Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help! Doorkomende tandjes

2 plaatsers

Ga naar beneden

Help! Doorkomende tandjes Empty Help! Doorkomende tandjes

Bericht  Parisienne do 21 apr 2011 - 11:11

N.oa heeft sinds gisteren erge last van doorkomende tandjes. Ik wist dat ze er niet lekker van konden zijn, koorts konden krijgen en een beetje hangerig/huilerig.. maar zo erg als dit had ik het niet verwacht! Ze heeft afgelopen nacht bijna niet kunnen slapen.. werd elk half uur huilend wakker van pijn (ik herkende haar pijn-huiltje). Wat duurt een nacht dan lang zeg! Vanochtend heeft ze 2,5 uur geslapen en vanmiddag nog een klein uurtje. Sindsdien niet meer, terwijl ze zo moe is.

Ze heeft zo'n pijn heb ik het idee. Vooral als ze ligt. Slapen met mij wil ze niet, ook dan huilt ze. Het enige wat goed is is rechtop met haar rondlopen. Ze legt haar hoofdje niet tegen mijn schouder of borst aan, dus zo valt ze ook niet in slaap. Ze wil en kan gewoon echt niks anders.

Ik weet nu even niet meer wat ik moet doen! Hoop dat we de nacht een beetje doorkomen. Zetpil krijgt ze overigens elke zes uur. De koorts gaat er wel mee omlaag, maar de pijn niet heb ik het idee. Ook gebruik ik Chamodent, maar heb ook nog niet het idee dat dat werkt. Iemand anders nog tips? Sowieso tips om de nacht door te komen en/of om een kindje met pijn in slaap te krijgen?!

Mijn vriend is nu net met haar de auto in gestapt in de hoop dat ze tijdens het rijden in slaap valt. We hopen haar dan over te kunnen leggen en dat ze daarna nog even slaapt.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Doorkomende tandjes Empty Re: Help! Doorkomende tandjes

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 11:14

Ik zou sowieso een paracetamolletje geven tegen de pijn als ze er zo'n last van heeft. Verder helpt Dentinox hier altijd goed. Er zit ook nog eens een lekker smaakje aan, dus mijn dochter is altijd helemaal blij als het flesje tevoorschijn komt.

We leggen D. ook bij ons in bed als ze pijn heeft, dat doet ook wonderen voor haar slaap. Als ze dan wakker wordt van de pijn, aai ik rustig over haar hoofdje tot ze weer in slaap valt. In haar eigen kamertje zou het anders huilen worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Doorkomende tandjes Empty Re: Help! Doorkomende tandjes

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 18:23

Wij gebruiken hier gengigel verkrijgbaar bij de apotheek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Doorkomende tandjes Empty Re: Help! Doorkomende tandjes

Bericht  Sjonno do 21 apr 2011 - 19:03

Wij gebruiken ook gengigel. Werkt heel goed!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Doorkomende tandjes Empty Re: Help! Doorkomende tandjes

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 19:04

oen wij dachten dat ze er last van had hebben we Dentinox gebruikt.
Maar H heeft tot nu toe zeer weinig last gehad van de hele rits die ze nu heeft.

Ze heeft dan wel enorme stinkluiers en poept dan zelfs `s nachts maar verder is er weinig aan de hand.

Hopelijk zijn ze snel door!
Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Doorkomende tandjes Empty Re: Help! Doorkomende tandjes

Bericht  Parisienne do 21 apr 2011 - 21:44

Vanochtend vroeg ging het gelukkig wat beter. Heb het idee dat de Chamodent misschien z'n werk gaat doen. Tot 4 uur bij mij op de bank geslapen, elk kwartier werd ze huilend wakker, huilde een paar seconden en viel weer in slaap. Om half 5 was ze niet zo huilerig meer en heb haar een fles geprobeerd te geven, deze heeft ze voor de helft op. Ik heb haar verschoond, nog een zetpil gegeven en daarna heb ik haar in bed gelegd. Ze is zelf rond half 6 in slaap gevallen.. ik was helemaal blij! Ze slaapt nu nog.. waarschijnlijk even alles inhalen wat ze de afgelopen twee nachten en dage gemist heeft Wink

Ik maak me nu alleen een beetje zorgen over het volgende: ze heeft minder gedronken en gegeten. Dat ze niet eet (groente en fruit) is niet erg, maar door de pijn in haar mondje drinkt ze ook minder. Hoeveel is noodzakelijk voor een kindje om te drinken? Zeker met dit weer..
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Doorkomende tandjes Empty Re: Help! Doorkomende tandjes

Bericht  Gast do 21 apr 2011 - 22:22

Ik geloof 600-800cc en dat is incl vocht uit de voeding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help! Doorkomende tandjes Empty Re: Help! Doorkomende tandjes

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum