Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Oriflame party:)

Ga naar beneden

Oriflame party:) Empty Oriflame party:)

Bericht  Puk za 4 dec 2010 - 1:47

Hallo:)
Wie heeft er al eens een oriflame party gehad? Ik heb er namelijk a.s. vrijdag 1, en ik weet niet goed wat ik ervan moet verwachten, haha!
Dus, wie kan me iets meer vertellen?

Groetjes!
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Oriflame party:) Empty Re: Oriflame party:)

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 8:53

Puk schreef:Hallo:)
Wie heeft er al eens een oriflame party gehad? Ik heb er namelijk a.s. vrijdag 1, en ik weet niet goed wat ik ervan moet verwachten, haha!
Dus, wie kan me iets meer vertellen?

Groetjes!
Hi,

Vorige maand heb ik een Oriflameparty bij mij thuis gehad.
Ik weet niet of jij de gastvrouw bent of dat je naar iemand toe gaat?
Wat je kan verwachten... Ik ga er vanuit dat het een standaard party is en niet een voetenparty of make-upparty (die heb ik trouwens volgende week dinsdag!). De gastvrouw krijgt een gezichtsbehandeling en wordt opgemaakt. Met de gezichtsbehandeling kan de rest meedoen, je doet het alleen dan wel bij jezelf.
Verder krijg je uitleg over de producten en krijgt iedereen een boekje met de producten erin. Je kan na de party in je boekje bladeren en eventueel spullen bestellen.
Ik raad je in ieder geval het wonderpotje aan (ik heb de versie met vanillegeur) en de milk & honey body and hand cream.
In het boekje staan ontzettend veel fijne en leuke aanbiedingen, en ik garandeer je dat je minstens één ding zal kopen, je wordt zo hebberig van zo'n Oriflameboekje, haha!

Have fun!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum