Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een euro te weinig

+18
Labeendje
sanne-84
Olijfje
Middleme
Sneeuwvlok
Fearie
SuperGrover
Tiana
Happydobby
Toet
Susan
Sugarfall
Atelier Madame
Rush
_DoI
Jelin
Moezie
silly-one
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Een euro te weinig

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 20:33

Wat doe je als je een euro te weinig terug krijgt in de winkel?

Ik ga dan terug om die euro op te halen nerd Ene kant dacht ik, ach het is maar een euro. Andere kant dacht ik, ze verdienen al genoeg aan mij, dus ik wil mijn euro.

* Edit, ik kwam er achter voor de winkel.


Laatst aangepast door Dolcis_ op wo 15 jun 2011 - 21:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  silly-one wo 15 jun 2011 - 20:35

Ligt er aan hoe hard ik in geldnood zit. Ik controleer het ook vaak bij de kassa. Ik ga zelf met met bonnetje soms terug als ik zie dat ze de korting die ik zou krijgen niet berekend is. Ook al is het maar voor 30 cent. Heel gierig, weet ik maar je koopt iets met een bepaalde prijs in gedacht en als het niet klopt wijs ik ze er graag op.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 20:38

Als ik de winkel al uit ben ga ik denk ik niet meer terug, maar vorige week had ik meteen in de gaten dat ze me te weinig terug gaf, ging maar om 30 cent trouwens, maar dat heb ik wel gezegd, al was het alleen maar om het feit dat ze druk aan het kletsen was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 20:39

Dan laat ik dat zo. Voor een euro vind ik het de energie die het kost om terug te gaan niet waard...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 20:41

De Appie is bij mij om de hoek, dus dan ga ik wel terug! Maar meestal check ik het meteen bij de kassa smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 20:42

En mensen die niet voor een euro terug gaan; waar ga je dan wel voor terug? Vijf euro? Tien? Daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar.
Bovendien; als je tien keer een euro te weinig terug krijgt....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Moezie wo 15 jun 2011 - 20:42

Als je dat hebt elke keer als je naar de winkel gaat.. elke keer een euro.. Nou dan ben je genoeg geld kwijt!

Dus ik haal hem dan gewoon :P
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 20:43

Voor een euro ga ik echt niet terug. Ik let ook eigenlijk niet goed op of ik genoeg geld terugkrijg dus kleine bedragen zouden me niet opvallen. Grote bedragen wel. Als ik het zou zien zou ik er wel wat van zeggen maar ik ga echt geen moeite doen voor 1 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Jelin wo 15 jun 2011 - 20:43

Ik zou wel terug gaan. Kan elke euro hard gebruiken, dus ook die ene euro. Controleer ook altijd het bonnetje voordat ik weg ga. Heb al best vaak gehad dat er iets dubbel gescand was, terwijl ik maar 1 product ervan had. En dan ging het niet om een paar cent. Maar gewoon een pak wc papier teveel en zelfs ook al een keer een taart teveel aangeslagen. Dus ik ben wel op mijn hoede.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  _DoI wo 15 jun 2011 - 20:45

Ik controleer altijd of ik genoeg geld terug krijg. Als ik er thuis pas achter kom dan ga ik niet terug naar de winkel om die ene euro op te halen.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Rush wo 15 jun 2011 - 20:48

Nee, helemaal teruggaan naar de winkel doe ik dan niet.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Atelier Madame wo 15 jun 2011 - 21:06

ik heb dat niet eens door denk ik angel
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 21:18

Voor een euro loop ik niet terug, maar ik ben afgelopen dinsdag wel voor € 4.20 terug gegaan.
Bij de DA zijn de producten van Bourjois 1+1 gratis, maar ik heb ze allebei gewoon af moeten rekenen. Dat vond ik toch iets te veel om niks meer mee te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Sugarfall wo 15 jun 2011 - 21:29

Ik ga dan ook terug hoor. Het is niet veel, maar dat doet er voor mij niet toe. Ik wil gewoon terug krijgen wat ik terug hoor te krijgen Wink

Ik kocht laatst iets voor 2,99 en betaalde met 5 euro en kreeg niets terug, alleen het bonnetje. Dat had ik later buiten de winkel pas door maar ik ben toen ook terug gegaan.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 21:31

Als ik het al door zou hebben, zou ik er niet voor terug lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Susan wo 15 jun 2011 - 21:36

Ik kreeg een keer vijf euro te weinig terug, daar heb ik meteen iets van gezegd en toen werd ik gewoon niet geloofd. Meisje achter de kassa had het geld al weggestopt en ze wilde niet geloven dat ik een briefje van tien had gegeven in plaats van een briefje van vijf. Ik vraag me dus af hoe dat gaat als je een kwartier later nog eens terugkomt, dan kun je al helemaal niks bewijzen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 21:41

Ik let nooit zo goed op als ik geld terug krijg (ik pin ook meestal). In de meeste gevallen zal het me dan ook niet opvallen. Als ik er wel achter kom zou ik denk ik niet terug gaan. Tenzij ik in geldnood zit en het geld echt goed kan gebruiken. Maar dan zit je weer met het probleem dat Suzan ook al aangeeft.... Weet de cassiere het dan nog wel en gelooft ze je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 21:45

Susan schreef:Ik kreeg een keer vijf euro te weinig terug, daar heb ik meteen iets van gezegd en toen werd ik gewoon niet geloofd. Meisje achter de kassa had het geld al weggestopt en ze wilde niet geloven dat ik een briefje van tien had gegeven in plaats van een briefje van vijf. Ik vraag me dus af hoe dat gaat als je een kwartier later nog eens terugkomt, dan kun je al helemaal niks bewijzen.

Dat is ook lullig! Vraag het me ook af hoe je het dan kunt bewijzen.
Ik was net buiten de winkel. Had het bonnetje en het geld nog in mijn hand. Ik kreeg maar 27,70 terug ipv 28,70.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Toet wo 15 jun 2011 - 21:46

Nee, als ik er in de winkel achter kom zeg ik het. Maar als ik al buiten of zelfs thuis ben ga ik er niet voor terug. Trappen ze daar überhaupt in?

Echter, als er iets verkeerd is op mijn bon (teveel aangeslagen of geen korting) ga ik wél terug, niet alleen voor die paar centen maar ook zodat het personeel weet dat ze een fout hebben gemaakt.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Toet wo 15 jun 2011 - 21:47

Susan schreef:Ik kreeg een keer vijf euro te weinig terug, daar heb ik meteen iets van gezegd en toen werd ik gewoon niet geloofd. Meisje achter de kassa had het geld al weggestopt en ze wilde niet geloven dat ik een briefje van tien had gegeven in plaats van een briefje van vijf. Ik vraag me dus af hoe dat gaat als je een kwartier later nog eens terugkomt, dan kun je al helemaal niks bewijzen.

Dat is ook niet netjes. Hebben ze toen niet je naam genoteerd en 's avonds gebelt of er inderdaad een kassa verschil was? Dat doen wij wel altijd namelijk..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Susan wo 15 jun 2011 - 22:02

toetje_ schreef:
Dat is ook niet netjes. Hebben ze toen niet je naam genoteerd en 's avonds gebelt of er inderdaad een kassa verschil was? Dat doen wij wel altijd namelijk..

Ik heb het uiteindelijk wel gekregen. Er stond iemand in de rij die zich ermee ging bemoeien en voorstelde dat ze inderdaad mijn naam en nummer zouden noteren voor als ze kastekort hadden, maar dat heb ik ook geweigerd, ik wist gewoon 100 procent zeker dat ik 10 euro had gegeven en ik vond ook dat zij gewoon niet dat briefje had moeten opbergen voor ze mij mijn wisselgeld had gegeven.

Maar goed, ik vond het personeel in die winkel sowieso altijd heel onaardig en ongeïnteresseerd, dus vandaar dat ik een beetje extra op mijn strepen ben gaan staan toen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Atelier Madame wo 15 jun 2011 - 22:32

Ik had laatst wel dat er bij de Lidl 2 flessen cola teveel waren aangeslagen + statiegeld (ging om 1,80 ofzo). Was bij mn vriend gebeurd en ik ging savonds toch nog wat spullen halen. Dus gelijk de bon meegenomen en aangegeven. Deden ze totaal niet moeilijk over, kreeg gelijk mn geld terug. Wel goede service dus.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 22:51

Als ik het tijdens het terugkrijgen zie dan zeg ik het meteen, maar als ik al de winkel uit ben en ik merk het dan op dan ga ik er niet voor terug. Als het 'maar' een euro is in ieder geval, voor meer zou ik wel teruggaan, ik heb het geld niet op mijn rug groeien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 22:54

Ik controleer het altijd in de winkel, omdat het wel vaker misgaat. Mijn vriend doet dat niet en dat heeft ons dus gisteren 4,80 euro gekost. Hij wilde geen koopzegels en blijkbaar heeft de caissière toch koopzegels aangeslagen (à 4,80 euro in totaal dus). Maar ja, daar kun je achteraf dus niet meer mee terug. Beetje jammer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Happydobby wo 15 jun 2011 - 22:55

Pas wilde ik een wokpan kopen, die koste 24 euro, was een aanbieding. De kassa sloeg 29 euro aan. Ik zei toen dat die pan 24 koste vlgs het bordje.
De kassamedewerker moest toen de bedrijfsleider bellen, heel gedoe, die aanbieding was van de week ervoor.

Maarja het bordje hing er nog dus ze moesten die pan voor 24 verkopen Very Happy

Verder let ik wel op geld teruggaaf, als het te weinig is zeg ik er wat van.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een euro te weinig Empty Re: Een euro te weinig

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum