Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

1- of 2-jarig telefoonabonnement?

Ga naar beneden

1- of 2-jarig telefoonabonnement? Empty 1- of 2-jarig telefoonabonnement?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:08

Mijn abonnement is verlengbaar en ik kan er ook een andere telefoon bij uitkiezen. Ik heb een sim-only abonnement, 500 minuten en onbeperkt sms (= 1000 sms) voor 30 euro per maand. Bevalt me prima, ik wil nu wel wat minder minuten (ik zag dat ik voor deze maand 1000 minuten heb en 2000 sms. Ik mag dus maar 500 min en 1000 sms meenemen naar de volgende maand en blijkbaar heb ik er echt heel veel over. Nou wil ik ook een internetbundel erbij, dus als ik met minuten wat minder doe en onbeperkt sms is ook niet nodig (kan dan whatsapp gebruiken), zal ik denk ik rond de 30 euro blijven.
Ik zit nu te denken welke telefoon ik wil. Weer een Blackberry, ben ik wel tevreden over, maar heb nu een curve en wil dan wel een bold, of een Nokia E72 of een witte iPhone 4. Ik kan alleen niet zo goed met touchscreen overweg..
Voor een 2 jarig abonnement zijn de toestellen veel goedkoper (of gratis), maar ik heb nog nooit een 2-jarig abonnement gehad en zie iederen met van die kapotte iPhone schermpjes lopen. Zouden jullie het aandurven om een iPhone voor 2 jaar te nemen? De verzekering is zeker excl schermschade?

Dus, wie heeft er tips? Wat voor toestel, en 1 of 2 jarig? En hoe vinden jullie zo'n touchscreen werken? Ik sms vooral veel, dus een qwerty toetsenbord bevalt me nu heel goed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1- of 2-jarig telefoonabonnement? Empty Re: 1- of 2-jarig telefoonabonnement?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:10

2-jarig is inderdaad behoorlijk voordeliger. Je kunt er altijd een verzekering van een paar euro per maand bijnemen zodat je kapotte telefoon weer gerepareerd wordt.
BB Torch heeft touchscreen en toetsenbord. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1- of 2-jarig telefoonabonnement? Empty Re: 1- of 2-jarig telefoonabonnement?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:11

Mijn man heeft al zijn 2e Iphone via de verzekering. Laatste keer van het dak laten vallen en grote barst in het scherm, kreeg gewoon een nieuwe van de verzekering!!

Maar ik zou kiezen voor 1 jaar, mocht je bel/ sms gedrag veranderen is het zonde als je veel te veel minuten hebt iedere maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1- of 2-jarig telefoonabonnement? Empty Re: 1- of 2-jarig telefoonabonnement?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 0:13

Als het kan kies ik voor 1 jaar omdat ik inderdaad altijd bang ben dat mijn telefoon niet lang mee gaat. Echter bij een iphone 4 moet je veel bijbetalen, of het echt voordeliger is weet ik niet omdat je natuurlijk ook een jaar langer maandelijkse kosten hebt. De witte iphone 4 is wel onwijs mooi I love you!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

1- of 2-jarig telefoonabonnement? Empty Re: 1- of 2-jarig telefoonabonnement?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum