Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

+20
Carra
Bliss
Elliot
Beachgirl
stargirl
luisa
Minx
Janelie
Sweety
TNMN
Oasis
flower
Atelier Madame
Vanillivi
nijntje4
May
Jente10
BJA
SparklingEyes
Prosecco
24 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 7:45

Vraagje voor de mensen die online aan het daten zijn of hebben gedaan (met/zonder succes).

Na hoe lang contact via de datingsite en/of email, heb je een date gepland en elkaar in het echt gezien? En vond je dat snel of kon je niet gauw genoeg afspreken in 't echt? Hoe is dat bevallen? Spreek jij liever iemand langere tijd via de computer zodat het vertrouwd is, en dan pas afspreken, of ga jij liever direct in 't echt ontmoeten om te zien of de klik er is?

Ik heb nu zeg pakweg twee weken heel leuk contact met een jongen. Leuker dan ander contact wat ik heb gehad met anderen, het heeft zeker wel potentie en zijn beetje voorzichtig begonnen met flirten via berichtjes. Geloof dat ik 'm wel leuk zou kunnen vinden. Maar ik vind het dus echt dood eng om af te gaan spreken. Hij heeft het er nog niet over gehad, dus wie weet is ie net als ik, maar is het gek als we nog bijvoorbeeld twee a drie weken zouden wachten? Of zou ie maar denken van 'jeetje waarom wil ze nou maar niet afspreken?'

Gewoon doen is zo'n makkelijk advies, en veel van jullie zouden dat vast wel adviseren, maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik er mee aan moet. Wil eigenlijk nog een paar weekjes het aankijken (ook om m'n eigen redenen die ik zo heb)...maar misschien verpest ik het daar mee wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Prosecco vr 15 apr 2011 - 7:53

Ik sprak meestal na 2-3 weken wel af, maar dat komt ook onder andere doordat ik de real life klik echt heel belangrijk vind en niet vaak heb.

Maar ik vind dat je gewoon moet doen wat voor jou goed voelt. Dus als dat nog 3 weken wachten is, dan wacht je nog 3 weken. Als je daarmee dingen verpest is deze jongen jou niet waard.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  SparklingEyes vr 15 apr 2011 - 7:59

Euh.. binnen een week smile
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  BJA vr 15 apr 2011 - 8:04

Meestal binnen een paar weken.
1 keer heb ik zo'n spontane date gehad.
De eerste keer chatten online, het was lekker weer en stelde voor een ijsje te gaan eten.
Hij naar mij toegereden en het was geweldig!! Nu heeft ie een andere en een kind haha!

Wat je misschien kan doen is voorzichtig beginnen over afspreken en dan ook duidelijk zeggen dat je dat graag over een aantal dagen/weken/vul maar in wilt.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Jente10 vr 15 apr 2011 - 8:12

Bij mij duurde het ruim 3 maand maar dat had er ook wel deels mee te maken dat hij in het buitenland woont. Anders had het wel eerder gekund maar ik vond het zelf wel prettig dat ik het gevoel had dat ik hem al goed kende voordat we elkaar in real live zagen. Ben vooral met jongens nogal verlegen en hij is ook wel verlegen maar doordat wij al zoveel gechat hadden was het nu helemaal niet ongemakkelijk eigenlijk om elkaar in real life te zien. Was gelijk heel gezellig smile
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 8:13

BJA schreef:
Hij naar mij toegereden en het was geweldig!! Nu heeft ie een andere en een kind haha!

Wat je misschien kan doen is voorzichtig beginnen over afspreken en dan ook duidelijk zeggen dat je dat graag over een aantal dagen/weken/vul maar in wilt.


Haha wow, dat is wel even anders gelopen dus. Maar wel leuk dat je zo'n spontane actie hebt gehad.

Ik denk dat dat advies wel goed is. Ik ben dan zo onzeker en bang dat ie verwacht dat ik meer initiatief neem, of dat wanneer ik dat dus niet neem, ik niet genoeg geinteresseerd ben. Ben ik zeker wel, maar wel rustig aan. Vind het al eng genoeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  May vr 15 apr 2011 - 8:13

Bij mij was het ook wisselend, variërend van 2 maanden tot een week.
Ik merk wel dat naarmate ik vaker een date via internet had gehad, hoe sneller ik afsprak om te kijken of de klik er echt was.
Maar je moet gewoon doen wat voor jou goed voelt, dat is het allerbelangrijkste smile
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 8:14

Jente10 schreef:Bij mij duurde het ruim 3 maand maar dat had er ook wel deels mee te maken dat hij in het buitenland woont. Anders had het wel eerder gekund maar ik vond het zelf wel prettig dat ik het gevoel had dat ik hem al goed kende voordat we elkaar in real live zagen. Ben vooral met jongens nogal verlegen en hij is ook wel verlegen maar doordat wij al zoveel gechat hadden was het nu helemaal niet ongemakkelijk eigenlijk om elkaar in real life te zien. Was gelijk heel gezellig smile


Dat klinkt leuk Jente, en hoop eigenlijk ook op zoiets. Had je dan nog wel wat om over te kletsen? Want in principe heb je niet veel te vragen meer dan. Aan de andere kant voelt het misschien al vertrouwder en ken je elkaar al wat beter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Jente10 vr 15 apr 2011 - 8:19

Ik was wel blij dat hij had bedacht om te gaan bowlen. Zo hadden we eerst ook nog wat te doen en hoefden we niet alleen maar te praten. Daarna nog even door de stad gewandeld en bij café wat gedronken. Weet eigenlijk niet meer zo goed waar we over gepraat hebben maar er waren niet echt veel stiltes ofzo. Volgens mij veel over onze gemeenschappelijke interesses gepraat, daar ben je dan niet zo snel over uitgepraat. En heb gemerkt dat als het echt goed klikt je vanzelf wel blijft praten.

Hoop dat bij jou de klik er in real life ook echt is! smile Vind het ook wel goede tip dat je er wel alvast over kunt beginnen dat je wel een keer wilt afspreken. Dan weet hij in ieder geval dat je er wel zin in hebt.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  nijntje4 vr 15 apr 2011 - 9:02

Je moet niet te snel afspreken maar zeker ook niet te lang wachten. Ik heb ooit weleens maanden gechat en gemaild en toen zag ik hem in het echt en toen was de klik er totaal niet. Dus daar kan je dan beter ook maar snel achter komen haha.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 9:48

Wij hebben binnen 3 weken afgesproken nadat we vanaf dag 1 continu aan het sms-en (en bellen) waren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 10:27

Volgens mij heb ik altijd binnen 2/3 weken na het eerste contact afgesproken. Ik voelde dan een klik en/of was gewoon nieuwsgierig. Vind het ook fijn om te weten waar ik aan toe ben. Het is mij prima bevallen op zich, met één iemand had ik liever wat langer gewacht, ik was toen emotioneel niet helemaal in orde en achteraf had ik hem beter niet kunnen ontmoeten. Maar was ook geen ramp uiteindelijk.

Wat iemand anders al zei, als je het met een week of twee langer wachten gelijk 'verpest' bij iemand, dan was het al niks om mee te beginnen. Dus ik denk dat dat heus wel meevalt. Als jij hem leuk/interessant vindt, maar het liever langzaam aan doet, zou ik dat gewoon aangeven als het gesprek er een beetje op komt.

Wel heel leuk voor je, ben benieuwd hoe het verder gaat! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  BJA vr 15 apr 2011 - 21:59

Marin schreef:
BJA schreef:
Hij naar mij toegereden en het was geweldig!! Nu heeft ie een andere en een kind haha!

Wat je misschien kan doen is voorzichtig beginnen over afspreken en dan ook duidelijk zeggen dat je dat graag over een aantal dagen/weken/vul maar in wilt.


Haha wow, dat is wel even anders gelopen dus. Maar wel leuk dat je zo'n spontane actie hebt gehad.

Ik denk dat dat advies wel goed is. Ik ben dan zo onzeker en bang dat ie verwacht dat ik meer initiatief neem, of dat wanneer ik dat dus niet neem, ik niet genoeg geinteresseerd ben. Ben ik zeker wel, maar wel rustig aan. Vind het al eng genoeg.
Inderdaad, hem wel je interesse tonen en aangeven dat je wilt afspreken, maar ook dat het niet deze, of volgende week wordt.
Als je hem echt leuk vindt, dan voel je dat denk ik wel en wil je hem op een gegeven moment supergraag zien! smile
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 23:47

Verschillend.. Laatste keer 6 dagen na ons eerste contact al en 2 dagen later weer. Geloof de eerste keer dat ik via internet ging daten dat ik hem toen na een maand ofzo ontmoet heb. Daarna is het steeds sneller gegaan, het heeft ook eigenlijk helemaal geen zin dat chatten, vind ik :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Gast vr 15 apr 2011 - 23:59

Ik heb nooit gedate via internet, maar ik zou er niet te lang mee wachten. Lijkt me zo ongemakkelijk als je elkaar al vrij goed denkt te kennen en het dan irl ineens niet klikt, dan heb je al vrij veel over jezelf verteld en veel energie gestoken in contact en dan blijkt het tóch iemand te zijn die totaal niet bij je past. Dit lijkt me gewoon niet zo bevorderlijk voor beide partijen...

Ik zou ook inderdaad denken, na een week of 2 intensief contact via de mail!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Vanillivi za 16 apr 2011 - 1:13

Ik kijk het meestal een week of 3/4 aan, ik merk vaak al snel of ik zoveel interesse in iemand heb dat ik hem wil zien of dat ik denk van 'best gezellig maar that's it'. Dan ga ik de moeite ook niet nemen.

Ben nu gestopt met internetdaten omdat ik die eerste klik zo belangrijk vind.
Heb met een stuk of 8 jongens gedate, allemaal de perfecte schoonzonen maar ik voelde er niks bij toen ik ze ontmoette.
Vanillivi
Vanillivi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Atelier Madame za 16 apr 2011 - 1:18

Mn vriend wel IRL ontmoet maar daarvoor ook wel is via internet gedate.. doorgaans ben ik iemand die heeel snel met iemand afspreekt, echt wel binnen een week.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  flower za 16 apr 2011 - 3:25

Met mijn huidige vriend heeft het 8 jaar geduurd voordat we daadwerkelijk afspraken, nu hebben wij elkaarook niet op een datingsite ontmoet.

Wel heb ik eens op datingssites gekeken, volgens mij wachte ik toen ongeveer een week of 2 a 3.. lag er ook aan hoevaak ik diegene sprak. (heb maar 3 keer afgesproken via internet0
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Gast za 16 apr 2011 - 3:42

Dank jullie voor de antwoorden! Gemiddelde is dus toch wel 2 a 3 weken. Gezien wij nu zo'n 2 weken contact hebben zo het dus logisch wel volgende week kunnen. Voelt ook wel alsof dat logisch is. Alleen gevoelsmatig wil ik er toch nog net even iets langer mee wachten. Heb inderdaad laten weten dat ik 'm graag wel in 't echt wil zien, maar nog open gelaten wanneer en hoe. Dus dan komt het vast goed. Vind het maar eng en weet helemaal niet of ik er aan toe ben, maar moet zeggen dat het bij deze jongen gewoon echt wel goed voelt en als 'meer' dan wat ik met vorige contacten had. Dat is dus wel positief. Denk wel dat hier meer in zou kunnen zitten, als ik het toe durf te laten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 7:48

Nou ik heb toch morgen of overmorgen een date met 'm smile (afhankelijk wat hem beter uit komt qua werk dus laat ie morgen pas weten)

Toch wat sneller dan gedacht, maar volgens mij klikt 't wel, hebben net bijna een uur langs zitten whatsappen smile


Maar ENG!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 7:49

Ik vind het alleen maar heel erg leuk voor je Marin!! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 7:51

Oe, wat spannend!! Laat je nog even weten hoe het is gegaan?? Altijd leuk om te horen die verhalen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 7:53

Oeh! Wat spannend!!
Heel veel plezier alvast!

Wij hebben elkaar ook na een week of 3 voor het eerst gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 7:57

Marin schreef:Nou ik heb toch morgen of overmorgen een date met 'm smile (afhankelijk wat hem beter uit komt qua werk dus laat ie morgen pas weten)

Toch wat sneller dan gedacht, maar volgens mij klikt 't wel, hebben net bijna een uur langs zitten whatsappen smile


Maar ENG!

Doodeng maar heeeel leuk! Geniet ervan Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 8:06

Leeeeeeuheeeeeeeeeuk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date? Empty Re: Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum