Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorgevormde BH's

+5
Marie
Lies
Jeanette
Angela_1986
Arwyn
9 plaatsers

Ga naar beneden

Voorgevormde BH's Empty Voorgevormde BH's

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 8:02

Hoi meiden!

Misschien kunnen jullie me helpen?
Ik ben bijna 3 weken geleden bevallen, geef geen BV en heb ook geen stuwing of iets dergelijks meer.
Heb gister mn borsten op laten meten, dit kwam nu op 80D of zelfs 80E.
Denk dat dit wel aardig goed zit, net voor mn zwangerschap had ik op het laatst 75D, maar zat dus te strak! Denk ook niet dat ik nu weer terug ga vallen op de 75-kant of ik moet in ene heel strak gaan lijnen, maar dit zal haast niet!

Maar nu kan ik NERGENS leuke, goeie VOORGEVORMDE bh's vinden voor een redelijk prijs! Vind boven de 25euro al best een hoop geld!!

Ik zat te denken aan de V&D en evt. hunkemoller (al heb ik de meeste hier al gezien die dus duurder waren), jullie nog tips?

Bedankt alvast!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevormde BH's Empty Re: Voorgevormde BH's

Bericht  Arwyn zo 12 dec 2010 - 8:30

Ik heb zelf BH's van After Eden, die zijn rond die prijs. Merk alleen wel dat de ene beter is dan de andere. De BH die ik als eerste heb gekocht is nog prima, maar een andere is al wat uitgerekt..
Heb laatst ook een gekocht van Wow, die me tot nu toe erg goed bevalt. Zijn wel wat duurder, maar op de site van Wow staan er een paar tussen met 50% korting.
Ik heb ongeveer dezelfde maar als jij en persoonlijk ben ik niet zo van de Hunkemöller, die geven mij gewoon niet genoeg steun.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevormde BH's Empty Re: Voorgevormde BH's

Bericht  Angela_1986 zo 12 dec 2010 - 10:54

De meningen zijn er volgens mij over verdeeld maar ik ben wel tevreden over Sapph.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevormde BH's Empty Re: Voorgevormde BH's

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 11:22

Ik haal ze bij V&D van After Eden. Die van Sapph zitten bij mij niet goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevormde BH's Empty Re: Voorgevormde BH's

Bericht  Jeanette zo 12 dec 2010 - 23:25

Bij de New Yorker. Die BH's zitten mij altijd perfect en dat nog eens voor een leuk prijsje. Hunkemoller heeft geen goede BH's, of ze gaan kapot of er zit geen goede steun in.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevormde BH's Empty Re: Voorgevormde BH's

Bericht  Lies zo 12 dec 2010 - 23:30

Ik koop ze altijd bij de H&M
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevormde BH's Empty Re: Voorgevormde BH's

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 23:38

De enige die mij echt goed zitten zijn van Saphh! De rest zit vreselijk, oh op 1 van de Hunkemoller na trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevormde BH's Empty Re: Voorgevormde BH's

Bericht  Marie zo 12 dec 2010 - 23:49

Ik heb laatst wel goede bh's gekocht bij de honkemoller, maar heb me toen ook echt laten adviseren. Ik vind de bh's van de h&m echt een drama, die maten zijn daar om te huilen! Ik heb normaal gesproken een 75d, maar bij de h&m is me de 80e nog niet goed genoeg!
Het liefst ga ik naar de hema, haal daar een zooi bh's en ga ze bij de c&a om de hoek passen en gelijk terugbrengen wat niet past! Hema is goede prijs/kwaliteit verhouding!
Marie
Marie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevormde BH's Empty Re: Voorgevormde BH's

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 0:03

Marie schreef:
Het liefst ga ik naar de hema, haal daar een zooi bh's en ga ze bij de c&a om de hoek passen en gelijk terugbrengen wat niet past! Hema is goede prijs/kwaliteit verhouding!

Ik ben ook tevreden over de Hema. Heb net weer een voorgevormde bh gekocht, draag 'm nu. Hij zit gewoon goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevormde BH's Empty Re: Voorgevormde BH's

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 0:24

Marie schreef:
Het liefst ga ik naar de hema, haal daar een zooi bh's en ga ze bij de c&a om de hoek passen en gelijk terugbrengen wat niet past!
Hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevormde BH's Empty Re: Voorgevormde BH's

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 0:55

Ik vind de Hema en de H&M alleen goed bij kleine maten, eigenlijk. Bij mij (D-cup) geven ze echt 0,0 ondersteuning.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevormde BH's Empty Re: Voorgevormde BH's

Bericht  Blond ma 13 dec 2010 - 5:11

Ik ben fan van Marlies Dekkers, maar die kosten helaas wel wat meer dan 25 euro.

Je zou eens bij Triumph kunnen kijken. Die is ook wat prijziger, maar dit zijn echt mooie BH's die goede steun geven. Ze zijn ook nog wel eens in de aanbieding.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevormde BH's Empty Re: Voorgevormde BH's

Bericht  silly-one ma 13 dec 2010 - 19:39

Ik koop mijn BH's de laatste jaren ook bij Triumph. Ik kocht ze eerst bij de Hunkermuller, maar ik merk dat deze een stuk beter zitten. Ze hebben mooie, maar ook hele simpele. Ze zijn voorgevormd en ze zitten echt goed. Ik vind het niet erg om geld uit te geven aan een paar goede BH's, je hebt er gewoon heel veel draag conform van. Liever iets duurder dan iets goedkoop en mij de hele dag irriteren omdat het niet zit.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevormde BH's Empty Re: Voorgevormde BH's

Bericht  Rovine ma 13 dec 2010 - 23:03

Heeft de Wehkamp niks? Die hebben over het algemeen best een flinke uitzoek, ook in grotere maten.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevormde BH's Empty Re: Voorgevormde BH's

Bericht  minoessepoes ma 13 dec 2010 - 23:18

Darcy schreef:Ik vind de Hema en de H&M alleen goed bij kleine maten, eigenlijk. Bij mij (D-cup) geven ze echt 0,0 ondersteuning.

Ik heb 75 D en ik draag heel graag bh's van de Hema, misschien ligt het aan het model, ik koop ook altijd voorgevormde, maar ik vind ze heel fijn zitten en de pasvorm is inderdaad goed.

Ik ben de afgelopen tijd wat afgevallen, gewoon omdat ik het druk gehad heb. Nou past de cup van mijn bh nog gewoon en zitten ze nog mooi maar soms doet het pijn op mijn ribben, alsof het drukt, maar ze zitten echt niet te strak. Iemand een idee of ik hier iets aan kan doen? Heb geen zin om weer allemaal nieuwe bh's te moeten kopen!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevormde BH's Empty Re: Voorgevormde BH's

Bericht  Blond di 14 dec 2010 - 7:19

Ik zou even langs een lingeriespeciaalzaak gaan. Je kan beter wel investeren in een goede BH, zeker als je een D cup hebt. Ik zou dan echt niet met slechte zittende BH's blijven lopen, dan heb je toch geen steun?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevormde BH's Empty Re: Voorgevormde BH's

Bericht  Angela_1986 di 14 dec 2010 - 7:21

Nobucta schreef:Heeft de Wehkamp niks? Die hebben over het algemeen best een flinke uitzoek, ook in grotere maten.

Ja inderdaad! En die heeft ook Sapph...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevormde BH's Empty Re: Voorgevormde BH's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum