Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

+10
Supertalentje
JD
Merai
Jeanette
Zininzon
Pien
Monte
Sterre
silly-one
Antibes
14 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 19:30

Ik vind deze roze of rode met een hartje erin verwerkt het mooiste.

http://www.requiem.nl/stilleherinneringen/requiem/bedeltjes.aspx?page=7

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 19:33

Oh wat mooi, ik heb ook twee asbedels maar die zien er heel anders uit! Deze zijn mooi zeg, maar ik vind het niet zo'n prettig idee als je de as kunt zien zitten. Dat is toch wat je ziet in die glasbedels? Ik kan niet echt een keuze maken, vind de allerlaatste ook wel erg mooi, maar ik heb zelf deze:

Voor mijn oma
Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Bedel%203

Voor mijn opa
Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Article11164951

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Caresses wo 18 mei 2011 - 19:42

Ik heb niet alle bekeken maar vind die op de 1e pagina, licht auqablauw met glinstering mooi.
Past ook mooi bij roze, en valt denk ik ook mooi op tussen als jouw roze hangerjes.

Wat een mooi idee trouwens, wist niet eens dat dit bestond.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 20:41

[quote="Fauve"]Oh wat mooi, ik heb ook twee asbedels maar die zien er heel anders uit! Deze zijn mooi zeg, maar ik vind het niet zo'n prettig idee als je de as kunt zien zitten. Dat is toch wat je ziet in die glasbedels? Ik kan niet echt een keuze maken, vind de allerlaatste ook wel erg mooi, maar ik heb zelf deze:

Voor mijn oma
Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Bedel%203

Deze is van Simstars toch? Daar had ik dus ook een bedel van maar die past helaas niet op mijn Pandora, dus die moet ik terugsturen...

Niet in alle bedels zie je de as zitten trouwens. Ik wil het persoonlijk wel graag zien zitten.

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar het is niet zo breekbaar. Het is van hetzelfde materiaal gemaakt (Murano glas) als de gewone glasbedels van Pandora. Gisteren schoot mijn Pandora uit mijn hand met het af doen en viel ie op de grond, maar de glasbedel is nog heel haha. En ik wil er een veiligheidskettinkje aan, zodat als ie openschiet, hij nog blijft hangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 20:42

Punk'd schreef:Ik vind deze roze of rode met een hartje erin verwerkt het mooiste.

http://www.requiem.nl/stilleherinneringen/requiem/bedeltjes.aspx?page=7

Die vind ik ook heel mooi idd...

Shit ik kan echt niet kiezen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 20:43

Ikw eet niet of ie van Simstars is, maar de mijne past wel op mijn pandora smile Ik krijg er trouwens soms wel rare reacties op, dan zeggen mensen goh wat is dat een mooie bedel en als ik dan zeg dat het een asbedel is voor mijn oma trekken ze heel snel hun hand terug en sommigen zeggen zelfs "ieuw" (:S).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 20:45

Fauve schreef:Ikw eet niet of ie van Simstars is, maar de mijne past wel op mijn pandora smile Ik krijg er trouwens soms wel rare reacties op, dan zeggen mensen goh wat is dat een mooie bedel en als ik dan zeg dat het een asbedel is voor mijn oma trekken ze heel snel hun hand terug en sommigen zeggen zelfs "ieuw" (:S).

Volgens mij issie van Simstars...Toch raar dat de mijne dan niet past. Overal zeggen ze ook dat Simstars gewoon op Pandora zou moeten passen, dus Bazinga heeft duidelijk nagevraagd bij de webwinkel of de mijne dan niet per ongeluk een misdruk betreft, maar volgens hen niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 20:46

Oh en dat mensen dan ieuw zeggen, dat vind ik stom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Antibes wo 18 mei 2011 - 20:48

Denk dat dat een schok en een reflex is omdat mensen het niet verwachten (of zelfs totaal niet weten dat het kan en bestaat), maar ik neem toch aan dat ze het niet zo bedoelen.. Behoorlijk kwetsend natuurlijk, maar ik zou het ze toch niet kwalijk nemen denk ik..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 20:50

Ja ik vind het zelf op zich dan ook wel weer grappig hoor, de meeste mensen verwachten het gewoon niet en dan is het een schrikreflex. Een schrikreflex, je hand terugtrekken, dat vind ik niet erg (en ook niet als mensen zeggen: wow goh dat zou ik zelf nooit willen, want dat snap ik best) maar "ieuw" vond ik wel vrij ongepast.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 20:51

Weet je wat pas erg is? Het liefst zou ik er meerdere bestellen, gewoon omdat ik niet kan kiezen...En het zilveren hartje ook heel mooi vind...

Maar ik kan toch moeilijk een halve papa aan mijn arm gaan hangen?

Misschien kan ik dan beter nog een Pandora ketting erbij kopen, dan heb ik beide....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 20:52

Ik zou net zeggen, kan je niet meerdere kiezen? Misschien een beetje gek, maar als je echt niet kan kiezen is het wel DE oplossing natuurlijk..

Ik vind zwart mooi, maar lees net dat je die te donker vindt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 21:06

Fauve schreef:Ja ik vind het zelf op zich dan ook wel weer grappig hoor, de meeste mensen verwachten het gewoon niet en dan is het een schrikreflex. Een schrikreflex, je hand terugtrekken, dat vind ik niet erg (en ook niet als mensen zeggen: wow goh dat zou ik zelf nooit willen, want dat snap ik best) maar "ieuw" vond ik wel vrij ongepast.

Iehw vind ik ook ongepast! Het wegtrekken van een hand begrijp ik nog wel. (het is zelfs iets wat ik mezelf ook wel zou zien doen..) Nu ben ik wel angstig aangelegd bij alles wat met dood te maken heeft. Ik durfde ook geen spulletjes van mijn oma te bewaren of te houden, want dan was ik bang dat ik een deel van haar 'meenam' en dat ze dan 's avonds bij mij in huis was o.i.d. (toen was ik trouwens wel een stuk jonger, maar nog steeds ben ik er angstig voor). Het gekke is dat als een van mijn ouders zou te komen overlijden, ik niet bang ben mocht hun geest in mijn huis zijn (als dit al zou bestaan..) maar voor mijn opa en oma was ik hier wel bang voor.. Eigenlijk heel erg raar nu ik er zo aan denk. (Misschien ligt er er toch aan dat ik een stuk jonger was een jaar of 9 toen mijn opa overleed, en 12 toen mijn oma overleed)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 21:42

_Donnaa schreef:Ik zou net zeggen, kan je niet meerdere kiezen? Misschien een beetje gek, maar als je echt niet kan kiezen is het wel DE oplossing natuurlijk..

Ik vind zwart mooi, maar lees net dat je die te donker vindt.

Ik moet even kijken hoe het financieel gaat, papa heeft niets achtergelaten namelijk. Ik erf dus niets. Van het geld dat jullie hebben 'gedoneerd' kan ik er iig één kopen, misschien koop ik zelf dan nog wel een 2e en een collier...Ofzo.

Ik kan niet kiezen!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Arwyn wo 18 mei 2011 - 22:07

Is een witte misschien een idee?
Dat kan goed bij roze en ik vind het ook wel een mooie kleur voor iemand die overleden is. Toch dat idee van een engeltje ofzo, ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 22:10

Ga je het trouwens zelf vullen? Of laat je het doen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Spring wo 18 mei 2011 - 22:23

Wat een keuze leaf! Ik zou het zelf niet weten.

Ik heb van mijn moeder een hangertje (hartje) aan een ketting met daarin wat as. Maar heb deze nooit om gehad en zou dat ook niet snel doen denk ik. Al vind ik het wel een mooi idee. Maar alleen al het hier bij me hebben van de ketting doet me veel.
Ik woon niet meer in de woonplaats waar de as van mijn moeder is begraven en kom er niet vaak. Zo is er toch altijd iets van haar bij me.

Dat mensen 'iewl' zeggen is eigenlijk net zo'n reactie als snel hun hand er van af trekken. Ik denk dat mensen niet eerst na denken van zo ga ik reageren. Het is een schrikreactie.
Het komt alleen wat vervelender over.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 22:29

Ik zou iemand kunnen zijn die dan ieuw zegt, maar denk dat dat inderdaad een soort reflex is. Ik vind het zelf geen prettig idee om as van iemand bij me te dragen en zou er nooit voor kiezen (zou niet eens een urn in huis willen hebben), maar natuurlijk respecteer ik dat van een ander wel, en snap ik de gedachte er achter wel. Dus daarom kan ik me op zich wel voorstellen dat anderen in eerste instantie snel ieuw zeggen en hun hand wegtrekken (maar waarom zitten ze al met hun vingers aan het bedeltje, vraag ik me af :P), maar echt verkeerd bedoelen natuurlijk niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 22:31

Biancy schreef:
Dat mensen 'iewl' zeggen is eigenlijk net zo'n reactie als snel hun hand er van af trekken. Ik denk dat mensen niet eerst na denken van zo ga ik reageren. Het is een schrikreactie.
Het komt alleen wat vervelender over.

Ik vind dat niet hetzelfde eigenlijk, het effect is heel anders (bij mij tenminste). Marin ik kan me echt niet voorstellen dat jij dat zou zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Antibes wo 18 mei 2011 - 22:33

Het effect is heel anders, dat is logisch. Maar ik denk dat zowel het terugtrekken als het iehl zeggen in een reflex gebeurt...
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 22:34

Oh dat ben ik zeker met je eens en dat geloof ik ook wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 22:34

Haha nou ik heb nogal een handenwas-tic dus ik zou hoogstens m'n handen willen wassen. Maar ik denk dat het met name ook komt omdat het prive voelt. Dat is as van een dierbaar iemand van jou. Dus niet zo zeer vies, maar gewoon een prive aangelegenheid, snap je. Maar goed, ik kom geloof ik sowieso niet gauw aan andermans sieraden :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 22:34

Wat een gesprek trouwens :P

On topic: Leaf, ik zou hierbij echt naar je gevoel luisteren bij het kiezen van een bedel. Dat lijkt me het belangrijkste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Spring wo 18 mei 2011 - 22:37

Het effect is zeker anders maar het is geen gekke reactie.

Sommige mensen vinden zoiets luguber. Ik heb zelf zo'n kettinkje hier in huis. Voor dat ik dat kettinkje kreeg was het al een tijd bij ons in huis (toen ik nog thuis woonde)
Ik had dus geen enkele reden om het eng te vinden maar kan me voorstellen dat andere mensen dat wel vinden en dus zo reageren.

Leaf, je hebt nog alle tijd om een bedeltje uit te kiezen. Neem er ook de tijd voor. Je komt vanzelf ineens op het idee welke je wilt hebben.
Spring
Spring
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gast wo 18 mei 2011 - 22:40

Ik zeg toch ook dat ik dat wel begrijp? Ik begrijp dat het luguber is en ook dat mensen het niet willen voor zichzelf of dat ze het eng vinden, begrijp ik allemaal prima. Maar toch kwetst het mij als iemand "ieuw" zegt, dat is toch niet zo raar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik kan niet kiezen....(Asbedel) - Pagina 2 Empty Re: Ik kan niet kiezen....(Asbedel)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum