Massages
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Massages
Tja, het gaat niet om beauty, daarom maar voor Algemeen gekozen
Heeft iemand ervaring met een hot stone massage? Hoe is dat bevallen en waar heeft het voor 'geholpen'?
Ik heb de keuze uit deze massage of een hoofd, nek en schouder massage. Nou heb ik nog net niet dagelijks last van die gebieden, dus de keuze voor die laatste zou wel logisch zijn. Maar ik heb ook vaak last van mijn rug en vermoeide benen, dus een meer uitgebreide massage is ook welkom. Maar ik vraag me af in hoeverre zo'n hot stone massage nuttig is voor mijn nek.
Heeft iemand er ervaring mee of heeft iemand tips wat ik zou kunnen kiezen?
Heeft iemand ervaring met een hot stone massage? Hoe is dat bevallen en waar heeft het voor 'geholpen'?
Ik heb de keuze uit deze massage of een hoofd, nek en schouder massage. Nou heb ik nog net niet dagelijks last van die gebieden, dus de keuze voor die laatste zou wel logisch zijn. Maar ik heb ook vaak last van mijn rug en vermoeide benen, dus een meer uitgebreide massage is ook welkom. Maar ik vraag me af in hoeverre zo'n hot stone massage nuttig is voor mijn nek.
Heeft iemand er ervaring mee of heeft iemand tips wat ik zou kunnen kiezen?
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Re: Massages
ik heb de workshop gevolgd, kreeg aansluitend een certificaat
ik werd er 'naar' van tijdens de behandeling
vind het ook niet prettig
ik werd er 'naar' van tijdens de behandeling
vind het ook niet prettig
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik zou voor de hotstone gaan, is echt super relaxt! Ik was bijna in slaap gevallen tijdens de massage haha. Het ligt totaal aan de massage, maar bij mij werden mijn nek, rug, armen, hoofd, en benen/voeten allemaal behandeld. Maar je moet wel tegen die warmte kunnen natuurlijk.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Hmm twee heel verschillende reacties Misschien toch voor de zekerheid maar voor de gewone massage kiezen?
Effie_O- Prater
Ik heb de hotstonemassage gehad en vond hem heerlijk, bij mij werd er specifiek gevraagd naar eventuele klachten of gebieden waar ik last van had. De massage olie in combinatie met de warme stenen vond ik heerlijk
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
En de hot stone massage is weer een optie geworden!
Heb nog tot morgenochtend volgens mij om te beslissen, lastig hoor. Bedankt voor de reacties!
Heb nog tot morgenochtend volgens mij om te beslissen, lastig hoor. Bedankt voor de reacties!
Effie_O- Prater
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: