Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Babyliss warmeluchtborstel ( welke föhn hebben jullie?)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Babyliss warmeluchtborstel ( welke föhn hebben jullie?) Empty Babyliss warmeluchtborstel ( welke föhn hebben jullie?)

Bericht  Sunshine24 vr 15 apr 2011 - 5:32

Ik ben opzoek naar een goede nieuwe krulborstel.

Ik zat zelf te denken aan het volgende type :BaByliss Warme lucht borstel 2735E.
Ik vind hem alleen erg prijzig en was daarom benieuwd of iemand van jullie deze borstel heeft?

Of heeft iemand misschien een betere suggestie? Very Happy Er zijn zoveel verschillende merken en types.




Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyliss warmeluchtborstel ( welke föhn hebben jullie?) Empty Re: Babyliss warmeluchtborstel ( welke föhn hebben jullie?)

Bericht  Sunshine24 vr 15 apr 2011 - 22:40

Niemand?
Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyliss warmeluchtborstel ( welke föhn hebben jullie?) Empty Re: Babyliss warmeluchtborstel ( welke föhn hebben jullie?)

Bericht  Jeanette za 16 apr 2011 - 0:44

Is dat die nieuwe van Babyliss? Want die heb ik en dat is echt een miskoop geweest. Echt een belabberd ding!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyliss warmeluchtborstel ( welke föhn hebben jullie?) Empty Re: Babyliss warmeluchtborstel ( welke föhn hebben jullie?)

Bericht  Sunshine24 za 16 apr 2011 - 1:32

Ja dacht ik wel. Hebben ze ook een tijdje bij de trekpleister gehad. Zitten drie opzetstukjes bij.
Of had je een andere?

Sunshine24
Sunshine24
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 451
Punten : 1441
Registratiedatum : 08-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyliss warmeluchtborstel ( welke föhn hebben jullie?) Empty Re: Babyliss warmeluchtborstel ( welke föhn hebben jullie?)

Bericht  Blond za 16 apr 2011 - 3:35

Ik heb een hele oude van Prinsess (of eigenlijk, mijn moeder heeft een oude van Prinsess), en die werkt na 20 jaar nog steeds goed.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Babyliss warmeluchtborstel ( welke föhn hebben jullie?) Empty Re: Babyliss warmeluchtborstel ( welke föhn hebben jullie?)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum