Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sla jij weleens reacties over?

+11
Mamsie
Lady4
Jeanette
Sugarfall
Caroow
Rovine
Zwoesj
mzcharlotte
Lotus
Blond
Susan
15 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:33

Toen ik nog op t oude forum kwam, wist ik wie iedereen was. Ik sloeg dan automatisch sommige forummers over. Ik las dus bewust hun reactie's niet. Nu wat maanden later en een nieuw forum heeft iedereen een andere naam en lees ik dus alle reactie's. Ik begin nu alweer wat selectiever te lezen.
Nu vroeg ik me af: doen meer mensen dit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:36

Ja, hoor ik ook. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:37

Ik vraag me af waarom je reacties van bepaalde forummers oversloeg? Waren ze te langdradig ofzo?

Ik sla hele lappen tekst over, maakt niet uit van wie het is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:38

Ik sowieso niet. Ik lees altijd alles. Wel irriteren me sommige uitspraken van sommige forummers, maar dat zegt meer over mezelf dan over een ander. Het niet lezen of overslaan zegt dus ook meer over de persoon, dan over anderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Susan za 11 dec 2010 - 4:38

Ik sla ze niet echt over, maar ik heb wel dat ik het topic niet speciaal open om hun reactie te lezen, als zij dus de laatste zijn die hebben gepost in het topic.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:39

Ik vind bepaalde forumsters gewoon heel erg saai reageren. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Blond za 11 dec 2010 - 4:41

Ja, er zijn een paar forummers waar ik me vreselijk aan irriteer. Die reacties lees ik gewoon niet meer, hoef ik me ook niet te irriteren.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Lotus za 11 dec 2010 - 4:41

Ik lees vooral niet alle reacties als een topic al groot is en ik er dan pas inval. Dan heb ik meestal het geduld niet om alles te lezen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Susan za 11 dec 2010 - 4:42

Reacties van mensen die ik irritant vind lees ik juist, dan ben ik echt benieuwd wat ze nu weer hebben uitgekraamd.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:42

Storm schreef:Ik vraag me af waarom je reacties van bepaalde forummers oversloeg? Waren ze te langdradig ofzo?

Ik sla hele lappen tekst over, maakt niet uit van wie het is.

Ja sommige zijn heel langdradig en sommige geven gewoon altijd een zelfde soort antwoord. Dat soort reacties sla ik dan over. Nu scan ik een beetje, omdat ik geen namen en reactie's bij elkaar kan plaatsen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:43

Susan schreef:Reacties van mensen die ik irritant vind lees ik juist, dan ben ik echt benieuwd wat ze nu weer hebben uitgekraamd.
hahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:43

Ik erger me trouwens echt heel weinig aan forummers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:45

Storm schreef:Ik erger me trouwens echt heel weinig aan forummers.

En nu lees ik dit en ik dacht dat jij juist heel erg selectief was en je snel ergerde aan forummers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:47

Isa schreef:
Storm schreef:Ik erger me trouwens echt heel weinig aan forummers.

En nu lees ik dit en ik dacht dat jij juist heel erg selectief was en je snel ergerde aan forummers.
Waar baseer je dat op dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:49

Storm schreef:
Isa schreef:
Storm schreef:Ik erger me trouwens echt heel weinig aan forummers.

En nu lees ik dit en ik dacht dat jij juist heel erg selectief was en je snel ergerde aan forummers.
Waar baseer je dat op dan?

Geen idee. Iets dat ik kennelijk heb meegenomen van het oude forum. En toen zag ik jou hier reageren, ook op mij, en toen dacht ik;"Ik hoef niet zo defensief te doen, want zo beroerd bedoelt ze het nu ook weer niet". En dan zie ik jou hier reageren met dat je jezelf aan niemand ergert en dan past het plaatje van het nieuwe forum en jouw nick compleet.

Het was dus geen afbrander, maar meer een conclusie die ik voor mezelf heb getrokken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:49

Ik doe dat ook. Net als dat ik sommige topics juist open omdat ze zijn van een bepaalde forummer, of omdat een bepaalde forummer heeft gereageerd.

Sommige mensen vind ik heel interessante dingen zeggen, dat ik graag lees. Andere forummers waar ik niets mee heb of waarvan ik vind dat ze vaak weinig toevoegen of steeds maar met het zelfde komen sla ik over. Vaak ook omdat er niet door hun posts heen te komen is.

Maar zo sla ik vaak ook quotes over wanneer dit gaat over iets wat deze forummers onderling bespreken. Gewoon omdat het voor mijn niet interessant is om te lezen. Niet omdat ik iets heb tegen die forummers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:50

Isa schreef:
Storm schreef:
Isa schreef:
Storm schreef:Ik erger me trouwens echt heel weinig aan forummers.

En nu lees ik dit en ik dacht dat jij juist heel erg selectief was en je snel ergerde aan forummers.
Waar baseer je dat op dan?

Geen idee. Iets dat ik kennelijk heb meegenomen van het oude forum. En toen zag ik jou hier reageren, ook op mij, en toen dacht ik;"Ik hoef niet zo defensief te doen, want zo beroerd bedoelt ze het nu ook weer niet". En dan zie ik jou hier reageren met dat je jezelf aan niemand ergert en dan past het plaatje van het nieuwe forum en jouw nick compleet.

Het was dus geen afbrander, maar meer een conclusie die ik voor mezelf heb getrokken.
Ik erger me inderdaad soms wel aan reacties van eh, bepaalde forummers. Maar er zijn echt maar weinig forummers die ik irritant vind als persoon.


Laatst aangepast door Storm op za 11 dec 2010 - 4:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:51

Ik erger me ook bijna nooit aan forummers, maar dat wijt ik ook aan het feit dat ik bepaalde reactie's oversla.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:54

Storm schreef:
Isa schreef:
Storm schreef:
Isa schreef:
Storm schreef:Ik erger me trouwens echt heel weinig aan forummers.

En nu lees ik dit en ik dacht dat jij juist heel erg selectief was en je snel ergerde aan forummers.
Waar baseer je dat op dan?

Geen idee. Iets dat ik kennelijk heb meegenomen van het oude forum. En toen zag ik jou hier reageren, ook op mij, en toen dacht ik;"Ik hoef niet zo defensief te doen, want zo beroerd bedoelt ze het nu ook weer niet". En dan zie ik jou hier reageren met dat je jezelf aan niemand ergert en dan past het plaatje van het nieuwe forum en jouw nick compleet.

Het was dus geen afbrander, maar meer een conclusie die ik voor mezelf heb getrokken.
Ik erger me inderdaad soms wel aan reacties van eh, bepaalde forummers. Maar er zijn echt maar weinig forummers die ik irritant vind als persoon.

Maar is het niet makkelijker screenen op reacties dan op persoon?

Want mijn beste vriendin haalt mij het bloed onder de nagels vandaan, maar elke keer luister ik weer en als ze dan wel iets zinnigs heeft te zeggen, dan kan ik alleen maar lof spreken over haar bevindingen. I.p.v. dat ik haar afbrand omdat ze toevallig een naam bij de geboorte heeft gekregen en soms eens onzin kan uitkramen. (kan ook betrekking hebben op mezelf, wnat ik ben ook nogal van het uitkramen van onzin, haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:55

Nee Isa, als je screent op reactie moet je namelijk eerst de reactie lezen! Sommige forummers lees ik geen enkele reactie van en bij sommige alleen bij bepaalde onderwerpen niet. Dan weet je al wat er gaat komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:56

Als ik het topic open, lees ik sowieso de beginpost. Dan beslis ik of ik gelijk reageer, eerst verder lees en dan reageer, alleen verder lees of het topic gelijk weer verlaat.

Ik ben wel meer geïnteresseerd in de één dan de ander,maar over het algemeen gaat het me ook om de onderwerpen en of ik iemand kan helpen met advies of gewoon een hart onder de riem kan steken.

Heb ik eenmaal ergens gereageerd, dan lees ik 9 van de 10 keer later nog of er daarna nog mensen gepost hebben.

Sommige topics volg ik standaard.

Liefs Tea


Laatst aangepast door Tea-Leaf op za 11 dec 2010 - 4:57; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 4:56

Vera schreef:Nee Isa, als je screent op reactie moet je namelijk eerst de reactie lezen! Sommige forummers lees ik geen enkele reactie van en bij sommige alleen bij bepaalde onderwerpen niet. Dan weet je al wat er gaat komen.

True. Maar misschien ben ik dan de enige die dat weer interessant vindt. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  mzcharlotte za 11 dec 2010 - 5:08

Vera schreef:Nu vroeg ik me af: doen meer mensen dit?

Zo vaak. In het echte leven luister je toch ook niet naar iedereen even goed/aandachtig. Ook hier lees ik niet ieders reactie even goed/aandachtig.

Edit: maar ik zal nooit beweren dat iemand z'n klep dan maar moet houden Wink
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Zwoesj za 11 dec 2010 - 5:10

Ben ik wel eens benieuwd, wat voor soort posts vinden jullie interessant om te lezen, en welke juist niet en worden dus snel overgeslagen?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  mzcharlotte za 11 dec 2010 - 5:32

In eerste instantie sla ik reacties over die ik visueel raar vind staan (alinea's, spaties, gebrek aan hoofdletter gebruik). Dan heb ik al geen zin om eraan te beginnen. Verder, tja, met de één heb je wel een virtuele lees-klik, met de ander niet. Ik heb er geen maatstaf voor in elk geval.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sla jij weleens reacties over? Empty Re: Sla jij weleens reacties over?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum