Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Luxe merk oogschaduw palet

2 plaatsers

Ga naar beneden

Luxe merk oogschaduw palet Empty Luxe merk oogschaduw palet

Bericht  ThinkPink zo 5 dec 2010 - 6:51

Omdat ik nog een cadeaubon van de Ici Paris heb liggen, wil ik graag een mooi luxe merk oogschaduw palet kopen.
Ik heb zelf enige tijd geleden een mooi palet gekocht van Clarins (met 2 kleuren bruin en 2 kleuren groen). De kleuren die ik veel gebruik zijn groen en paars omdat ik dat het mooist vind staan bij bruine ogen. (Als iemand nog tips heeft voor andere kleuren zijn die ook welkom)

Heeft er iemand tips voor mooie (luxe) paletten?

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luxe merk oogschaduw palet Empty Re: Luxe merk oogschaduw palet

Bericht  _raven ma 6 dec 2010 - 0:43

Palletjes van Dior of Chanel
Chanel heeft een kerstcollectie uitgebracht met een heel mooie palletje!
_raven
_raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 33
Registratiedatum : 30-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Luxe merk oogschaduw palet Empty Re: Luxe merk oogschaduw palet

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 0:49

_raven schreef:Palletjes van Dior of Chanel
Chanel heeft een kerstcollectie uitgebracht met een heel mooie palletje!
Hoewel ik chanel make-up erg mooi vind, vind ik dat de kleuren weinig pigment hebben. Waardoor de kleur altijd vaagjes op je ogen komt.

Dior ben ik erg tevreden mee! Ik kijk ook altijd naar de hoeveelheid oogschaduw. Ik wil echt geen €50.- betalen voor een oogschaduw waar ik niet lang mee doe. YSL heeft mooie kleuren!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Luxe merk oogschaduw palet Empty Re: Luxe merk oogschaduw palet

Bericht  _raven ma 6 dec 2010 - 0:59

CKC schreef:
_raven schreef:Palletjes van Dior of Chanel
Chanel heeft een kerstcollectie uitgebracht met een heel mooie palletje!
Hoewel ik chanel make-up erg mooi vind, vind ik dat de kleuren weinig pigment hebben. Waardoor de kleur altijd vaagjes op je ogen komt.

Dior ben ik erg tevreden mee! Ik kijk ook altijd naar de hoeveelheid oogschaduw. Ik wil echt geen €50.- betalen voor een oogschaduw waar ik niet lang mee doe. YSL heeft mooie kleuren!

Gebruik je een ogschaduw basis eronder?
Want ik heb eigenlijk weinig problemen met de pigmentatie..
YSL heeft inderdaad ook erg mooie kleuren. Net als MAC!
_raven
_raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 33
Registratiedatum : 30-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Luxe merk oogschaduw palet Empty Re: Luxe merk oogschaduw palet

Bericht  ThinkPink ma 6 dec 2010 - 9:41

Bedankt meiden, dat scheelt alweer wat merken om niet naar te kijken haha.

Van Clarins hebben ze bijvoorbeeld een mooi palet met paars, maar dan zitten er net weer 2 kleuren in waar ik niet zoveel mee heb. Dus vandaar dat ik ook graag naar andere merken wil kijken.
Het probleem is dat als ik in de Ici Paris ben, is dat ik zoveel zie, er is zoveel keus dat je haast door de bomen het bos niet meer ziet. En vaak wil ik ook niet geholpen worden omdat ik me meestal al irriteer als de verkoopsters gelijk op je afgestormd komen.
Vorige keer met het Clarins palet ook advies gevraagd (gezegd dat ik vaak groen en paars draag) en vervolgens dus ook gewoon met een groen met bruin palet de winkel uit. Ze ging me ook alleen groene en paarse paletten laten zien...Misschien had ik dan ook duidelijker moeten zeggen dat ik ook wel een andere kleur wil.

Verder heb ik wel 88 paletten die ook erg goed gepigmenteerd zijn, dus heel veel kleuren heb ik al. Maar ik wil juist een palet die mooi, luxe en chic is. Gewoon een soort 'klein kadootje' Dat palet van Clarins zit ook in een zakje, met een mooi glimmend doosje. Daar word je gewoon helemaal blij van.

Andere tips of andere merken zijn natuurlijk altijd welkom smile

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Luxe merk oogschaduw palet Empty Re: Luxe merk oogschaduw palet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum