Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekocht topic!

+27
Suus
Zwerver
Lejow
Zwoesj
Rovine
SnowWhite
studiebol
Bliss
xxDila
Pannetoet
Caroow
_Lacey_
Caresses
Sterre
Blond
Blair
Inge
Flippin' Bitch
_Inge_
Arwyn
Toet
loura
Lady4
Sugarfall
VeryCherry
mo-lola
Shy
31 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Bliss za 11 dec 2010 - 23:14

wolletjes schreef:Bliss, leuke schoenen! Heb je uiteindelijk nog een kerstoutfit geshopt?


Nee ik ga vanmiddag even de stad in, hopelijk vind ik iets leuks!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Zwoesj za 11 dec 2010 - 23:16

Bliss schreef:
wolletjes schreef:Bliss, leuke schoenen! Heb je uiteindelijk nog een kerstoutfit geshopt?


Nee ik ga vanmiddag even de stad in, hopelijk vind ik iets leuks!

Naar wat ben je precies op zoek Bliss?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Bliss za 11 dec 2010 - 23:22

Zwoesj schreef:
Bliss schreef:
wolletjes schreef:Bliss, leuke schoenen! Heb je uiteindelijk nog een kerstoutfit geshopt?


Nee ik ga vanmiddag even de stad in, hopelijk vind ik iets leuks!

Naar wat ben je precies op zoek Bliss?

Weet ik eigenlijk nog niet precies, ik denk gewoon een leuk jurkje, beetje feestelijk, of een rokje met iets erop ofzo. Ik ga straks eens even kijken wat er zoal in de winkels hangt! (maar vooralsnog lig ik nog in bed, dus er moet nog even wat gebeuren voor ik zover ben Wink )

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Zwoesj za 11 dec 2010 - 23:25

*Geeft bliss een duwtje, zodat ze uit bed rolt en voor haar perfecte outfit kan speuren* :P
Mocht je ergens van die zwarte lange handschoenen tegenkomen, kun je me laten weten in welke winkel dat was? Heb me gisteren rot gezocht, maar nergens hadden ze die dingen Sad
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Bliss za 11 dec 2010 - 23:29

Zwoesj schreef:*Geeft bliss een duwtje, zodat ze uit bed rolt en voor haar perfecte outfit kan speuren* :P
Mocht je ergens van die zwarte lange handschoenen tegenkomen, kun je me laten weten in welke winkel dat was? Heb me gisteren rot gezocht, maar nergens hadden ze die dingen Sad

Volgens mij zag ik die laatst bij V&D! Maar ik zal mn ogen nog wel even open houden vanmiddag smile (ik blijf nog héél even liggen... Very Happy)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Zwoesj za 11 dec 2010 - 23:51

Bliss schreef:
Zwoesj schreef:*Geeft bliss een duwtje, zodat ze uit bed rolt en voor haar perfecte outfit kan speuren* :P
Mocht je ergens van die zwarte lange handschoenen tegenkomen, kun je me laten weten in welke winkel dat was? Heb me gisteren rot gezocht, maar nergens hadden ze die dingen Sad

Volgens mij zag ik die laatst bij V&D! Maar ik zal mn ogen nog wel even open houden vanmiddag smile (ik blijf nog héél even liggen... Very Happy)

En dat is natuurlijk ongeveer de enige winkel die ik niet bezocht heb.. Niet in slaap vallen he!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 0:21

Ze hebben moooie lange zwarte handschoenen bij de Zeeman!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Bliss zo 12 dec 2010 - 4:59

Nou, dat was geen vruchtbare shopmiddag... Sad Kon echt niks vinden en eigenlijk is het ook elk jaar hetzelfde liedje! De jurkjes zijn mij over het algemeen te kort en het model dat mij het beste staat, is bijna nergens te vinden... Het enige dat ik heb gekocht is een glitterbolero en een haarband Cry

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 5:02

Oef, ik ben 400 euro armer, maar wel een paar lage Timberlands, heel mooie Castelijn & Beerens portemonee en heerlijke nachtcreme en frutseltjes rijker!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Prosecco zo 12 dec 2010 - 5:07

Bliss schreef:Nou, dat was geen vruchtbare shopmiddag... Sad Kon echt niks vinden en eigenlijk is het ook elk jaar hetzelfde liedje! De jurkjes zijn mij over het algemeen te kort en het model dat mij het beste staat, is bijna nergens te vinden... Het enige dat ik heb gekocht is een glitterbolero en een haarband Cry

Welk model staat je goed en hoeveel wil je aan een jurkje uitgeven? Dan ga ik even voor je neuzen! Oh en moet het een bepaalde kleur zijn?
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Bliss zo 12 dec 2010 - 5:12

Prosecco schreef:
Bliss schreef:Nou, dat was geen vruchtbare shopmiddag... Sad Kon echt niks vinden en eigenlijk is het ook elk jaar hetzelfde liedje! De jurkjes zijn mij over het algemeen te kort en het model dat mij het beste staat, is bijna nergens te vinden... Het enige dat ik heb gekocht is een glitterbolero en een haarband Cry

Welk model staat je goed en hoeveel wil je aan een jurkje uitgeven? Dan ga ik even voor je neuzen! Oh en moet het een bepaalde kleur zijn?

Nou, het liefst heb ik een model dat onder de borst strak zit (evt. met een band die je achter strikt ofzo) en daarna wijd uitloopt. Niet teveel poespas, al mag er voor de kerst best een glittertje in zitten. Maar ik heb hem a.s. woensdag al nodig en dat gaat niet meer lukken, dus ik moet maar eens in mijn kledingkast kijken of daar toch nog iets geschikts hangt. Heb woensdag kerstdiner op mn werk (basisschool), vandaar. Voor de kerstdagen ga ik nog wel een keer de stad in of ik kijk even online ofzo... In elk geval lief dat je mee wilt denken smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Prosecco zo 12 dec 2010 - 5:21

Bliss schreef:
Prosecco schreef:
Bliss schreef:Nou, dat was geen vruchtbare shopmiddag... Sad Kon echt niks vinden en eigenlijk is het ook elk jaar hetzelfde liedje! De jurkjes zijn mij over het algemeen te kort en het model dat mij het beste staat, is bijna nergens te vinden... Het enige dat ik heb gekocht is een glitterbolero en een haarband Cry

Welk model staat je goed en hoeveel wil je aan een jurkje uitgeven? Dan ga ik even voor je neuzen! Oh en moet het een bepaalde kleur zijn?

Nou, het liefst heb ik een model dat onder de borst strak zit (evt. met een band die je achter strikt ofzo) en daarna wijd uitloopt. Niet teveel poespas, al mag er voor de kerst best een glittertje in zitten. Maar ik heb hem a.s. woensdag al nodig en dat gaat niet meer lukken, dus ik moet maar eens in mijn kledingkast kijken of daar toch nog iets geschikts hangt. Heb woensdag kerstdiner op mn werk (basisschool), vandaar. Voor de kerstdagen ga ik nog wel een keer de stad in of ik kijk even online ofzo... In elk geval lief dat je mee wilt denken smile

Je hebt je eigen topic ;-)
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Lady4 zo 12 dec 2010 - 7:39

Net een bestelling geplaatst bij Esprit Laatst gekocht topic! - Pagina 3 468104 Allemaal leuke jurkjes bij Esprit, had er nog wel veel meer willen bestellen!

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 120CC1E017_044



Laatst gekocht topic! - Pagina 3 120CC1E005_436



Laatst gekocht topic! - Pagina 3 J40757_433
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 7:52

Ik heb cadeautjes gekocht bij de Rituals, scheergel, facescrub en massageolie smile En een ribbroekje bij de HEMA, maatje 62, in de uitverkoop voor mijn neefje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 7:56

Chipp schreef:Ik heb cadeautjes gekocht bij de Rituals, scheergel, facescrub en massageolie smile En een ribbroekje bij de HEMA, maatje 62, in de uitverkoop voor mijn neefje.

Heb een plaatje van het broekje. Mijn neefje begint uit de kleertjes te groeien van de maat die hij nu heeft. En ik heb veel kleren gegeven. En altijd als ik op bezoek kom heeft hij wat van mij aan. Maar nu wordt het dus tijd voor nieuwe kleren. Ik vind ribbroeken altijd wel leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 8:02

_Tanja_ schreef:
Chipp schreef:Ik heb cadeautjes gekocht bij de Rituals, scheergel, facescrub en massageolie smile En een ribbroekje bij de HEMA, maatje 62, in de uitverkoop voor mijn neefje.

Heb een plaatje van het broekje. Mijn neefje begint uit de kleertjes te groeien van de maat die hij nu heeft. En ik heb veel kleren gegeven. En altijd als ik op bezoek kom heeft hij wat van mij aan. Maar nu wordt het dus tijd voor nieuwe kleren. Ik vind ribbroeken altijd wel leuk.

Ik koop ook vaak wat. Meestal betaalt mijn zus de kleertjes gewoon en krijg ik een shopopdracht. Ik studeer in Utrecht en zij heeft geen tijd om echt de stad in te gaan. Dus meestal heeft mijn neefje kleertjes aan die ik heb uitgezocht. Wel leuk smile
Hoe oud is jouw neefje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  smurfie zo 12 dec 2010 - 8:09

het heeft even geduurd maar vandaag me abbonement verlengt met deze telefoon:
Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Apple-iphone-3gs1-242x250

Ben er helemaal blij mee, moet alleen nog wat dingen uitzoeken en evt. apps downloaden maar dat komt vanzelf
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Arwyn zo 12 dec 2010 - 8:21

Bliss: Bij de C&A (jaja) hangt nu ook een jurkje met een band onder de borsten met glitters erop. Deze kun je aan de achterkant strikken. Eronder loopt hij wijd uit en hij komt ongeveer tot de knie. Te koop in rood, paars en zwart dacht ik en hij is 15,-
Klinkt als model wel een beetje als wat jij beschrijft volgens mij. 't Is verder een heel simpel jurkje, alleen dus wat glim op dat bandje. Vond hem zelf wel erg leuk!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 8:25

Chipp schreef:
_Tanja_ schreef:
Chipp schreef:Ik heb cadeautjes gekocht bij de Rituals, scheergel, facescrub en massageolie smile En een ribbroekje bij de HEMA, maatje 62, in de uitverkoop voor mijn neefje.

Heb een plaatje van het broekje. Mijn neefje begint uit de kleertjes te groeien van de maat die hij nu heeft. En ik heb veel kleren gegeven. En altijd als ik op bezoek kom heeft hij wat van mij aan. Maar nu wordt het dus tijd voor nieuwe kleren. Ik vind ribbroeken altijd wel leuk.

Ik koop ook vaak wat. Meestal betaalt mijn zus de kleertjes gewoon en krijg ik een shopopdracht. Ik studeer in Utrecht en zij heeft geen tijd om echt de stad in te gaan. Dus meestal heeft mijn neefje kleertjes aan die ik heb uitgezocht. Wel leuk smile
Hoe oud is jouw neefje?
Hij is van 15 september. Maar is vier weken te vroeg geboren. Dus heeft nog wel een hele tijd in 50/56 gezeten. Nu wordt het allemaal wat klein.
En die van jou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 8:34

_Tanja_ schreef:
Chipp schreef:
_Tanja_ schreef:
Chipp schreef:Ik heb cadeautjes gekocht bij de Rituals, scheergel, facescrub en massageolie smile En een ribbroekje bij de HEMA, maatje 62, in de uitverkoop voor mijn neefje.

Heb een plaatje van het broekje. Mijn neefje begint uit de kleertjes te groeien van de maat die hij nu heeft. En ik heb veel kleren gegeven. En altijd als ik op bezoek kom heeft hij wat van mij aan. Maar nu wordt het dus tijd voor nieuwe kleren. Ik vind ribbroeken altijd wel leuk.

Ik koop ook vaak wat. Meestal betaalt mijn zus de kleertjes gewoon en krijg ik een shopopdracht. Ik studeer in Utrecht en zij heeft geen tijd om echt de stad in te gaan. Dus meestal heeft mijn neefje kleertjes aan die ik heb uitgezocht. Wel leuk smile
Hoe oud is jouw neefje?
Hij is van 15 september. Maar is vier weken te vroeg geboren. Dus heeft nog wel een hele tijd in 50/56 gezeten. Nu wordt het allemaal wat klein.
En die van jou?

Van 1 september. Mijn neefje is vrij lang ten opzichte van het gemiddelde. Maatje 62 is nu goed. Ik vind het echt heerlijk om babykleertjes te shoppen en lekker met hem te spelen. Hij gaat nu echt goed reageren, je kunt hem aan het lachen maken, hij grijpt naar speeltjes en volgt dingen met zijn ogen. Morgen ga ik voor de tweede keer een dagje oppassen, heerlijk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Zwoesj zo 12 dec 2010 - 10:53

Bliss, ik weet niet of je veel aan een jurk uit wilt geven, maar Steps heeft ook jurken die aan jouw beschrijving voldoet.
Had je trouwens de handschoenen nog ergens zien liggen? angel
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  TwistedAngel zo 12 dec 2010 - 11:13

Arwyn schreef:Bliss: Bij de C&A (jaja) hangt nu ook een jurkje met een band onder de borsten met glitters erop. Deze kun je aan de achterkant strikken. Eronder loopt hij wijd uit en hij komt ongeveer tot de knie. Te koop in rood, paars en zwart dacht ik en hij is 15,-
Klinkt als model wel een beetje als wat jij beschrijft volgens mij. 't Is verder een heel simpel jurkje, alleen dus wat glim op dat bandje. Vond hem zelf wel erg leuk!

+1
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Gekke G zo 12 dec 2010 - 11:21

Ik heb een Oilily portomonee gekocht, kadootje vriendin (bon van de kapper) en kaarten.
En voor mezelf nog de kapper en wenkbrauwen laten harsen.

Gekke G
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 18
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekocht topic! - Pagina 3 Empty Re: Laatst gekocht topic!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum