Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tips voor haar

5 plaatsers

Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Tips voor haar

Bericht  Pussycat di 21 jun 2011 - 21:42

Pff valt niet mee een bruiloft Rolling Eyes
Ik ga binnenkort ook even een paar kledingstukken showen welke mooier is....
Maar ook heb ik even haar tips van jullie nodig Laughing (handig toch zo'n forum)

Ik heb lang blond haar tot mijn onderrug zeg maar.
Heb het vooraan in laagjes.
En ik wil het een beetje los/opgestoken hebben. Maar welke clipjes/frutsels/knip is leuk en makkelijk voor een leek te doen.
Heb al jaren niets boeiends met mijn haar gedaan eigenlijk, maar voor deze keer wil ik iets leuks.
Het is niet mijn eigen bruiloft dus daar ga ik niet speciaal voor naar een kapper o.i.d. ik wil gewoon leuk iets zelf doen.
Maar wat....?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  Kaboutertje wo 22 jun 2011 - 0:29

Pff dat is altijd moeilijk he!
Mooi dat je lang haar hebt Wink ik zou het denk ik wat opsteken met schuifspeldjes. Is een beetje lastig uit te leggen...
Misschien op internet even zoeken?
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  Pussycat wo 22 jun 2011 - 0:36

Ja ik vind het echt heel moeilijk!
Maar blijkbaar meerdere mensen... aangezien jij de eerste bent die antwoord geeft haha.

Ik heb al geprobeerd te googlen enzo... maar kan niet echt iets vinden wat ik bedoel.
Ook weet ik zeg maar niet zo goed waar ik iets leuks kan kopen... en schuifjes vallen altijd uit m'n haar nou ja.. ik zoek nog even verder.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 1:16

Ik heb zelf ook heel lang haar, komt tot over mijn billen, maar opsteken krijg ik niet zonder hulp voor elkaar denk ik. Is er niemand die je even kan helpen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 1:24

Krullen maken met behulp van krultang? Verder weet ik het dan ook nog niet goed maar ben je al 1 stapje verder :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  Pussycat wo 22 jun 2011 - 1:25

Nee, want voor die bruiloft overnachten we de nacht daarvoor in een hotel. Met mijn schoonfamilie (is de bruiloft van mijn zwager)
En laat mijn vriend nou geen zussen hebben Wink en ook geen moeder die met lang haar overweg kan haha.
En mijn vriend kan het ook écht niet haha. Daarom wil ik iets wat simpel te doen is, maar toch feestelijk/half opgestoken.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  Pussycat wo 22 jun 2011 - 1:25

Yasmin schreef:Krullen maken met behulp van krultang? Verder weet ik het dan ook nog niet goed maar ben je al 1 stapje verder :P

Heb je ook een tip zodat ze sowieso een hele dag blijven zitten Very Happy
Ik heb hartstikke steil en lang haar en best dun

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  Ugly Betty wo 22 jun 2011 - 2:11

Op youtube staan ook allemaal filmpjes, als je zoekt op hair tutorial.
Misschien is dit wat: https://www.youtube.com/watch?v=7LD-HoEfPiE&feature=fvwrel
En dan eerst krullen maken met een carmenset...

Deze is ook super leuk, maar wel wat moeilijker denk ik: https://www.youtube.com/watch?v=u7eyGzcDVLs&feature=related
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 2:12

Pussycat schreef:
Yasmin schreef:Krullen maken met behulp van krultang? Verder weet ik het dan ook nog niet goed maar ben je al 1 stapje verder :P

Heb je ook een tip zodat ze sowieso een hele dag blijven zitten Very Happy
Ik heb hartstikke steil en lang haar en best dun
+1, en en krullen zakken er dus uit als een baksteen. Zou ik echt niet doen dus! Of je moet het met papilotten doen, dat is het enige dat werkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  minoessepoes wo 22 jun 2011 - 2:40

Mijn haar is vrij dus dus ik toupeer het altijd een beetje aan de onderkant en dan kam ik de rest van het haar er mooi glad over heen, bovenop en aan de zijkant van mijn hoofd zodat er mooi volume in zit. Voor laat ik altijd wat plukjes los hangen.
Dan pak ik mijn haar in een hoge staart, doe een elastiekje (neem een elastiekje wat ongeveer je haarkleur heeft) er 1 keer omheen zodat je dus een staart hebt, daarna frummel ik al mijn haar bij elkaar en draai ik het elastiekje er nog 2 keer om heen. Dan heb je zeg maar zo'n slordige knot, een mooie bloem aan de zijkant en klaar ben je, echt een halve minuut werk!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 2:45

Kun je invlechten/vissengraat maken?

Ik weet niet hoe handig je bent natuurlijk, zelf kan ik best veel met mijn haar.
Al is het niet zo lang meer als het ooit geweest is en ik heb krullen.
(Soms ook stijl d.m.v. de stijltang)

Dit vind ik wel mooi:
Tips voor haar Trends_voor_lang_haar

Dit is ook mooi, een scheiding in het midden en dan twee vlechtjes nar achteren en vastzetten met leuke speldjes:
Tips voor haar Bruiloft-kapsels-voor-halflang-haar_zoom

Of zo'n half staartje maken en dan niet met een elastiek maar met speldjes vast zetten.
Dan het deel dat je hebt vast gezet van krullen voorzien. Niet te erge krullen, van die losse krullen.
Snap je? scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  Toet wo 22 jun 2011 - 3:04

Als je het echt opgestoken wil hebben moet je het sowieso krullen met krultang of touperen. Stijl haar opsteken wordt niks.
Voor het krullen/touperen een versteviger in je haar en na het opsteken flink wat haarlak. Sommige kapsels worden mooier als je er mee doucht daarna, niet je haar onder de straal dan, maar door de damp van de douche. Of dat waar is weet ik niet, maar dat vertelde de kapster toen ik m'n haar daar op had laten steken. Vereist wel enige moeite en spanning :P

Verder inderdaad gewoon met schuifspeldjes, zoeks eens wat filmpjes op youtube en ga eens gewoon een avondje proberen. Ik vind zelf vaak het leukst als het niet te gemaakt is, dus gewoon ergens een los staartje en dat naar buiten vast zetten of gewoon wat (gekrulde of getoupeerde) plukjes vastzetten.

Die vlechten die hazeltje plaatst zijn ook erg mooi, daar heb je nog 100e variaties op. Ook mooi samen met opsteken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  Pussycat wo 22 jun 2011 - 3:15

Heb al heel wat leuke filmpjes gevonden...
En ik ben er ook uit dat ik inderdaad een krultang nodig heb hahaha die heb ik niet eens Embarassed
Dus ik ga maar eens een krultang kopen en wat proberen Very Happy
Hopelijk lukt dat wat Laughing

Bedankt voor jullie tips Very Happy

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  Toet wo 22 jun 2011 - 3:17

Er zijn ook wel andere manieren om krullen te maken, dan hoef je niet per se een krultang te kopen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 3:25

Misschien dat je beter papillotten kunt kopen, is ook veel goedkoper. Je haar een beetje nat maken, die dingen erin draaien en ermee gaan slapen. Hoe het blijft zitten heb ik geen idee van

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  Pussycat wo 22 jun 2011 - 3:33

Maar die papillotten moeten echt een hele nacht blijven zitten? Met een krultang gaat natuurlijk wel sneller angel
Ow en ik wil wel goed kunnen slapen haha (lijkt me niet lekker met die dingen in je haar...)

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 3:34

Pussycat schreef:Maar die papillotten moeten echt een hele nacht blijven zitten? Met een krultang gaat natuurlijk wel sneller angel
Ow en ik wil wel goed kunnen slapen haha (lijkt me niet lekker met die dingen in je haar...)

Ja, je haar wassen en dan papilotten erin de hele nacht. Dat is het enige wat in mijn supersteile haar werkt. Met een krultang blijft het bij mij echt niet zitten...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  Pussycat wo 22 jun 2011 - 3:45

hmm en verdeel je het haar dan eerst in allemaal strengen.... zeg maar of zet je het gewoon rommelig erin en maakt dat niks uit.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 4:00

Je moet je haar verdelen in plukken, maar hoe dunner de pluk en hoe strakker je het erin rolt, hoe strakker ook de krul.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tips voor haar Empty Re: Tips voor haar

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum