeg, eigenlijk kan ik hem niet gebruiken zonder dat hij aangesloten is op de stroom. Daarnaast duurt het erg lang voordat hij een GPS-signaal heeft.
+1
Gast- Gast
Pippa schreef:_Lacey_ schreef:Ik heb een TomTom, maar ben er niet heel erg tevreden over. De batterij is heel snel leeg, eigenlijk kan ik hem niet gebruiken zonder dat hij aangesloten is op de stroom. Daarnaast duurt het erg lang voordat hij een GPS-signaal heeft.
+1
+ nog 1
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Terwijl de TomTom toch het bekendste is.
LWB- Fluisteraar
LWB schreef:Terwijl de TomTom toch het bekendste is.
Maar dat zegt natuurlijk niks
Gast- Gast
Pippa schreef:LWB schreef:Terwijl de TomTom toch het bekendste is.
Maar dat zegt natuurlijk niks
Hahaha, nee dat is zo
LWB- Fluisteraar
Ik heb ook een MIO van 150E. Was een aanbieding incl gratis fileinfo en 2 jaar updates, was wel vorig jaar. Hij doet het altijd goed.
Arcade- Fluisteraar
- Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10
Je moet je goed laten inlichten. Tomtom geen fan van.
Aantal navigatie systemen geven heel duidelijk de weg weer(door middel van plaatjes van borden waar je er af moet)
Ik gebruik nu de navigon(gratis) app op mn iphone.
Aantal navigatie systemen geven heel duidelijk de weg weer(door middel van plaatjes van borden waar je er af moet)
Ik gebruik nu de navigon(gratis) app op mn iphone.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Wij hebben de TomTom XL en zijn er wel heel tevreden over! Het scherm is groot en in het geheel is ie klein en gemakkelijk mee te nemen. Verder vind ik de TomTom veel gebruiksvriendelijker dan een Mio..
Edit: hij was €150,-
Edit: hij was €150,-
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Mocht je wel voor een TomTom gaan, dan zou ik de Tom Tom Refurbished producten bekijken! Stuuuukken goedkoper.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: