Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

+3
Monte
Try
Laquisia
7 plaatsers

Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Laquisia vr 1 apr 2011 - 3:04

Sharon, 1 van de bewoners van het secret story huis heeft het tsunami van 2005 overleefd.
Ik vond net haar verhaal, dat zij zelf heeft geschreven. Erg indrukwekkend.

http://forum.fok.nl/topic/1615452/1/25



Laatst aangepast door _Leah_ op vr 1 apr 2011 - 4:30; in totaal 1 keer bewerkt
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Re: Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Try vr 1 apr 2011 - 3:16

Zou je SS even in Secret Story willen veranderen? Ik vind SS nogal storend staan Embarassed
*edit: is het ook niet 'de tsunami' ipv 'het'?


Laatst aangepast door Try op vr 1 apr 2011 - 3:22; in totaal 1 keer bewerkt
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Re: Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 3:20

1 April? Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Re: Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Laquisia vr 1 apr 2011 - 4:30

Try: Ik heb het aangepast. smile

Donna: Nee, geen 1 April.

Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Re: Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 4:31

Hahaha ik dacht ook! Wtf heeft de SS ermee te maken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Re: Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 4:51

Ik kijk het programma niet actief eigenlijk, maar dit was toch al lang bekend? confused Toen ik vorige week langs zapte hadden ze het er al over...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Re: Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 4:52

_Leah_ schreef:Try: Ik heb het aangepast. smile

Donna: Nee, geen 1 April.

Ik doel op Try haar opmerking..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Re: Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Gast vr 1 apr 2011 - 4:53

Zero schreef:Ik kijk het programma niet actief eigenlijk, maar dit was toch al lang bekend? confused Toen ik vorige week langs zapte hadden ze het er al over...

Ja klopt net zoals in meisje in het huis hoogtbegaafd is. Ik heb het verhaal nog niet gelezen, maar het lijkt me idd erg heftig, zoiets hoop je ook nooit mee te maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Re: Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Monte vr 1 apr 2011 - 4:57

Ik heb ooit een reportage gezien over petra nemcova(model) die daar samen met haar vriend(fotograaf simon atlee) was. Ze hebben ook de tsunami meegemaakt en daarbij is haar vriend omgekomen. Zelf had ze gebroken botten(o.a. bekken). Haar verhaal was ook erg indrukwekkend.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Re: Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Laquisia vr 1 apr 2011 - 5:04

Zero, het was inderdaad al heel lang bekend dat zij de tsunami heeft overleefd. Maar ik had haar verhaal nog niet gelezen. Deze vond ik erg indrukwekkend en wou ik met jullie delen.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Re: Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Laquisia vr 1 apr 2011 - 5:04

Monte schreef:Ik heb ooit een reportage gezien over petra nemcova(model) die daar samen met haar vriend(fotograaf simon atlee) was. Ze hebben ook de tsunami meegemaakt en daarbij is haar vriend omgekomen. Zelf had ze gebroken botten(o.a. bekken). Haar verhaal was ook erg indrukwekkend.

Dat klinkt als een heftig verhaal.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Re: Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Shy vr 1 apr 2011 - 10:26

Monte schreef:Ik heb ooit een reportage gezien over petra nemcova(model) die daar samen met haar vriend(fotograaf simon atlee) was. Ze hebben ook de tsunami meegemaakt en daarbij is haar vriend omgekomen. Zelf had ze gebroken botten(o.a. bekken). Haar verhaal was ook erg indrukwekkend.
Ze heeft er ook een boek over geschreven, inderdaad heel erg indrukwekkend!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Re: Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Lady Starstruck vr 1 apr 2011 - 11:22

Ze heeft inderdaad vanavond haar verhaal gedaan. Ik vond het alleen jammer dat haar verhaal halverwege werd afgekapt. Op de streams was ook niks te zien. Dus kon haar verhaal helaas niet helemaal horen.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Re: Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 7:10

Een paar weken geleden (volgens mij al 4 weken ofzo) moest ze tijdens de live show haar geheim vertellen.
Haar moeder heeft er toen ook nog wat over verteld.

Ik vond het echt heel erg heftig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Re: Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Laquisia za 2 apr 2011 - 7:41

Geciteerd uit haar verhaal. Ik had de tranen in mijn ogen bij het lezen van haar verhaal.

Ik lag tussen de verdronken mensen, palmbomen, kokesnoten, ijkasten, en noem maar op. Nu begon ik te gillen

" Angela, Frank, Ricardo" ik roepte me ouders bij hun voornaam want ik dacht elk kind gilt om hun ouders dan kan je echt niet herkenen als ouder of het jou kind is. Ik kreeg geen antwoord terug, toen zag ik een hele groep Japanners en Chinese mensen op de kant staan ze hadden allemaal een reddingsvest aan en in hun handen.

Ik gilde " help me please help me " ze keken me geen eens aan ze draaide me zo de rug toe en klommen met ze alle omhoog. Ik was woedend hoe konden ze dat nou doen, ik ga verdomme nog vissen redden en zij hoeven alleen even hun hand uit te steken en ze konden me er uit redden.

In ene kwam er nog een Thaise jongen om hoog hij had een grote plastic tas in zijn handen waar lakens in zaten hij zei wel dat ze een klein beetje nat waren omdat hij lekkage had. De sfeer werd meteen een stuk aangenamer mensen lachte een beetje maar nog niet iedereen. In zijn andere hand had hij een soort boodschappen tas vol met sprite, cola, ice tea, en noem maar op hij deelde het uit en mensen deelden alles eerlijk met elkaar


Zo ontroerend, die mensen zijn alles wat hun lief is kwijt en het laatste wat zij nog bezitten delen ze met touristen.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Re: Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Highway za 2 apr 2011 - 21:23

roepte Sad
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Re: Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Zwerver za 2 apr 2011 - 21:26

Ik had het verhaal al een tijdje terug gelezen...Ze is eerder ook al bij de wereld draait door geweest etc.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Re: Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Laquisia zo 3 apr 2011 - 0:11

Ik concludeer dat ik een spuit- 11 ben. angel
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Sharon (Secret story) overleefde de tsunami. Empty Re: Sharon (Secret story) overleefde de tsunami.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum