Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Warm huis

4 plaatsers

Ga naar beneden

Warm huis Empty Warm huis

Bericht  Caroow zo 5 dec 2010 - 2:27

Wij hebben een nieuwbouw appartement, De hoogste energie klasse (a+ ofzo). Dus dat het niet snel koud wordt snap ik wel, maar het huis kan zichzelf toch niet opwarmen? Vaak overdag dat de verwarming niet aanstaat, de thermostaat op 18 en toch is het 20 graden of warmer in huis. En dan heb ik niet de oven of de droger ofzo aanstaan. Is het bij de buren dan zo enorm warm dat het helemaal doortrekt in ons huis?
Of hoort dit gewoon zo in een appartement?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warm huis Empty Re: Warm huis

Bericht  Jerry zo 5 dec 2010 - 2:59

Als 't van de buren komt, zullen die wel niet energielabel a+ hebben:p
Ik heb geen idee hoe 't kan... Misschien door de zon?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warm huis Empty Re: Warm huis

Bericht  Caroow zo 5 dec 2010 - 3:44

We hebben wel een groot raam waar sochtends de zon op staat, maar zelfs als die niet schijnt is het hier altijd warm.

Ik vind het overigens helemaal niet erg, scheelt enorm in de stookkosten natuurlijk.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warm huis Empty Re: Warm huis

Bericht  Winegum ma 6 dec 2010 - 21:15

Als je ingebouwd zit tussen andere bewoners zou het goed kunnen dat je door hun de warmte binnen krijgt. Daarnaast zal je huis wel goed geïsoleerd zijn, dan blijft de warmte ook beter hangen! Bij ons blijft het ook redelijk lang warm. De temperatuur zakt overdag niet lager dan 17,5/18 graden, ook al heb ik de verwarming niet aan staan. Mij hoor je ook niet klagen!

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warm huis Empty Re: Warm huis

Bericht  Tania ma 6 dec 2010 - 21:53

Wij woonden hiervoor ook in een appartement en daar was het eigenlijk ook nooit echt koud. Doordat je aan alle kanten buren hebt blijft het veel langer warm. We hadden daar ook bijna nooit de verwarming aan. (Het hielp vast ook mee dat we bejaarden buren onder ons hadden wonen die de verwarming volgens mij op 25 hadden ofzo Wink )

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Warm huis Empty Re: Warm huis

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 22:31

Wij wonen ook in een appartement op 4 hoog , met het grote raam aan de zuidkant. Er is binnen altijd wel een aangename temperatuur. Dit wil niet zeggen dat ik de verwarming nooit aan zet. Maar echt nodig is het niet altijd.
In de zomer is het niet aangenaam warm. Bijna altijd bloedheet, omdat de zon bijna de hele dag op het grote raam schijnt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Warm huis Empty Re: Warm huis

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum